/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Klatring & personlig udvikling
Fra : Flemming
Vist : 602 gange
200 point
Dato : 16-06-01 10:32

Kan du henvise til en aransør af klatring mv. Det skal foregå i Sverige i uge 27.

Jeg vil gerne på en såkaldt overlevelsestur ( herunder fjeldklatring), hvor der er en række opgaver der udfordre mig på det personlige plan og som også sætter fokus på komunikation og samarbejde. Gerne hvor der er konkret feat back.
Flemming

Kommentar
Fra : hjr

Dato : 16-06-01 12:16
Kommentar
Fra : holton

Dato : 17-06-03 15:32

www.klatreskoen.dk kan varmt anbefales

God tur

Kommentar
Fra : Flemming

Dato : 17-06-03 15:39

js ja bedre sent en aldrig det var i 2001 jeg var i Sverige, men måke det bliver aktuel igen til næste år. I år går turen til Norge så hvis du kan henvise til noget der vil det være fint!
Flemming

Kommentar
Fra : Flemming

Dato : 17-06-03 15:40

www.klatreskoen.dk ser lidt sort ud

Kommentar
Fra : Flemming

Dato : 17-06-03 15:41

www.klatreskoen.dk ser lidt sort ud