/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
mystisk
Fra : hardy
Vist : 538 gange
100 point
Dato : 25-11-04 16:13

Hej alle.
Jeg er løbet ind i et mærkligt problem ?
En af mine vener er kommet ud for at alle hans mapper og filer på hele HD er bleven skrivebeskyttet , man gå jo så ind i egenskaber for pågældene mappe og fjerner flueben ved skrivebeskyttelse , og siger anvend .
Men hvis man så med samme går ind og ser i egenskaber , er den skrivebeskyttet ??????.
er der nogle her der har en god forklaring .
mvh Hardy

Kommentar
Fra : xou

Dato : 25-11-04 16:46

en go forklaring,næ men mit gæt er:
spyware
http://www.download.com/Ad-Aware-SE-Personal-Edition/3000-8022_4-10045910.html?part=dl-ad-aware&subj=dl&tag=top5
kør adware.....for at se om det var det....

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 25-11-04 16:52

Hej XOU.

ja det har jeg også tænkt på , men hele hd er jo skrivebeskyttet så jeg kan ikke installere noget som helst.

MVH Hardy.

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 25-11-04 18:50

Hvad for en vene er der tale om???

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 25-11-04 18:58

Det er en fejl i styresystemet. Hvis du opretter et ny mappe er den tilsyneladende read only. Men det er den ikke den kan slettes. Det der er intressant er indholdet, altså filerne disse er ikke read only. Den fejl findes kun I XP. Som sagt MS er en stor virksomhed, men derfor er de ikke fejlfrige.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 25-11-04 19:45

hej igen
der er tale om xp . rpje mener du her med at der ikke andet at gøre at geninstallere?

mvh Hardy

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 25-11-04 19:52

Nej det hjælper ikke, da det er en bug i Windows XP.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 26-11-04 07:16

hej.
rpje det forstår jeg ikke en bug i win xp pro . det er første gang jeg har set eller hørt om den fejl i win xp .
Kan du ikke forklare lit nermer om den , der må da være en måde at rep. det på.

MVH Hardy

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 26-11-04 08:35

Ikke med mindre man er programmør hos MS ellers må man vendte på den opdatering der løser problemet.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 26-11-04 16:22

hej rpje.
Men så skulle det jo ske for flere ? det er første gang jeg ser det , og jeg har se mange .
kunne det ha noget med SP2 at gøre?.
MVH Hardy.

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 26-11-04 20:10

Tja. Jeg skal ikke kun sige om det er SP2. Jeg er ikke 100% inde I MSXP bug historik. Men tro mig det er en ud af mange. Sådan er det med software. Kompleksiteten I MSXP er himmelråbende. Men jeg tror faktisk at jeg blev opmærksom på fejlen før SP2.

MV.
Peter Jensen

Annuller spørgsmålet
Fra : hardy

Dato : 04-02-07 16:50

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål