/ Forside/ Karriere / Erhverv / Udlejning / Spørgsmål
10  katekismus 460
Lejlighed i København. Er det ikke snart~
Fra : dysted
Vist : 338 gange
250 point
Dato : 25-11-04 00:08

Hej!,

Jeg søger en lejlighed i København. Det har jeg efterhånden gjort et stykke tid, dog med varierende intensitet. Men hvis du kan hjælpe mig, hører jeg meget gerne fra dig.
Lejlighed, evt. delelejlighed.

Jeg er 24 år og studerende ved KU. Ryger ikke og vist umiddelbart ganske omgængelig. :)

Når jeg prøver ad denne vej, er det efter at have undersøgt diverse boligsider mv. uden større held, da jeg sjældent har tiden til at svare på interessante annoncer, før jeg allerede er langt nede i køen.

Kan du hjælpe mig, så skriv endelig:

posttilsteffen@hotmail.com

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 25-11-04 00:10

Detaljer!!!

Hvor langt uden for København kan accepteres, hvad har du råd til??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-11-04 11:35

prøv at kigge under www.ledigelejligheder.dk - de har som regel masser af både værelser - deleboliger og lejligheder.

det er frygtelig svært at få lejligheder hvis det er noget hvor du skal skrives op så det er da en mulighed

Kommentar
Fra : dysted

Dato : 20-11-05 23:30

Jeg søger stadig, hvis nogen skulle have interesse i en stabil lejer.