/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
det er fredag og kandu lever op til krav~
Fra : miritdk
Vist : 587 gange
1 point
Dato : 26-11-04 15:48

nu er det igen weekend og så lever kandu fint op til kravene - eller ikke ???? Jeg modtager igen igen ingen post overhovedet - på et eller andet punkt ganske herligt - men også irriterende. Hvad med jer andre ???????
Fred på kandu er en god ting men ingen har vel bedt dem hvile i fred - eller ??????????

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 26-11-04 15:57

Hej Miritdk

Jeg har ingen anelse om, om jeg er gået glip af mails....har ikke været på kandu i nogle dage
Men jeg vil lige "udnytte" din smalltalk tråd til, at ønske alle I herlige mennersker en rigtig god weekend samt en dejlig 1. søndag i advent
Nu vil jeg tage på weekend-ophold på Samsø

Dét snart jul, dét snart jul......skøøøøøønt

// Toupie

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-11-04 15:58

ilm Toupie - herlige samsø - det er læææææææææææænge siden jeg har været der ( Ballen ) - det virker lige pludselig tiltrækkende - rigtig god weekend

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 26-11-04 16:01

Tak Jeg glæder mig som et lille barn til juleaften

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-11-04 16:03

Toupe - så se at komme ud af vagten - ellers bliver det jul før du når derover *GGG*

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 26-11-04 16:04

bliver altså lige nød til at vente på færgen

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 26-11-04 16:33

miritdk> Kan du virkelig ikke finde noget andet at brokke dig over.. ??? åhh.. føj

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-11-04 16:35

ting27 - hvor se du jeg brokker mig ????? For det gør jeg ikke !!!!!!!

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 26-11-04 16:41

miritdk> Kig dog i dit indledende indlæg. Det er sku da en mærkelig måde at starte en tråd på...

Accepteret svar
Fra : Trinethk

Modtaget 11 point
Dato : 26-11-04 16:46

Grrr..... Jul mig her og jul mig der !
Snart venter den tid hvor man med iskolde fingre skal vade rundt fra butik til butik, i sin iver efter den perfekte julegave.
Lange køre med stresede folk, der vil gøre alt for at snuppe den sidste El-koger foran snuden på dig.
Lillejule aften går det så op for dig at du har glemt at side Til og Fra kort på gaverne.
Man styrter ned til nærmeste tank station, for at finde ud af at de ikke forhandler den slags.
Hjem igen, og lede i skufferne. Pyha,,,sikket et held. der ligger jo nogle gamle krøllede fra de forgående år.
Nu skal de bare på de rigtige pakker. Men hvem var det nu der skulle havde den store firkantede pakke ?

Midt i det hele ringer gamle moster Anna.
Glædelig jul lille Trine.
Er du klar med det hele ?
Hvad med din lejlighed ? Er du kommet godt på plads ?
Hvordan går det på arbejdet ? Din mor snakker om du vil til New Zealand, bliver det til noget ?
Og hvad vil du lave der ?
Jaaa,,,,, jeg har jo detsvære fået lidt sammenfald i ryggen. Så jeg har lidt svært ved at klare dagligdagen. Men så kommer hjemmehjælpen. Detsvære er det en ny hjemmehjælp der kommer hver dag.
Men man må jo lade sig nøje.
Mit blodtryk går det heller ikke for godt med. det er steget en del siden sidst vi talte sammen.
Så nu skal jeg til og igang med den nye medecin, du ved, den der ??#¤&"%/?? som lægen har ordineret.
Han mener ikke jeg kan tåle mere end 30mg, selvom jeg godt kune tænke mig den røg op på 40mg istedet for.
Men jeg ved ikke.
Hvad mener du ?

Tjaa...det hele kan være noget stress.
Men hva skidt !!!!
Vi kan jo lide det.
Hmm..juleaften, og sidder der tilbagelænet på stolen og havde ædt alt for meget julemad.
And og brunkartofler.
Alt for tideligt dukker værtinden op med ris a lamenten, og gud nåde og trøste den der ikke spiser en potion.
Hvem for mandlen ? tjaa... det er i mine øjne ligegyldigt, bare den bliver fundet i første potion.
Endelig, nu skal vi danse om træet. Alle skal vælge en sang på skift. Den yngste starter.
Dog kan det næppe komme bag på nogle hvilke sange der bliver sunget, for alle vælger deres "private" julesang.
Det samme rod gentager sig år efter år.
Vi starter med at synge Højt fra træet grønne top.
Og straks begynder diskutionen.
jeg har kun de tre første vers !
Jeg mangler vers 1-2 0g 6
Den sang står slet ikke i min bog !
Jeg har alle 10 vers råber Onkel Børge højt og stolt.
ja men skal vi ikke bare sige at vi synger de 5 første ? Så må folk kigge ved hianden.

Langt om længe, og mange kilometer senere, kan vi alle dumpe ned i sofaen.
Nu gælder det GAVER !!!!
En efter en bakker vi vores tildelte gaver ud, som bliver målt og vejet af hele familien.
Showet slutter kl 0040 med skrup af suppe, og hvidvin.
tak for i aften, hvor var det hyggeligt.
Og tak for de fine gaver.
Hvordan hviste du lige at det var det jeg manglede ???

Vækkeuret ringer 3 timer senere, og en arbejdsdag på 8 timer venter forude.

Go morgen Trine
Har du haft en god jul ?

Hvad skal du så lave nytårs aften ?

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 26-11-04 16:53

.. da jeg åbnede mailboxen i formiddags, var der 72 mails .. 36 var fra <Molo>.
Igennem hele dagen er det vrimlet ind med mange, mange .. igen mange fra <Molo> .. det er jo det der sker, når man er i en <Molo-tråd>
Konklusion: Skidtet virker !

/ PG

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 26-11-04 16:56

jeps....virker også fint ved mig.
Næsten for godt :S
Det er jo et kæmpe arbejde hver gang man åbner sin mail, så har man lige 30 breve der skal slettes ....
Man skal bare til at huske at fjerne det der fle ben :P
Men det kommer jeg førts i tanke om, når jeg har postet !

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-11-04 17:01

Hej mirit

Ingen problemer her.

Hvis du ikke får mails,så tror jeg ikke, at det denne gang har noget med kandu at gøre

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 26-11-04 17:02

Trinethk > Du kan sagtens fjerne fluebenet, selv om du HAR postet.
Så trykker du bare på "Send" igen - uden at skrive noget.
Og så får du ikke flere mails fra dén tråd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-11-04 17:05

At sætte krav til Kandu er som en vædder uden cykel!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-11-04 17:07

tedd

Troede lige du tænkte på molo, men han er jo vægt med cykel

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-11-04 17:08

Fandens! Skulle ha været vægt!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-11-04 17:08

Er der overhoved et vædder tegn?

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 26-11-04 17:14

.. lige et tip:
Sæt "Blokkér" på kandumails .. så leveres de alle i "Slettet post" .. og så er de jo dér, hvor de alligevel havner.
/PG

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-11-04 17:19

Det da klart Molo er vægt! Der skal jo mindst 64 kg for at opveje Mariannes håndtaske!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-11-04 17:21

Molo er vædder
Han leder derimod efter en vægt!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-11-04 17:21

NÅ.... må jo hellere gøre klart at : JEG BROKKEDE MIG IKKE OVER DET MED MANGLENDE MAILS - UNDREDE MIG BARE !!!

og til ting27 igen : læs ovenfor - ok underlig måde at starte en tråd på - tjah - som så mange andre vel - *GGG* - har da set dem der var værre !

Alt i alt så - enten kommer der nul kandu mails - eller også kommer de en masse - selv gentagelserne lol - jojo man lærer vel at leve med det.

Tedd - et vædder tegn ??? Hvor ????? *GGG*

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-11-04 17:23

Nu er jeg sgu forvirret, Creamy!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-11-04 17:24

Så det Marianne der er vægt?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-11-04 17:26

Nåhh ja molo er vædder, men fandt en vægt og han har en cykel

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-11-04 17:27

Molo er vædder med vædder i accendant. Han spurgte tidligere på dagen, hvilket stjernetegn han vil passe sammen med - og vi fandt frem til, at det må være en vægt.

Om Marianne er vægt?! aner det ikke

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-11-04 17:31

Nope, Marianne er jomfru...desværre for Molokyle

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-11-04 17:34

Og hun er født 5/9 1943...Lidt for gammel til Molo?!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-11-04 17:34

Tror osse hun er jomfru, men tvivler på håndtasken er!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-11-04 17:35

Men håndtasken kunne godt være fra 1943!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-11-04 17:46

madtid - fortsat hygge til jer

HVAD HAR I SPIST ELLER SKAL SPISE ????????????

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-11-04 17:57

Smørrebrød fra den lokale smørrebrødsforretning.
Et stykke med røget ål og røræg - franskbrød med en dynge rejer

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 26-11-04 18:07

Kjøttkaker i brun sovs med ertestuning,står der på pakningen her,hurtigopvarmet i mikroen,ha ha

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-11-04 18:09

Øv Holniels - lyder som noget skidt!
Kom til Århus, så får du det halve af min rejemad

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 26-11-04 18:13

hey, læste kun spørgsmålet, ikke jeres smalltalk, men jeg har nok modtaget nogle mails idag, fra kandu.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-11-04 18:17

Creamy

Jeg er vægt, men Molo har ikke én chance! Hæ Hæ Gnæk.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 26-11-04 18:20

Ku godt spist rekemad creamygirl,men i mangel på bedre tar jeg dette,opfylder jo kravene "enkelt at tilberede og man får en følelse af mæthed"

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-11-04 18:24

Her får I en kanon opskrift

Rejecocktail til 4 pers.

100g mayonaise
1 spsk Mango Chutney
1 spsk finthakket persille
1 spsk fintklippet karse
1dl piskefløde
salt
200g rejer
citron
kaviar

Rør mayonaise, mango chutney, persille og karse. Vend den i pisket fløde - tilsæt rejerne og smag til med salt.

Salatstrimler i bunden. pynt med citron og kaviar.

Venligst udlånt af min bedste venindes mor, som er en fremragende kok

Hej Arne.
Tror heller ikke Molo er interesseret i dig

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 26-11-04 18:25

jeg bryder mig ikke om mad

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 26-11-04 18:29

åha ting, du er osse bare en død ting, du kan heller ikke lide mennesker, du bør ikke være her.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-11-04 18:32

creamy

Vidste ikke at mango kunne fåes som Cutney. Troede kun hun kunne nydes i småbidder her på Kandu

Kommentar
Fra : calista

Dato : 26-11-04 18:33

Er det nu jeg skal sige, jeg er vægt?? (4/10 i de glade 70'ere) Med skorpion i ascendanten.. hvad så end det betyder...

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-11-04 18:36

Jep Calista! er du også single?! hvis ja, så er du hermed smedet sammen med Molo.
Skynd dig til Amager - han er endda nyvasket og pæn i tøjet i aften -
klar til at blive 'nappet'

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-11-04 18:42

Arne J.! Gider du lige gå ind på http://www.kandu.dk/dk/spg/54730 ?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-11-04 18:42

Og jeg har som sædvanligt problemer med Patsy.

Hvad putter man i en gavekalender til sin kæleko? Gode råd modtages med kyshånd!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-11-04 18:47

Hvad med en nytårshat til koen Patsy?!

http://www.skumlernet.dk/vks/img/cows/COOLCOW.GIF

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 26-11-04 18:48

xyzzygy> Hvorfor tror du jeg ikke kan li mennesker. Der er mange mennesker jeg ikke kan li, men jeg er ikke menneskehader. Bare det ikke er nogle højre-orienterede svin, plejer de mange gange er være ok.

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 26-11-04 18:53

du sagde engang at du ikke ku li mennesker da de var kolde, gider ikke bevise det, men meller mig ud af jeres SPAM!

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 26-11-04 18:55

xyzzygy> Hvad der kommer ud af min mund, er ikke altid som det ser ud til min ven.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-11-04 18:57

Hej Calista
Går det bedre med influenzaen??

mvh dova

Kommentar
Fra : calista

Dato : 26-11-04 18:59

Jeg er ikke single nej.. Men det er da bare en bi- ting!! Vi nævner heller ikke noget om, at jeg har tre børn, vel?
Influenza'en trives i værste velgående, tak Dova.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-11-04 19:01

Kære Siggy

Dette er IKKE spam. Det er sjov!!! Kender du ikke forskel?

Creamy - Fed ide. Hvor køber man sådant et monstrum? Tænk lige på Patsy's hattenummer? 109½?? OK?

Ting27 - Lad dig ikke genere af lidt små-fnidder - You are welcome.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 26-11-04 19:09

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-11-04 19:13

Altså det der med stjernetegn og hvem der passer med hvem, det tror jeg så ikke helt på.
Kender utallige eksempler på såkaldt umulige sammensætninger, der har holdt i maaaaange år

Hvad vil folk egentlig gøre hvis de efter 10 års ægteskab lige pludselig får at vide, at de ikke passer sammen p.g.a. deres stjernetegn

mvh dova

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-11-04 19:15

Hvem har sagt, at de tror på det Dova?! ...Ingen så vidt jeg ved.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-11-04 19:31

Det ved jeg ikke om nogen har, det har jeg heller aldrig påstået, jeg har bare sagt, at jeg ikke rigtig tror på det.

Godaften skingur
Det er længe siden du har været forbi.

mvh dova

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-11-04 19:44

miritdk

For lige at vende tilbage til dit spørgsmål.

Får du stadig ikke mails?

Hvis ikke, så må det være din mail-konto der er noget galt med. Hvis det er det, så vil det, når fejlen er rettet vrimle med mails hos dig

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 26-11-04 20:10

godaften

Skulle lige se om I kan styre jer eller om I laver ballade

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-11-04 21:14

Skingur - hvis du er klar til ballade så starter vi nu

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-11-04 21:17

skingur

Citat
Skulle lige se om I kan styre jer eller om I laver ballade

der er altid nogle, der kan styre sig

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-11-04 21:17

miritdk - kan du sende mails til dig selv.
Har du været på på din mail-konto via web og set om den er overfyldt.
Bruger du TDC så er adgangen til webmail www.mail.dk

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-11-04 21:18

Hej Skingur! Ballade!! Ikke endnu jeg har lige smidt min 3 dage gamle gryderet ud til kattene, så nu må jeg i gang med at lave noget andet mad!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-11-04 21:29

Ufff Tedd. Mon det er klogt at give kattene din gryderet?!. De kunne jo risikere at få mavepine.

Ballade...hvor?!

http://www.gifforyou.com/adry/modelle/bmoon.gif

Mel Gibson er forøvrigt på TV Danmark

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-11-04 21:35

Kattene har ikke opdaget den endnu! Men skovsneglen har!! Troede sgu de døde når det blev koldt?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-11-04 21:44

Det var hyggeligt at høre fra dig Skingur.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-11-04 22:42

haha i har da hygget jer - fint - og jeg får masser af mail nu - gider normalt ikke have meget med dem at gøre - men ledte efter en bestemt - fik nemlig som førhen mail en masse *G*
Den der reje cocktail fra creamy nupper jeg lige - den lyder for god til at være sand - mums !!!!! ( passer mega fint til en lille komsammen her i huset meget snart)

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-11-04 22:51

Ja prøv du den mirit, men husk! - den ligger godt i maven

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-11-04 23:06

CREAMY !!!!!!!!!!!!!!! lyder mere som om den sætter sig godt på dellerne *GGG*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-11-04 23:09

Gør den også, hvis du spiser den for ofte. So be carefull

Tak for idag

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-11-04 23:16

sov sødt *G* - ER taget til efterretning *GGG*

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 27-11-04 10:57

Tak for svaret Trinethk. en HEL stjerne - ikke at den skal opfattes som svar - men din lille historie er sød