/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
spyware program
Fra : LoneS
Vist : 526 gange
150 point
Dato : 26-11-04 10:19

hejsa alle sammen
håber i kan hjælpe mig er der nogle som kan eller vil hjælpe mig med et spyware program har kigget ude på nette med det koster jo kassen

håber i vil hjælpe mig

Hilsen Lone

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-11-04 10:26

www.ad-aware.se
til en start

Kommentar
Fra : Erik10

Dato : 26-11-04 10:26

Hej
Prøv dette link: http://www.spywarefri.dk/
Den er gratis, jeg bruger selv X-BLOCK.

mvh
Erik

Kommentar
Fra : briani

Dato : 26-11-04 10:27

Hejsa Lone

Her er en masse du kan downloade gratis

http://arlet.dk/

Eller på spywarefri

http://spywarefri.dk/

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 26-11-04 10:29

Tillæg

Prøv denne pakkeløsning fra spywarefri

http://www.spywarefri.dk/pakken.htm

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : krakgt

Dato : 26-11-04 10:35

Hej Lone
prøv dette
http://www.lavasoft.com/
Du går ind på downloads of vælger landepakke / svensk dansk

mvh
krakgt

Kommentar
Fra : LoneS

Dato : 26-11-04 10:37

hejsa alle
jeg har været ude og kigge men når jeg så har fået pcer scannet og den har scannet pcer for snavs og den fortæller mig at der er mange
for jeg at vide at jeg skal købe deres program inden jeg kan gøre noget videre
det var jo ikke lige det jeg hade regnet med håber jo på at den ville fjerne dem alle
i øjeblikket har jeg en på som hedder
Free spyware scan og den og den har fundet 104 ind til nu og den er kun halt færdig med at scane
Hilsen Lone

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 160 point
Dato : 26-11-04 10:43

Okay

Først går du ind i dine mappeinstillinger-find den i dit kontrolpanel-og klikker på fanen vis
Her fjerner du fluebenet fra
Skjul beskyttet operationsfiler
Skjul filtypenavne fra kendte filtyper
Og sætter et flueben i – vis skjulte filer og mapper

Så højreklikker du på denne computer-vælg egenskaber-gå i fanen systemgendannelse-og deaktiver systemgendannelse på alle drev (sæt et flueben)

Så henter du denne virusscanner

http://www.spywareinfo.dk/download/mwav.exe

Så genstarter du i fejlsikret tilstand(klik gentagne gange på f8)
Når den er startet op i fejlsikret tilstand-så køre du lige en tur med den scanner som du har hentet- Aktiver det hele i opsætningen derinde, så den kan skanne alt igennem.væbn dig med tålmodighed det kan godt tage fra 1 til 2 timer afhængig af hvor meget du har på din pc

Når den er færdig genstarter du normalt-aktiver din systemgendannelse og sæt dine mappeinstillinger tilbage igen.

Du kan også lige hente og installere programmet Ad-aware hvis du da ikke har det i forvejen. Opdater det straks efter installationen, og inden du kører en scanning med denne. Fjern alt hvad den finder. Programmet samt brugervejledning på dansk finder du her: http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#adaware
Følg også vejledningen her til opsætning:
http://www.spywarefri.dk/adaware.manual.htm

Når overstående er gjort,skal der lige ryddes op.

Klik på start-alle programmer-tilbehør-systemværktøjer-og her vælger du diskoprydnng.
Så åbner du dine browser-gå op i fanen funktioner-vælg internindstillinger-her klikker du på slet cookies-slet filer-og ryd oversigten.
Så går du om i din stifinder og finder mappen temp-og rydder de filer som ligger der
Både under c:windows
Og document and setting-din burger navn-og lokale indstillinger

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : LoneS

Dato : 26-11-04 10:47

hej briani

kommer du ikke lige og gør det for mig **GGG**
Ad-aware har jeg og den finder mange hele tiden
Hilsen Lone

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 26-11-04 10:47

Prøv her
http://dk.trendmicro-europe.com/

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : briani

Dato : 26-11-04 10:49

Hejsa Lone

Jamen jeg er på vej

Hvad retning skal jeg kører,nord-syd-øst-vest.

Brian

Kommentar
Fra : LoneS

Dato : 26-11-04 10:51

hejsa Briani
du køre bare mod Fredericia så skal jeg nok stå med kaffen

Lone

Kommentar
Fra : briani

Dato : 26-11-04 10:59

Hejsa igen Lone

Den der kaffe bliver nok lidt kold
Jeg er fra Esbjerg

Men prøv at følge overstående vejledning (print den ud)

Brian

Kommentar
Fra : LoneS

Dato : 26-11-04 11:08

hej briani

tak skal du have jeg prøver
forsat god dag til dig og alle + glædelig jul

Hilsen Lone

Godkendelse af svar
Fra : LoneS

Dato : 26-11-04 11:09

Tak for svaret briani.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 26-11-04 11:25

Velbekom

Giv lige en tilbagemelding,når du har gjort overstående,det vil være rart at vide hvor meget SVAVS scanneren fandt.

Mvh og

Brian

Kommentar
Fra : als

Dato : 26-11-04 12:12

Gode hæderlige programmer som f.eks. dem fra Spywarefri forlanger ikke penge for at du kan få computeren renset efter en scanning, men de uhæderlige gør og det er så nok dem du har brugt for de bruger det trick. Det er nemlig slet ikke sikkert at du har den spyware som disse programmer siger for de skal bare have dig til at købe det og så må de jo gøre noget for det.

Et godt og velanset købeprogram er Spy Sweeper som du også kan finde hos Spywarefri. Det kan du prøve helt gratis med alle funktioner i 30 dage før du skal ofre de 175 kr som det koster. Du kan læse mere her:
http://www.spywarefri.dk/softwareshop.htm#antispy

Ellers følg brianis råd. De er ganske glimrende *S*