/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
fra cd til MP3
Fra : berthaprop
Vist : 557 gange
50 point
Dato : 25-11-04 10:52

Hvordan får man sine cdér lavet om til mp3 filer?

Kommentar
Fra : return

Dato : 25-11-04 11:04
Kommentar
Fra : return

Dato : 25-11-04 11:06

http://www.download.com/3120-20_4-0.html?qt=cd&tg=dl-20&search.x=13&search.y=7

her er lige et på link med det du skal bruge held og lykke

Kommentar
Fra : findovia

Dato : 25-11-04 11:10

Du skal bruge en såkaldt CD Ripper. Sådan en kan du finde på nettet og downloade. Søg på CD Ripper i Google. Der findes flere muligheder.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 25-11-04 11:46

Hejsa

Cdex er bare god.

Klart værd at hente. Med dette program kan du konvertere fra MP3 til WAV, WAV til MP3, CD til enten WAV eller MP3. Kan lave CDDB opslag, og meget mere.

Hentes her

http://www.download.dk/index.asp?Kat=lyd&subkat=lydkonvertering&prog=842

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-04 11:51

..og på min hjemmeside : http://home20.inet.tele.dk/friheden/freeware_dk.html

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : perdude

Modtaget 50 point
Dato : 25-11-04 12:02

Du kan ozz bare bruge Windows Media Player til at klare det. Det foregår ret smertefrit og er lige til at gå til. Bare smid cd'en i og så kører resten nærmest af sig selv.

Kommentar
Fra : berthaprop

Dato : 25-11-04 12:47

til perdude

hvad er det nu lige man gør windows media player?

Kommentar
Fra : perdude

Dato : 25-11-04 12:56

-> berthaprop

Jeg kører med den nyeste version af Windows Media Player(version 10) og så snart man sætter en cd i, så popper der en dialogboks op hvor man kan vælge at kopiere musikken til computeren. Første gang du gør det skal du lige vælge at det er mp3 det skal kopieres til og kvalitet osv. 192kps er en fin kvalitet.

Ellers skal du bare vælge det selv når du kan se cd'en i Windows Media Player'eren. Hvilken version har du ?

Kommentar
Fra : berthaprop

Dato : 25-11-04 14:35

versio 9,0

Godkendelse af svar
Fra : berthaprop

Dato : 25-11-04 15:15

Hvor svært kan det være, har fået 10.0 og det spiller bare

Kommentar
Fra : perdude

Dato : 25-11-04 15:37

det var da dejligt så