/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
hjælp..
Fra : RaB
Vist : 341 gange
100 point
Dato : 25-11-04 11:03

Kan det la sige gøre at skjule det ikon nede ved uret.. altså hvis jeg gerne vil skjule stream ikon, men den stadig køre, bare så jeg ikke kan se det..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-11-04 11:09

den kan du fjerne under proceslinie og menuen start så ser du den ikke -men den kører som den plejer

Kommentar
Fra : RaB

Dato : 25-11-04 11:13

hvordan siger du..??? forstår ikke helt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-11-04 11:19

hvis du går ind i start - finder indstillinger - vælger proceslinien og menuen start - der kan du så redigere under i proceslinien ved at klikke på tilpas Det fjerner ikonet hvis jeg forstår dit spørgsmål rigtigt - men alt kører som det plejer.

Kommentar
Fra : RaB

Dato : 25-11-04 11:22

okay har fundet ud af hvad du mente.. men kan man ikke fjerne dem helt så de ikke er gemt bag den pil.. vil ikke se det ikon..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-11-04 11:24

hmmm - måske skal der fjernes et flueben i programmet - prøv !

Kommentar
Fra : xou

Dato : 25-11-04 11:53

jeg forstår at det skal :højre klikke på start,vælge egenskaber,klik på fanen taskbar
sæt x i sjul inaktive ikoner.
derpå vælg knappen til højre customize(på engelsk)find ikonet på listen ved navn
stream og i rulle ganinet vælg - sjul altid.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-11-04 12:10

Tryk på start og kør skriv msconfig. I vinduet der kommer frem vælger du fanebladet start der kan du så med et flueben vælge hvad maskinen starter op med bla. også på linien nede ved uret
Mvh Sune

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 25-11-04 12:47

Ellers mange gode foreslag. Men det rigtige er :

Gå ind i programmet du vil skjule, der burde under indstillinger for det pågældende program være mulighed for at vælge om du vil vise ikon, eller skjule ikon.

Faktisk det miritdk skrev.

Kommentar
Fra : huntermis

Dato : 26-11-04 06:23

dette skjuler de (alle) ikoner nede ved uret ,
http://www.winguides.com/registry/display.php/983/

men det laver også det at du ikke kan stille den tilbage igen ved start>egensakber>

Kommentar
Fra : 75653

Dato : 08-12-04 02:18

Start med at fortælle os hvad det er for et program så er det meget nemmere at hjælpe