/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
vejrstation fra aldi?
Fra : nicka
Vist : 2228 gange
240 point
Dato : 25-11-04 10:14

For nogle uger siden havde aldi en vejrstation på onsdagstilbud, jeg har prøvet i de aldier der ligger omkring mig og der er ikke flere tilbage! ØV - jeg har en bror der ville blive meget glad for at få en sådan i julegave, mon der er nogen der ville kigge i en lokal aldi og give mig et tip hvis i skulle se en.
Tjah det er vel ikke for tidligt at være på udkig efter julegaver.
mvh nicka

Kommentar
Fra : alka

Dato : 25-11-04 10:19

Vejrstationerne var væk på førstedagen, så du skal ikke forvente, at de findes i nogen ALDI'er i dag, Vi ville også have haft en, men kunne først komme på indkøb efter fyraften! alka

Accepteret svar
Fra : Fjante

Modtaget 250 point
Dato : 25-11-04 10:36

Hvis du ringer til ALDI´s kundeservice 46142000
og spørger om en filial ligger inde med den,hvis,kan du få den sendt til dit lokale ALDI

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-11-04 11:27

jajaja - men skal stå tidligt op for de der tilbud

Fjante har du erfaring med det - for jeg gjorde det engang men der kom aldrig noget ud af det - og det samme med netto ?????????????

Kommentar
Fra : nicka

Dato : 25-11-04 11:49

selfølgelig skal man tidligt op, stod selv i kø halv time inden åbningstid (som vi altid gør ved gode tilbud), skulle bare have købt et par stykker med det samme. tak foreløblig til fjante for et råd jeg vil afprøve med det samme. vender tilbage med erfaring om det kan betale sig.

mvh
nicka

Kommentar
Fra : nicka

Dato : 25-11-04 12:50

har så lige prøvet at ringe aldis kundeservice ni gange a ca. 4min. `jeg kan godt nok høre musik, men ville hellere have lidt respons.
det kan jo selfølgelig være at jeg ikke lige var den eneste der så det gode råd.

mvh
nicka

Godkendelse af svar
Fra : nicka

Dato : 27-11-04 17:40

Tak for svaret Fjante.