/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
"Vent venligst..."
Fra : Georg2000
Vist : 457 gange
20 point
Dato : 25-11-04 20:08

Jeg står og mangler en lydfil, der skal lyde som en telefonsvarer, der siger "Vent venligst..." (el.lig) Er der nogen der ved hvor jeg kan finde sådan en? (Jeg har ikke mulighed for at optage via min telefon - ellers kunne jeg jo bare ringe til en tilfældig kundeservice )

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-11-04 23:07

i og for sig så kan du jo selv lave den - på de fleste pc´ere ligger der en lille båndoptager under tilbehør / underholdning ......... og det var så den nemmeste måde uden at skulle hente dit og dat *G*