/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hvordan låser man en Sony Ericsson T68i ~
Fra : Dkkasper
Vist : 1757 gange
75 point
Dato : 25-11-04 22:53

Min telefon (Sony Ericsson T68i) er SIM-låst og jeg vil gerne have den låst op. Jeg har SIM-koden og har forsøgt at indsætte et SIM-kort fra en anden udbyder. Når jeg gør det, står der, at jeg skal indtaste den almindelige pinkode, hvorefter der så står: Indsæt korrekt SIM-kort og der sker intet, ligemeget hvad jeg trykker på. Hvad gør jeg? Sonofon siger, at der skal være en piletast til venstre, som jeg skal trykke på, men jeg har ingen og har prøvet alle taster.

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 25-11-04 23:03

ved piletast mense der joystikket.

Kommentar
Fra : Dkkasper

Dato : 25-11-04 23:04

Har forsøgt, men der sker ligesom ikke noget...

Hmmm... måske man ikke skal kunne følge med i indtastningen på displayet?

Accepteret svar
Fra : xyzzygy

Modtaget 85 point
Dato : 25-11-04 23:08

Tak for din mail om ophævelse af spærring af mobiltelefon.

Hvis du vil ophæve operatørspærringen, er det vigtigt, at der ikke sidder
noget SIM-kort i mobiltelefonen - derudover skal du være opmærksom på, at du
kun har 5 forsøg til at indtaste din kode. Overskrider du dette antal, låser
telefonen permanent til vores net. Vi anbefaler derfor at du maksimalt bruger
3 forsøg og derefter indsender telefonen til vores tekniske afdeling, som vil
Ã¥bne telefonen for dig.

For at ophæve operatørspærringen på din Sony Ericsson T68i, bedes du følge
nedenstående procedure:

1. Tag SIM-kortet ud af telefonen, og tænd telefonen uden SIM-kort.

2. Telefonen skriver: Indsæt kort, eller (Insert SIM)

3. Tryk: [O] [*] [*]
[O]
Joystikket til venstre Stjerne Stjerne Joystikket
til venstre

4. Telefonen skriver: Del af nettet, (Network Subset)

5. Marker Del af nettet og Tryk YES

6. Telefonen skriver: LÃ¥s op (NetSub) 5, Tast NSCK, (Unlock (NetSub) 5,
NSCK)

7. Indtast xxxxxxxx og tryk YES .

8. Telefonen skriver: Ikke låst til del at netværk, (Network Subset
Unlocked)
Endvidere er dit IMEI-nummer følgende: xxxxxxxxxxxxxx

IMEI-nummeret er telefonens 15-cifrede registrerings nummer. Du kan finde
nummeret ved at afmontere batteriet og aflæse mærkaten der er påført
telefonen.

den mail fik jeg da jeg skulle unlocke min t68i, xer ne er mine personlige tal

Godkendelse af svar
Fra : Dkkasper

Dato : 25-11-04 23:39

Svaret kunne ikke blive bedre - har derfor givet dig en lille bonus...

Takker

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 26-11-04 11:04

Husk. I skal aldrig bruge den svindler til http://www.befriminmobil.dk/ .
Her på kandu-dk hedder han 'joker'. Jeg ved med sikkerhed at idioten svindler, og kun er til for at bedrage.

Venligst. IKKE LYT TIL HAM.