/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
daewood tv hmmmmm
Fra : miritdk
Vist : 450 gange
9 point
Dato : 25-11-04 11:00

jeg har en bekendt der har et temmelig nyt daewood tv - nu er han i knibe for hans vejledning er røget i farten og han kan ikke hitte ud af fjernbetjeningen - kan jeg for den sags skyld heller ikke så gav op. Han skal have ny kanal sat ind ( tv 2 der er flyttet) - men kan ikke - nogen der kan hjælpe - han aner ikke hvad model det er og kan ikke få hjælp fra forretningen hvor han købte det.

Kommentar
Fra : Martin_Lo

Dato : 25-11-04 11:09

Har han prøvet og kigget på deres hjemmeside, om man ikke kan hente en ny vejledning ned eller sådan noget.

Hilsen M-Lo

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-11-04 11:10

det kan han ikke - han er uden pc - og når vi ikke kender modellen er det rimelig svært - jeg har kigget og intet jeg fandt fungerede - men orker egentlig heller ikke mere det er ski synd for den gamle !!!!!

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 25-11-04 11:43

Står der ikke på fjernsynet hvilken model det er?

Bag på fjernsynet bør der sidde en etiket med typegodkendelse, og der står også model nr eller navn

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-11-04 12:01

mirit du plejer da, at være kvikkere.
Prøv at finde den modelbetegnelse og mon ikke det er et Daewoo
http://www.e-daewoo.com/owners_manual.asp

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-11-04 19:46

nej der står nemlig ikke en dyt nogen steder - typisk.

BjarneD ......... pas nu på ikke at sige for meget om hvor kvik jeg er - jeg har forsøgt at hjælpe så meget jeg kunne men måtte gå igen - ikke at der var noget nogen kunne stille op. PYYYYYYYYYYYYH

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 9 point
Dato : 25-11-04 20:15

Jeg tror i al beskedenhed, at jeg har ret i at apparatet hedder Daewoo (lige som min bil)
Kunne du ikke prøve at kigge i mit link om nogen af manualerne til CTV (color television) kunne passe. Der er tegninger af fjernbetjeninger, som måske kan give et fingerpeg.
Evt. kigge på denne side for at finde et der ligner. http://www.e-daewoo.com/category_prod_list.asp?categoryid=15

Nu er det vel ikke et Kenwood nor du skriver daewood??

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 25-11-04 22:58

Tak for svaret BjarneD. Ja selvfølgelig er det et daewoo *GGG* (tastaturvirus)
Nu har han vist fået det ordnet - jeg har ikke set det men det lyder sådan. Jeg sendte dine link til hans nabo og så kunne de slås med det så der var vel noget de kunne bruge *G*

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-11-04 22:59

ps - hvem piller da også model mærkater osv af når de sidder helt nede ved bunden normalt *GGG*

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-11-04 23:05

Det slap du nemt omkring

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-11-04 23:19

nææææ ikke helt - men orker ikke at rende hele tiden og kendte jo ikke det tv - et eller andet sted så følte jeg mig temmelig DÅM for har da aldrig været i den situation at jeg ikke kunne klare det - men underligt tv og fjernkontrol der ikke hører sammen - det var ikke lige min boldgade *G*
Men jeg prøvede da haha.