/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
Lindab sinus 18 tag
Fra : golf1600
Vist : 903 gange
120 point
Dato : 25-11-04 10:18

Er der nogle der ved hvor man kan købe så da noget brugt tag. For jeg skal bruge lidt efter jeg har fået lavet udhæng på mit skur!!!

MVH. Golf1600

Kommentar
Fra : Leif_og_inge

Dato : 25-11-04 10:28

Hos en RIGTIG TØMMERHANDEL.
ellers er mit bud at PLANJA i ÅLBORG eller Brøndby evt. kan anvise en forhandler

www.plannja.dk

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 28-11-04 08:48

skal det være brugt , så prøv www.dba.dk eller www.guloggratis.dk

Kommentar
Fra : AkademiskArkitekt

Dato : 04-01-05 17:14

Du finder da pladerne i Sverige med ca. 40 % rabat og får dem kørt over af en lastbil som kører tom. Svenskerne kender som regel nogle.