/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Lever julemanden?
Fra : mango
Vist : 679 gange
200 point
Dato : 25-11-04 09:47

Efter lange diskutioner og overvejelser med MOLO..er vi nu han og jeg, blevet enige om at lave en høring og tilbundsgående undersøgelse (på rette radikale måde) for at tilvejebringe oplysninger om: LEVER JULEMANDEN?

For yderligere forklaringer se venligst denne tråd: http://www.kandu.dk/dk/spg/54241

med venlige hilsner og store forhåbninger
mango

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 25-11-04 09:51

Desværre, jeg ramte ham i aftes på vej hjem i min bil

Julen er derfor aflyst!

Kommentar
Fra : nenita

Dato : 25-11-04 10:02

Selvfølgelig lever julemanden.
Han lever i alle børns hjerter og i de kære forældres tanker og gerninger her i juletiden.

Mvh Nenita

Kommentar
Fra : mango

Dato : 25-11-04 10:03

Argh..BP..er du nu helt sikker? Fik du ham undersøgt hos specialister om han var ægte?

Der går mange falske julemænd rundt i denne tid og de gør det udelukkende for at tjene til føden..Hmmpff..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-04 10:03

Jeg hverken kan eller vil forholde eller udtale mig yderligere omkring spørgsmålet, før der foreligger en grundig undersøgelse af alle fakta i sagen, medlemmerne er blevet hørt, udvalgende har gjort deres arbejde færdigt og er kommet med en betænkning, der kan sendes til urafstemning. Sådan arbejder demokratiet nu engang.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-04 10:20

Det kunne jo tænkes han har fået influenza : http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=271142

God Jul ...og hvil i fred

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 25-11-04 11:56

Julemanden er udødelig, og han bliver aldrig syg!
Hvorfor tvivler i på at han eksisterer?
Får i forlidt julegaver?
Jeg har vel holdt jul i trekvart århundrede. I al den tid er han da blevet mere og mere aktiv, jeg har aldrig fået så mange julegaver som nu. I min barndom var han virkelig en sløv fætter - han har fået øvelsen efterhånden. vær helt tryg han er frisk som aldrig før!
Mbh. Valde.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-11-04 12:00

Goddag .....Helt klart han lever han kommer jo tit hernede på sydsjælland
Mvh Sune

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-04 12:02

valde -> Tror du ikke det er fordi børnene er blevet mere artige med tiden at julemanden har fået så travlt ?

...eller vi er blevet flere her på jorden siden du var barn ?

Han kunne jo være afgået ved en stille død, som følge af stress og overanstrengelse ?

</TVIVLERBANDEN>

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 25-11-04 12:49

Selvfølgelig lever julemanden - har foretaget en seriøs opinionsundersøgelse i børnehaven
Børnene er helt sikre.

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 25-11-04 12:59

Molokyle! Jo jo jeg ved da godt at børnene bliver mere artige efterhånden som de bliver større, og jeg er blevet et stort barn, så det er klart at julemanden har travlt. Men sidste år svigtede han da ikke.
Jeg er sikker på at han kommer igen i år, ellers bliver jeg da meget skuffet!
Mvh. Valde.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-04 13:05

TheRipley -> Godt argument !!! Det er taget ad notam

</JULEMANDSUDVALGET>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-04 13:09

Én ting jeg finder besynderligt : Hvorfor skal jeg hver jul ud at bruge mine sparepenge på at købe gaver til andre, når alle andres gaver kommer fra Julemanden ?

</ARTIGDRENG>

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 25-11-04 13:11

Molo, tænk dig godt om

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-04 13:15

TheRipley -> Nåeh ja... det er jo fordi de ikke har været artige og derfor kun får gaver af mig. Alle mine gaver kommer nemlig fra den nu desværre muligvis indtil det modsattte er bevist døde julemand

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 25-11-04 13:30

Han eksisterer, hvis man tror på ham, -og det er du nødt til, for ellers får du ingen julegaver

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 25-11-04 15:13

han lever!!!!
jeg har set hans kontor på grønland.
(jeg så også min sut)
jeg sad i hans lænestol, så hans ske og lage et brev som
jeg for nogle uger siden fik svar på.
mere kan man ikke forlang.

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 25-11-04 15:13

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 25-11-04 15:13

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 25-11-04 15:18

36987413 hvor er du bare heldig
Jeg er aldrig nået længere end til at få brev fra ham - men det er ganske vist

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 25-11-04 15:48

Til alle mistroiske skeptikere!!!
Jeg har lige siddet og redigeret en videofilm fra 24 dec. 03, af den fremgår tydeligt, i både lyd og billede, at julemanden på det tidspunkt i hvert fald var i live.
Mine børnebørn så ham også, og den ældste kunne også genkende hans stemme fra forrige år, hvilket med al ønskelig tydelighed, beviser at det var den ægte julemand.

Mvh
En tro undersåt

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-11-04 16:12

Børn er nu ikke altid så nemme at narre. Sidste år blev min dreng først panisk angst, da julemanden trådte ind i stuen. Efter kort at have observeret denne besynderlige julemand - hvisker han dog fnysende til mig:
'Se mor, han har sq stjålet morfar´s ur og høreapparat', hvorefter han nægtede at modtage gaver fra ham, da han snusfornuftigt mistænkte julemandens sæk for at indeholde flere tyvekoster....Ak ja!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-04 16:36

Julemanden døde den 25 august sidste år : http://www.blogofdeath.com/archives/000269.html

...ifølge Google ; [Jeg føler mig heldig]

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 25-11-04 16:37

Jow, han lever i bedste velgående !
Jeg fik en god snak med ham i Nuuk (Grønland) i oktober 2003 .. og i december samme år fik jeg et julekort fra ham ! Jeg skulle "kun" betale 25,- .. nu venter jeg spændt på en 2004 julehilsen !

Eller er det </MOLOKYLE>, </TVIVLERBANDEN>, </JULEMANDSUDVALGET>, </ARTIGDRENG> eller en helt anden, der er en julemand og forklædt som "Amerikaner" ?

/PG

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 25-11-04 16:42

Kan man stole på en person, der er født den 19. april ??
/PG

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-04 16:47

Dét sku' jeg mene ! ...hvorfor Guild ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-11-04 17:00

1 millard børn kan da ikke tage fejl!!! Selvfølig lever han!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-04 17:29

-> Hai tedd

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-04 17:32

Tedd's Personal Stalker !

</TPS>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-11-04 17:37

Næh du følger jo bare i røven af mig i grænseløs beundring, Molo!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-04 17:41

tedd -> Se her tudefjæs : http://www.beerhunter.com/documents/19133-000138.html

LANDESORG !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-04 17:49

tedd -> Nu går du vel også snart på land ?

...og udvikler dig ?

He he fint ska' det være

..og få arme ..og ben ?

Phhhhrrrrfffffttthhh.... Du bli'r sgu da aldrig til en skid !

</TPS>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-11-04 18:24

Jeg er da landfast!! I modsætning til dig

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-04 18:46

tedd -> Ja, Vor Herpes bevar' os

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-11-04 18:47

Næh håber da aldrig jeg blir til en skid!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-04 18:51

Næeh... tedd. Du ér og bli'r en pladdernakke, så det er der ingen fare for

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-11-04 19:01

Hmmm? Har lidt besvær med at kigge på min egen nakke!!! Pladder er det mudder?? Muddernakke? Godt nok langt tid siden jeg har taget mudderbad, men det er vist meget almindeligt på lorteøen? Eller bruger I noget andet der?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-04 19:12

Dyndspringer : http://uri.sakura.ne.jp/~dd/g/eg-098.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-04 19:13

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-11-04 19:14

Sjov fisk

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-04 19:26

tedd -> Fisk ? Det er et spejl

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-11-04 19:27

Har godt nok undret mig over den finne jeg har på ryggen!! Og andre steder!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-11-04 19:34

Søg efter Julemanden på Skajp!!! Så er man da ikke i tvivl om at han lever!!!

Selv Molo må overgive sig!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-11-04 19:35

Han lever!! Men tror han er lidt skitzofren!!

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 25-11-04 19:51

kan i ikke forstå at julemanden ikke kan dø.
det er kun nogle uger siden jeg fik svar fra ham så han er ikke død.
så svært kan det ikke være at forstå

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 25-11-04 19:53

øøøhhhh hvordan kan jeg få svar når han sover i de 11 måneder????

fusker.
jeg har ellers altid drømt om at være ham med den ferie.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-04 19:53

369874123 -> Vi vil have forelagt nogle DNA prøver først

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-04 19:57

369874123 -> ...og jeg ville da også gerne på ferie med hende der julemanden

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-11-04 20:01

Nå så det er her i leger idag *GGG*
Og... ikke at forglemme - selvfølgelig lever julemanden da - basta !!!!!!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-04 20:07
Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 25-11-04 20:32

hende der julemanden.

jeg tror der er noget du har misforstået molokyle.

julemanden er en mand.
ikke en dame.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-04 20:37
Kommentar
Fra : mango

Dato : 25-11-04 20:45

369874123..ja hvordan kan du så være helt sikker på det?...Der er mange ting man ikke kan være helt sikekr på i denne verden..

Hvem siger at det ikke kan være en dame?
Det der skæg..hvorfor er det aldrig ægte?
Kvinder kan jo ikke få skæg!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 25-11-04 20:47

ha ha..Molo du er da fantastisk..du finder det ene link efter det andet*GG*

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-11-04 20:52

Kvinder kan ikke få skæg?? Så skal du da se nogle af de babuskas der renmder rundt ude imellem bloggerne hos mig!
Jeg sværger ved profetens skæg at de har!

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 25-11-04 20:52

jeg bruger bare min logiske sans.
han hedder jo julemanden!!
altså jule-manden

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 25-11-04 21:05

en ting til.
det er da hans kone der laver rissengrød til ham.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-04 21:19

369874123 -> Der kunne være tale om en And; der er EuropaMester i Jul ?

Jul EM Anden ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 25-11-04 21:30

arhhh

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 25-11-04 21:34

hvad siger han

Kommentar
Fra : mango

Dato : 25-11-04 21:52

Ja det er belastende med den intelligens ikke MOLO ? *LOL*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-04 22:02

mango -> Som go' radikal og parlamentariker skal man lade alle muligheder og sindet stå åbent for debat og fremmed tankegang

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 25-11-04 22:15

jaa..og det er en af de gode intilligenser at have..efter min mening!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-11-04 22:35

Radikale parlamentarikerer? Husk håndtasken, forbudslisten, skolelærer uniformen, og indførelsen af politisk korrekthed! Lad os få verdens kedeligste samfund!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-04 22:45

[hør] Ja, korrekt tedd :

Verdens kedeligste samfund ...med julefred og nissehuer

..og godnat til jer alle

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-11-04 22:46

Ikke at jeg har noget mod radikale, Molo! De burde bare ikke have magt!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 25-11-04 22:46

Jamen tedd..uanset..så vil danskere aldrig tolerere den form for politik..

kan godt være vi sover engang imellem, men nåe det hele bliver for ensrettet vågner vi op og slår på tæven..så sker der noget.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-11-04 10:41

tedd -> Jeg tror du har misforstået noget omkring Det Radikale Venstre, politisk korrekthed og flertalsdiktatur.

Jeg tror faktisk du trænger til et slag med håndtasken

...af Marianne Jelved :

Citat
Hvad er demokrati?

Holland har igen været være udsat for et politisk mord. Mordet på filminstruktørenTheo van Gogh kankunkarakteriseres som aldeles afskyeligt. Det er den ultimative anti-demokratiske og anti-humanistiske handling, som ikke kan retfærdiggøres.
Meningen med et demokrati er, at sikre den enkeltes personlige frihed - også til at tænke, tale og tro. Det er fællesskabets ansvar, at sikre og værne om de principper, som er grundlagetfor det demokratiske styre og samfund. De principper er ikke til diskussion. De skal garantere, vi kan bo side om side, selvom vi ikke deler religion,politiske anskuelser eller værdier. Men 'spillereglerne' skal holdes, eller giver det ikke mening.
Ytringsfriheden er demokratiets middel til at få luft, til at få flertal til at ændre samfundets indretning, til at forfægte sine synspunker, til at tale magten midt imod. Ytringsfriheden har kun sine grænser i anden lovgivning, som racismeparagrafen og injurielovgivningen.
Vi er fælles om, at sikre de demokratiske principper. Men demokratiet er ikke kun et spørgsmål om jura og flertalsafgørelser. Jeg tillader mig stadig at tro på, at vi i Danmark har en fællesforståelse af demokrati, som Hal Koch skrev det i sin bog 'Hvad er Demokrati?' allerede i 1945. Demokrati er også en livsform, det er en måde at løse problemer på. Det er ikke et 'flertalsdiktatur'. Flertalllet lytter også til mindretallet med rtespekt for mindretallets synspunkter og argumenter, og viser hensyn.
Den fælles forståelse af demokrati kan ikke læres i nok så gode bøger. Den udvikles i hverdagen hjemme i familien,på arbejdspladsen, i lokalsamfundet, i skolen, på udannelsesinstitutionerne, i de frivillige foreninger, i medierne. Den viser sig i praksis gennem de holdninger, vi møder hinanden med, og den respekt vi viser hinanden som ligeværdige borgere. Den viser sig i den måde, vi opfører os på over for hinanden, og i den måde vi taler til og om hinanden på. Det har intet med den såkaldte politiske korrekthed at gøre. Det drejer sig om noget så enkelt som almindelig ordentlig opdragelse. Ikke al tale i det offentlige rum bærer præg af denne tradition. Heller ikke fra fremtrædende danske politikere. Måske har vi, der tilhører majorteten, 'lukket ørerne' for den tale, der sætter bestemte etiketter på grupper af mennesker, der så bare opfattes på en bestemt måde. Det er jo i sig selv en ydmygelse. Mennesker fratages deres individualitet og deres personlige integritet, når de betragts som en gruppe og ikke som et individ. Det er ikke respekt for den personlige frihed. Og den enkelte i den gruppe får ikke en chance for at vise, hvem han eller hun er.
Vi har et ansvar for, at indoptage alle i samfundet i den demokratiske tradition i alle de fællesskaber, som vi - majorteten - indgår i. Det er der, der skabes den fælles forståelse af, hvad demokrati er. Det er der, demokrati kan blive en livsform. Alternativet er den sikre vej til stærk polarisering.

..citeret fra : Radikal Politik 9 - 25 nov. 2004.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 26-11-04 10:52

Julemanden var en rigtig person der hed Claus, og levede i vistnok i Ungarn er ikke sikker, men blev kaldt Saint eller sankt, altså hellig på grund af hans gavmildhed.
Historien var, at det kom ham for øre, at naboens lille søn var syg og at familien ikke havde råd til at betale for den behandling han behøvede for at blive rask.
I ly af mørket sneg Claus sig ind i deres hus og lagde en sok fuld af mønter, der var nok til at hjælpe drengen og hans familie.
Da det senere blev kendt at det var Claus blev han til altså til Sankt/Santa Claus.

Julemanden lever i den forstand at han lever i de menneskere der er gavmilde og næstekærlige.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 26-11-04 10:58

Min "kilde" er e-magasinet:" Vidste du det?"
Jeg læste det der sidste år.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 26-11-04 11:00

Julemandens tøj og rensdyr er vist noget Coca-cola har fundet på.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-11-04 11:11

Mulberry -> Din forklaring går på; hvordan han blev børnenes helgen og har intet med jul at gøre !

Sankt-Nicolaus blev tilknyttet julen således :

Citat
Julemanden er i sin oprindelse børnenes helgen Sankt-Nicolaus. Hans navnedag er den 6. december. Første gang, man hører om ham, er dog i forbindelse med børnedagen (de uskyldige børns dag) den 28. december. Kirken havde besluttet, at man én gang om året skulle mindes alle de børn, der måtte lade livet, da Herodes beordrede sine soldater at dræbe alle spædbørn i håbet om, at det nyfødte Jesusbarn var blandt dem (Matth. 2,16). På den årlige mindedag fik børnene lov til at slå sig løs i kirken og i klosterskolerne. De valgte også deres egen biskop, som ledede løjerne. De fik udleveret en medalje med narrebispens navn på den ene side og et portræt af Nicolaus på den anden.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 26-11-04 11:50

Okay så Molo,
Det siger jeg da heller ikke,...men vi har da traditionen med at hænge en sok frem og den stammer derfra, ..og navnet stammer også derfra "min Claus" er ham der blev lavet navnedag efter, så noget har det da med julen at gøre, hvad du så end forstår ved jul... min forklaring er den sidste linie, som er mit "subjektive" svar på om Julemanden lever, det med datoer kendte jeg ikke, da jeg referer fra hukommelsen af noget jeg læst for et år siden, -og derfor sagtent kan være mangelfuldt.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-11-04 12:10

mulberry -> Først blev han børnenes helgen. Hvilket din anekdote sigter til. Senere indførte kirken ovenstående ritual med børnene og 'møntgaven' ved juletid (i romertiden kaldt for saturnalierne). Saturnalierne var den romersker version af de græske Dionysos fester og var nogle temmelig liderlige forstillinger hovedsageligt forbeholdt kvinder og forgik sidst i december. Med kristendommens indtog blev julen afløseren for saturnalierne og de hedenske solvervsfester. Traditionen med møntgaver med den afbillede Sankt-Nicolaus udviklede sig til det gaveræs vi kender idag og billeder af 'julemanden'.

At der er en sammenhæng mellem julemandens røde klædedragt og Coca-Cola koncernen er korrekt !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 26-11-04 12:16

Molo
En tilføjelse:
Den der julebuk af halm, nogle sætter frem er et levn fra den tid du nævner med "Dionysos" fester.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-11-04 12:46

[hør] Det er vist på tide jeg samler trådene til en konklussion og offentliggør den, over for den undrende forsamling :

Julemanden er død for længe siden.
Myten om han lever endnu.
Myter er, præcis som rygter; umanerligt svære at aflive.

QED </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 26-11-04 12:48

må man spørge om en ting.
bruger i jeres arbejds tid til at gå ind på kandu?????

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 26-11-04 12:49

det passer ikke.
han lever.
jeg har jo selv lige fået svar fra ham

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 26-11-04 13:27

Ja Molo, hans "hylster" døde for længe siden, men hans ånd lever i nogen af os, og så er han også gensteand for børnenes og forhåbentlig nogle voksnes fantasi. Og det ved du godt basta!Julemanden længe leve ! Ho HOOO!

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 26-11-04 13:29

Jeg gør ikke.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-11-04 14:23

Citat
Det er ikke et 'flertalsdiktatur'. Flertalllet lytter også til mindretallet med rtespekt for mindretallets synspunkter og argumenter, og viser hensyn

Ja ja! Hun havde vist ikke håndtasken med udvalgte noter af Hal Koch, sådan lige ved hånden, da de radikale snakkede om rygerne?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-11-04 14:32

369874123 -> Jeg er pt. arbejdsløs, men selv da jeg var i praktik som IT-instruktør/underviser og programmør i Nethulen på Vesterbro gennem de sidste 3 måneder, var jeg eneste mand på stedet der ku' dén slags, så ingen 'turde' spørge hvad jeg lavede, når jeg sad ved tasterne

Kandu så forstå det

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-11-04 14:35

Det næste bliver vel at de radikale erklærer Julemanden for død!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-11-04 14:36

Man kan ikke skære de radikale over én kam og dét ved du udmærket tedd. Dét var, er og bli'r Naser Khaders og medløberenes korstog !

...ik' os Marianne ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 26-11-04 17:17

Takker hermed Coca-cola for at give Julemanden nyt "hylster", fin hue og rød dragt med hvide pelsborter og et passende køretøj. Coca-cola har måske med deres pr-stunt hjulpet de mere svage i ånden og fantasien til at holde liv i julen. Er det godt?

Erklærer hermed også had til Coca-cola, har hørt, at deres sødemiddel i ligth produkterne er vanedannende og sandsynligvis alzhenheimer fremkaldende,---OG firmaet har vist det hele tiden!
Coca-Cola er død! Ikke Julemanden!

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 26-11-04 17:18

Molo, lige på vej til en hulefrokost - hvor julemanden måske dukker op, hvem ved???
- Men du kan ikke samle svarene uden at tage min strengt videnskabelige opinionsundersøgelse med

Protesterer på julemandens vegne

Hav en god aften - hilsen Ripley

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 26-11-04 17:19

Tja ..Jo neeiij ..deeet ... høøm..
Mvh
Marianne J.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-11-04 17:21

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 27-11-04 19:43

husk nu tv3 kl 00:10
Citat
Tror du på julemanden?
Amerikansk julefilm fra 1994.

Originaltitel: The Santa Clause
Juleaften hører Scott Calvin og hans søn larm oppe fra taget. Netop som de styrter ud for at se, hvad der foregår, dratter julemanden ned og slår sig ihjel. Oppe på taget venter de utålmodige rensdyr, og snart er Scott og søn flyvende. Men hvordan får Scott sit nyvundne sæsonarbejde til at fungere sammen med en normal tilværelse?

Medvirkende: Scott Calvin: Tim Allen, dr. Neal Miller: Judge Reinhold og Laura: Wendy Crewson.

Instruktion: John Pasquin.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-11-04 21:52

arghh natmaden..vi er jo nogen der skal sove*GG*...det var da træls, den kunne jeg ellers godt tænke mig at se!

Men du må fortælle om den..

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 28-11-04 22:34

Når jeg nu har fortalt julemanden, at jeg tror på ham, så giver han mig nok en parabol til jul

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-11-04 00:44

mango det var i går,, øh lørdag nat.
Men det viste sig i filmen at tro kan flytte bjerge.
TheRipley, du viste det,,, Du får med garanti din parabol,
og hvis du ikke gør, er det jo fordi, julemanden ved at du er lykkeligere uden

Mvh. Natmaden.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 29-11-04 08:27

natmaden *GG* he he..oki..jeg var også lidt træt igår, så jeg så ikke lige datoen!

Ripley..jeg skal bede til at du får din parabol

Og ja jeg er stadig overbevist om at julemanden lever..det er kun MOLO der ikke er!..hmm gu ve om det er fordi han ingen børn har?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-04 08:40

mango -> Næeh... jeg er nok bare en syg fantasi i kandu brugerne hoveder

http://www.keldd.webbyen.dk/vishjemmeside_privat.asp?mode=top_frame&id=550252&side=&webside=4450041

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-04 08:46

mango -> Jeg misforstod : Julemanden lever ..det er kun MOLO der ikke er !

..men dét gik vist på : Jeg er stadig overbevist om...

For jeg eksisterer da i høj grad. Det er alle Jer andre, der kun er bogstaver på skærmen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 29-11-04 09:33

Molokyle (med skæg) = Julemanden

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-11-04 09:41

hehe..Jeg spekulerer som en gal over, hvorfor den kære Molo barberer hippiduskene væk, samt holder bollerne hårfri - når ikke han gider gøre sig den ulejlighed, at holde håret væk fra ansigtet?!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-04 15:30

Radikal løsning creamygirl = Jeg har fjernet noget af det !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-04 15:32

Nogen kalder det; kompromis søgende ...andre kalder det for en; vatpik

</SELVIRONIKEREN>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-11-04 16:15

Jeg tror nu at det er billedfusk, årsag FF'en står ikke foran molo....
Meget mystiskt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-04 16:54

natmaden -> Du skal bemærke hvilke flasker, der stadig er noget tilbage på bunden i

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-04 16:56

Iøvrigt : Porter el. FF ??? Same Shit ...away goes trouble ...down the drain !

</>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-11-04 18:00

Hmm molo !
Det ligner nu altså mest en sneøl, og ved nærmere analyse,
syntes der også at mangle krummer fra månen,,,, citronmånen

Men skægget klær dig, er det dit eget

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-04 18:05

natmaden -> Finses mor har her på Ama'r forleden, døbt de øller du fejlagtigt omtaler sneø : Dæm Mæ Prækkårnøe !!!

...men dét er nu en FF'er : Mæ røg'øn tæ; dær ståer på bårøt fårand marj på bælædøt !

</MÅLÅGYLÆ>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-11-04 20:09

Kjært barn har mange navne, men sneø, den kendte jeg ikk'.
Men Ama'r er jo også en ø(der hænger fast i noget tråd til sverige)
Ja når det skal være rigtigt fint, drikker jeg selv årgangsø(l)

PS. FF,, kunne det så være forkortelsen, for Finses Far

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-04 20:24

natmaden -> Finse's far er ikke mere ...desværre

[hør] : Friske Fyre, Fyrer Fede, For Fa'en, Fat Freddy !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-04 20:26

Dét var lige Fantastiske Fire ..lige ud af ærmet. Bliver tørstig af den ølsnak og skal først på erbejde i Hellerup imorgen kl. 11 med Finse og sætte filt op på et loft, såeh... KOBMANG !!!

Give me five

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 30-11-04 09:22

Hmm Gomorn MOLO...er du frisk? eller blev det til for mange øllar i går?

Jeg SYNGER jo lige i disse dage sammen med Etta Cameron, den årlige julekoncert i Århus..ååh det er dajlyt..ren kakao for ørene og sjælen.

Og i eftermiddag kommmer min smukke og utroligt søde kusine , som jeg ikke har set i 3 år..GLÆDER mig helt vildt!
Hun skal så også med til koncerten i aften..så alt i alt..går jeg en pragtfuld dag imøde..Jubiiiiiiiiiii..Life come on!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-11-04 09:38

mango -> Jeg har været oppe siden 6.10 og to øl kan vel næppe kaldes mange ?

Jamen, pøj-pøj, go' fornøjelse og held og lykke med koncerten mango

..og min 'arbejdgiver' Finse har netop udsat min mødetid en time, så jeg skal først cykle hjemmefra ved 11 tiden

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 30-11-04 13:18

"Lever Julemanden ?"
Det fremgår ikke helt tydeligt .. men bedøm selv om der er, eller kan være "liv" efter dette sammenstød:
http://www.ryaasejladsen.dk/Default.asp?ID=314

/PG

Kommentar
Fra : mango

Dato : 30-11-04 14:10

ha ha..fedt billede..nej han er lidt flad der*GG*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-11-04 19:56

Juullimi pilluarit ...!

</MOLOKYLII>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-12-04 01:09

Var I Års idag!! Så ham på Torvet lige foran Per Kierkebyes mur som kunne ha kostet en brøkdel, hvis de havde lavet en lokal murer opføre den!! Jo han lever! Muren kan ses her men tror julemanden var ude med gaver da billedet blev taget! http://www.aars.dk/default.asp?kategori1=turist&id1=6&level=1

Kommentar
Fra : mango

Dato : 01-12-04 08:43

Nå MOLO..jeg har en fornemmelse af at vi skal have fundet ud af at lave en afstemning!
Den er ved at dø ud den tråd her*GG*

Så folk..skriv: død....eller....levende

Så ser vi hvad der er flest af!!

Såsan på ren demokratisk vis!
Nu er folket hørt...og så er der afstemning.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-12-04 08:52

Død

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 01-12-04 09:11

Sprællevende!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 01-12-04 09:20

Levende

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-12-04 09:42

Jeg har fundet ud af hvordan, han flyver.
http://net2620.dk/jul/santahigh.php
tedd -> jeg tog et billed af en ostemad som julemanden havde spist.

Julemanden lever.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 01-12-04 10:15

Jeg har netop talt med Søren, som er chef-fly-mekanikker (AirGreenland i Nuuk). Han fortæller, at der intet var at gøre efter sammenstødet over indlandsisen.
Det forlyder dog, at andre personer benytter en lignende klædedragt .. men her er der tale om <KOPIER>.
Altså: Julemanden er dør .. men <kopierne> lever !
/PG

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-12-04 16:11

http://www.2flashgames.com/f/f-360.htm

Her kan alle i Julemand's fornægtere slå jer løs!

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 01-12-04 18:30

Ingen tvivl - han lever

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-12-04 18:34

Stendød!

Der findes kun disse sørgelige efterligninger

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-12-04 18:36

lol..Sødt link Tedd

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-12-04 20:13

Dødt link tedd(50 gange langsommere end kandu over mobil-wap)

Her er julen samlet.
http://links.tdconline.dk/index.php?cid=2725&linktype=2&l2id=3581
Julen lever.(i ånden), det gør julemanden også.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-12-04 20:16

atter en kopi julemand
http://www.emagazine.dk/?id=118

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-12-04 20:46

....er han død nu ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-12-04 21:28

½død=½levende
2*½død=heldød
2*½levende=hellevende

Resultat
heldød=hellevende.

Konklution
ja og nej

Så molo,,,,
ja til december og nej til resten af året.
http://www.kandu.dk/dk/spg/55126

Kommentar
Fra : mango

Dato : 01-12-04 22:39

øøh natmaden..er du kommet med den konklution før? synes jeg genkender den!!

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 01-12-04 22:43

DØD

HM

Kommentar
Fra : moderator

Dato : 01-12-04 22:45

MEGET DØD

Moderator

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-12-04 22:47

...hvem fører nu ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-12-04 00:45

Mango øv, jeg er røbet, det var delvis en kopivare..
hm...Molo&moderator, hvis du føre, så MÅ DU ud med alle gaverne,
og det osse dem til os andre troende.

Citat
ooo[jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul]oo
ooo[jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul]oo
oooo[jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul]ooo
oooo[jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul]oooo
oooo[jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul]oooo
oo[jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul]o
oo[jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul]o o[jul] [jul][jul] o[jul]
o [jul] oo o[jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul]o [jul][jul] [jul][jul] [jul][jul]o[jul]
oo [jul] [jul] "[jul] o[jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul] [jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul] [jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul]o [jul][jul][jul]o[jul][jul]o[jul]
[jul][jul][jul][jul][jul][jul]o[jul] o[jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul] [jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul] [jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul]o [jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul]
[jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul] [jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul] [jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul] [jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul]
[jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul] [jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul] [jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul] """[jul][jul][jul]
"[jul][jul][jul]""""[jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul] "[jul][jul][jul]
[jul][jul][jul] o[jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul] "[jul][jul][jul]o
o[jul][jul]" [jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul] [jul][jul][jul]o
[jul][jul][jul] [jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul]" "[jul][jul][jul][jul][jul][jul]ooooo[jul][jul][jul][jul]o
o[jul][jul][jul]oooo[jul][jul][jul][jul][jul] [jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul] o[jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul]
[jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul]"[jul][jul][jul][jul] [jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul] [jul][jul][jul][jul]""""""""
"""" [jul][jul][jul][jul] "[jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul]" o[jul][jul][jul]
"[jul][jul][jul]o """[jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul]"[jul][jul]" [jul][jul][jul]
[jul][jul][jul]o "[jul][jul]""[jul][jul][jul][jul][jul][jul]"""" o[jul][jul][jul]
[jul][jul][jul][jul]o o[jul][jul][jul]"
"[jul][jul][jul][jul]o o[jul][jul][jul][jul][jul][jul]o"[jul][jul][jul][jul]o o[jul][jul][jul][jul]
"[jul][jul][jul][jul][jul]oo ""[jul][jul][jul][jul]o[jul][jul][jul][jul][jul]o o[jul][jul][jul][jul]""
""[jul][jul][jul][jul][jul]oooo "[jul][jul][jul]o[jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul]"""
""[jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul]oo [jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul]
""""[jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul]
[jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul]
[jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul][jul]"
"[jul][jul][jul]""""

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-12-04 09:59

Mens I tænker :

Jeg fik nogle af 'drengene' til at lave lidt Go' Jul igår : http://home20.inet.tele.dk/friheden/images/Go-jul.jpg

Værs'go' : Ta' en

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 02-12-04 11:18

he he..nååehh natmaden, synes nok!!

Arggh Molojulemand..hvis du tror at du slipper med en gajol, så kan du godt tro om igen..der skal mere til du!!
Man går ikke ustraffet rundt og afliver julemanden.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-12-04 11:39

Synes du ikke det er en fin lille juleting jeg har fået lavet mango ? Jeg har ellers betalt 1210 point for den !!!

Her er Julemandens livslinje ... bemærk der er spørgsmålstegn efter år 2000 !!!

http://www.logicmgmt.com/blogic/santa2.htm

</TVIVLERBANDEN>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-12-04 12:48

Ingen tvivl længere!! Man kan ringe til ham! Godt nok kun på engelsk og med 1 til 2 døgns ventetid!

http://www.santasphonecalls.com/

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-12-04 19:45

ja og http://www.sa.dk/sa/godehistorier/jul/
det er statens arkiver, og staten lyver ikke
eller en jule(link)samling http://soeg.jubii.dk/guide/jul/
Molo tror du virkelig at alle de steder lyver, hva?
du tror måske heller ikke på nisser eller robinson, eller på at månen er flad som en ga-jul.
Her kommer tvivlen ingen til gode.!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-12-04 19:52

[hør] Jeg må gi' mig mango .............................................................demokratiet ; og ......du har vundet :

JULEMANDENS LEVER !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 02-12-04 20:32

JUBIIIIIIIIIIIIIIII !!!
hVA SAGDE JEG!!

mangodenstoltesejrskvinde!

*fnizz*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-12-04 20:34

Får jeg så påængørnø ???

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 200 point
Dato : 03-12-04 04:41

Citat
JUBIIIIIIIIIIIIIIII !!!
hVA SAGDE JEG!!
mangodenstoltesejrskvinde!

nonono mango den går altså ikk' lige den der, husk , jeg har betalt ham for det,
så jeg syntes altså at der skal stå:
JUBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEeee
'hVA TÆNKTE VI!!
mangoognatmadendenstoltesejrsogtrumfjulemangonatmad
og det er jo heller ikk' såå' svært at stave til.

Molo jeg er virkeli' stolt over, at du helt uden press og ganske af egen fri vilje, indså at,,,
JULEMANDEN LEVER !!!
Og jeg tror også at du efter idag vil få en mere fyldigt liv,(sælg cyklen)
og lad mig så være den første, til ikke at give dig en skægtrimmer i julegave.

Nu mangler der vel så kun, at du ikke lyver(omgås sandheden, med livlig fantasi) og lige pludseligt , bli'r helradikal.
Så for en sikkerhedsskyld, kunne du så lige nævne navnene på Rudolf's venner(medarbejere)
kan du det, så vil jeg aldrig betvivle, hvad du ellers skulle finde på at sige*
bla.bla.bla. osv.

Se nu er det jo snart jul!
Og molo, efter at du har givet dine fisk min emil, så skriver de hver dag,,,,,,,
Jeg kan kun svare: Se så at gi' dine lygtefisk deres kalenderlys!

[hik] natmaden.

*gælder ikke når der er 2 torsdage i en uge, eller hvis julemanden eksistere.!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-12-04 05:30

Citat
Molo jeg er virkeli' stolt over, at du helt uden press og ganske af egen fri vilje, indså at,,,
JULEMANDEN LEVER !!!

...sludder og vrøvl. Hvor har jeg skrevet dette ??? Lær at læse inden ad

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 03-12-04 05:49

Nu at du skriver det,, øhh
Men julebryggene, de var gode,hmm
Citat
JULEMANDENS LEVER !!!

Ja hvis julemandens, den lever, så gør resten vel også

Kommentar
Fra : mango

Dato : 03-12-04 08:42

Ha ha..oki natmad..du kommer med ..destoltejulemændsforegangsmandogkvindevandtoverdenultraradikalemolojulemandsudrensningsflipper!
Stik den!

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 03-12-04 17:19

Jamen jeg kan slet ikke forstå, at Molo overhovedet har været i tvivl - jeg var til julefest i aftes og så ham med mine egne øjne
-og han havde slik med til alle børnene og regnede ud, hvem der havde mælkeallergi og hvem der ikke skulle have sukker - så han er da ret sej, ikke??
Men han havde glemt slikket til de barnlige voksne

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-12-04 17:38

Julemanden eller Molo, TheRipley? Hmm? Måske er Molo julemanden?

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 03-12-04 17:42

Tror jeg ikke Tedd, så har Molo i alle tilfælde drukket maange julebryg, siden han blev fotograferet sidst, for julemanden var MEGET større................

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-12-04 18:46

Julemandens (skrumpe-) lever; kunne jo have været frosset ned i permafrost på Nordpolen i mange år ???

Nåeh... men nu er jeg kommet hjem : Tungt belæsset med fede høst sild (20 stk.) og Torsk (2.5 kg.)

Det en fisketur med Varmestuen (Istedgade 100 : Kirkens Korshær + Fedtekælderen ved Christians Havns Kanal ) ; drengene fra Wester Bronx og grøndlænderne fra Staden, så der der var ik' noget med øl ...fniseurt ...eller noget

Dejligt vejr ( = DAMEVEJR) ...med Antares fra Helsinør ....KANON fisketur !!!

...men NU skal jeg sgu ha' en FF'er ...og se fjernsyn : Alien 4 + bonus fra Zulu

TheRipley ! >>>>>>>>------>>>>>>>>> Til skærmen med dig du ........!!!

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 03-12-04 21:17

ØV - har jo sagt, at julemanden skal give mig en parabol

Ellers skifter jeg mening om ham den 25/12

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 04-12-04 00:55

Spørgsmålet var: "Lever julemanden?"
Nej det gør han ikke: http://www.ryaasejladsen.dk/Default.asp?ID=314&Purge=True
Så er den ikke længere !! .. Basta e finito !
/PG

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 04-12-04 09:48

Haløjsa
Så er det jo godt, at hans søn har overtaget bestillingen....IK??
. NÅ!! Hva` Så?!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-12-04 09:56

mulberry -> Har du belæg for din påstand ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 04-12-04 13:22

Det har jeg læst hos frisøren, det står i Billedbladet, Ude og Hjemme, Kig Ind , og Alt For Damerne der har et interviuw/? med den lækre julesteg øhmm julemand.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-12-04 14:05

mulberry -> ..nåeh ja, det er jo også i bemeldte blade der annonceres for slanke creme, man kan smøre på de fede lår, så de igen bliver tynde ungpiger lår. Ik' ???

..og læse om; hvordan hun snød døden ved at spise rasp ...eller var det raps ?

Æbleskiver og Gløgg kalder hos the1best ...ans kommer også. Vi glæder os til Julehyggen og de gode sager

Ka' I ha' det pænt så længe

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 04-12-04 14:18

I øvrigt er det billed, på flyets snude bare et "stunt", - den gamle er ikke død, bare stået af ræset, bor nu på en stillehavsø, ja Molokyle det er utroligt hvor klog een kan blive, - bare ved at gå til frisøren, - du sku prøve det!

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 04-12-04 14:46

Nå men Molokyle du fik et svar, som du udbad dig, at du ikke ka li det er dit problem.
Hyggehejsa

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 04-12-04 14:54

Glemte fluebenet, -skal til at koge lidt suppe til aftensmad, skulle jo gerne bevare de slanke lår.

Godkendelse af svar
Fra : mango

Dato : 04-12-04 21:04

Tak for svaret natmaden.
Så er den ikke længere..Julemanden findes..derved BASTA

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 05-12-04 01:35

NEMLIG,
Tak mango!
Men skulle julemanden blive forsinket i år,
så kan dette måske være årsagen
http://www.ihimlen.dk/flash/ns_movie07.htm
http://www.ihimlen.dk/flash/ns_movie08.htm

NEMLIG OG BASTA !

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 05-12-04 21:19

hvordan kunne nogen være i tvivl

Kommentar
Fra : natmaden