/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Kahmir - The Aftermath
Fra : Squarna
Vist : 446 gange
200 point
Dato : 25-11-04 13:50

Hej KD'er... Jeg har ledt efter Kashmir's live version af The Aftermath som de gav til Roskilde Festival 2003...
Men har ikke kunne finde den på hverken LimeWire eller Kazaa... Håber der er nogle der kan hjælpe...

-Squarna

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-11-04 13:59

Nu er det jo ikke sikkert, at det på Roskildefestivalen er blevet optaget af andre end Fjernsynet.
Men der kan du prøve at henvende dig til Danmarks Radio og høre om de har det på bånd.
Nogen gange kan man købe optagelser derigennem.

mvh dova

Kommentar
Fra : Squarna

Dato : 25-11-04 14:03

Jg ved den findes på andet end bånd.. Jeg har hørt den radion et par gange...

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-11-04 14:31

Okay så.
Har du også prøvet at søge efter Roskilde Festival i stedet for Kashmir, ellers ved jeg ikke.
Men du kunne jo alligevel spørge ved DR, om det evt er udgivet på en CD.
mvh dova

Kommentar
Fra : Squarna

Dato : 25-11-04 14:33

ja.. det tror jeg jeg prøver..tak

Accepteret svar
Fra : IBM760

Modtaget 210 point
Dato : 25-11-04 14:40

Følgende information er fundet på:
http://kashmir-lounge.com/forum/forum_posts.asp?TID=1181&PN=1

Citat
Hvor kan jeg finde liveversionen af The Aftermath fra Roskilde Festivallen 2003?
Den kan findes på The Aftermath singlen, Rocket Brothers Maxi singlen og den japanske version af Zitilites. Pladerne kan muligvis findes i diverse pladeforretninger men ellers skulle de også være at finde her: www.rillen.dk , www.cdon.com , www.cdskiven.dk , www.moby-disc.dk

Det kan evt. bruges.

Mvh Ivan

Godkendelse af svar
Fra : Squarna

Dato : 27-11-04 16:58

Tak for svaret IBM760. Jeg havde nu satset på at kunne få den gratis men hva' pokker...