/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
Kæreste som man her mødt over nette.
Fra : RaB
Vist : 549 gange
50 point
Dato : 24-11-04 23:58

Ville lige høre hvad folk har at sige til det her.. Kommer sammen med en pige som jeg har mødt over nette. har det lidt dårlig med hun stadig er inde på dating, fordi hvorfor være der inde når man har kæreste på.. eller er det bare mig der er mærkelig..??

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 25-11-04 00:00

Det er da hende der er underlig...

HVIS hendes formål med at være på Dating var at få en kæreste så bør hun jo slette sin profil.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 25-11-04 00:04

Nej du er ej, eller måske alligevel - bor sammen med kæreste, som jeg har mødt over nettet. Han har stadig en profil på, men der står, at han har en kæreste og gerne vil holde kontakt med gamle venner. Jeg skriver jo også stadigvæk med venner, ikke på dating, men stadigvæk på nettet!

Så det kommer an på hendes profil på dating, efterlyser hun en kæreste, eller snakker hun??

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-11-04 00:05

Nej jeg synes da ikke du er mærkelig, men noget kunne måske tyde på, at pigen ikke lægger så meget i det at være kærester som du gør.
Har du ikke prøvet at spørge hende rent ud hvorfor.
Nu skriver du heller ikke hvor længe I har kendt hinanden.
mvh dova

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 25-11-04 00:32

Snak sammen! Jeg er ikke sikker på at vi andre kan sige noget, der passer med din kærestes tanker om det at være på nettet!
Mvh. Valde.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 25-11-04 00:37

-> Valde: Kunne ikke være mere enig, men sidder stadig med en tanke om, at hun vel kan snakke lige så pænt på en dating side som på Kandu, man kan jo stadig godt finde nogen venner der, selv om man bestemt ikke har lyst til at være kærester med dem, eller????
Men selvfølgelig er det noget man skal snakke om, særlig når det jo er et problem.

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 25-11-04 07:41

Tal sammen, forklar dit syn på sagen. Vurder hendes svar, om hun er så seriøs som dig. Når du siger i er kærester, så er det jo svært at sige for os hvor længe???

Lad os se hendes profil, så skal vi sige dig om hun skal sparkes ud

Seriøst, SNAK SAMMEN

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-11-04 10:09

Tjaaaaahhh - hvis hendes profil bare står der og står - så er der vel ikke andet end at snakke om hvorvidt hun skal slette den - eller rette den.
Hvis hun stadig er aktiv kan det måske være hun bare holder kontakt til forskellige "online venner" - godt nok hvis hun retter profilen så det fremgår hun er i kæreste forhold nu - i mine øjne !
Nu ved jeg ikke hvorlænge i har været sammen - men hvis i kender hinanden godt nok - så er det da værd lige at tage en snak om det og få det på plads.

Kommentar
Fra : louisez

Dato : 25-11-04 10:30

Jeg har selv mødt min kæreste eller nu mand på dating.....
Vi slettede begge vores profiler på dating da vi havede fundet det vi søgte...
Jeg ville ikke bryde mig om at min kæreste stadig var på dating, der er så mange ander steder man kan møde folk på andet end lige dating...
Så jeg synes bestemt ikke at du er mærkelig...
Louise

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-04 12:28

Dating-sider er kødmarkeder for ensomme eksistenser. Jeg ville bestemt ikke have det godt med en kæreste der chat'ede på en kødside

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 25-11-04 12:40

Molo du er for gammeldags

Jeg har flere gode venner (hvoraf nogen så er blevet til vennepar), som jeg har mødt på en datingside. Man kan godt snakke godt med folk uden uden at blive kærester med dem - at det så er på mail nu, det er så en helt anden sag.

Kødmarked

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-04 13:05

TheRipley -> Jeg er 44 ..og alt ka' la' sig gøre

[hør] TheRipley m.fl. -> Min gode ven der bor i næste opgang har en 17 årig datter, der også dater og er på Hot or (s-)Not. Hun sidder og chatter kækt med fyre på min alder ....fordi de har sådan nogen kønne brune øjne !

Min ven bryder sig ikke om det, mens jeg synes det er temmelig uskyldigt og noget der hører 'den nye ungdom' til

Jeg tror altså det er et meget følelsesbetonet spørgsmål, hvor man skal lade sit temperament og personlighed råde. Som mange har nævnt før; er der kun én måde at finde sine egne og partnerens grænser: Dialog !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 30-11-04 18:58

Ikke for at nævne navne

Men på datingsider er formålet vel, at man mødes og ser om, kemien er der - ellers kan man jo sige fra, præsist som hvis man mødes på den lokale bodega. Forkellen på RL og cyberkærester

Men jeg ville heller ikke bryde mig om, hvis min kæreste havde en kontaktprofil på en datingside - og er nysgerrig efter at høre om RaB har snakket med sin kæreste - det er jo det, vi over en kam har rådet til....

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : binky

Dato : 07-12-04 15:16

Hej RaB
Min indstilling til dit spørgsmål er, at er man kærester, så holder man sig til hinanden. Hvis den indstilling ikke er der, så er det ikke et forhold, man kan føle sig tryg i. Får din kæreste f.eks. noget materielt ud af dig, ment sådan om du betaler for hende osv.? Så har du nok grund til at være på vagt, når hun stadigvæk kører dating.
Håber det bedste for dig.
mvh
binky

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 07-12-04 19:04

Hej RaB,

Vil du ikke godt komme på banen igen, du må have fået nogen svar, afklaringer, eller hvad ved jeg.

Men vi kan jo ikke råde dig ud fra de få oplysninger du har givet, undtagen det ene råd, som du har fået mange gange: "Snak dog med hende"

Og jeg er nok ikke den eneste, der er nysgerrig efter at høre, hvordan det går, men åbebart den eneste, der er fræk nok til at spørge........

Håber I har det godt - hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 28-01-05 21:08

Man kan da godt have venner selv om man har fundet en kæreste....

Det er da ikke godt at forlange, at kæresten skal holde sig fra sine venner.

En meget klog veninde i et supersolidt ægteskab sagde engang til mig:
Når man elsker hinanden skal man fri hinanden, ikke binde hinanden.

Hvis du og din kæreste elsker hinanden, så er det da ikke så vigtigt, om hun skriver sammen med andre.
Jeg ville personligt ALDRIG kunne finde mig i, at en kæreste ville bestemme, at jeg ikke måtte skrive med andre, uanset hvor jeg havde mødt dem... Må man så heller ikke tale med andre??

Jeg synes, at jeg møder mange interessante og spændende mennesker på nettet.

Det virker, som om du er usikker på din kæreste, RaB. DET kan blive et problem for jeres forhold. Måske skulle du arbejde med din egen usikkerhed..

Kommentar
Fra : seymanur

Dato : 15-02-05 21:31

Hej jeg har snakket med en fyr på nettet og har to gang sat stævne men han udblev begge gange er han indesert
eller hvad han bliver hved med at skrive til mig hjælp

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-02-05 21:36

[hør]seymanur -> http://1984.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : seymanur

Dato : 15-02-05 22:33

hej mange tak

Kommentar
Fra : mayzepigen

Dato : 12-04-05 12:52

Hej..

Det drejer sig om tillid. OG åbenhed. Jeg havde fornøjelsen af at møde min kæreste på scor, hvor jeg i en bagstivert sad og sludrede med en veninde, som ligeledes har en profil derinde - pludselig så jeg den her lækre røv. A NAM! "GO´ røv god weekend" skrev jeg - og nu bor vi sammen...

MEN det er kun en måned siden vi slettede vore respektive profiler. Det er ikke mig, der skal bestemme hvad min kæreste skal/skal ikke foretage sig. Men jeg har retten til at reagere på det.

Han og jeg har dog næsten fra dag 1 delt koderne til vores profiler/mail-konti, så vi havde muligheden for at tjekke hvis nogen af os følte os usikre. Særligt i den periode hvor vi ikke boede sammen, var det fedt at have den sikkerhed for at man kunne gå ind og tjekke mails/profiler etc... Så jeg gjorde det aldrig. Og er ligeglad med om han gjorde det. Jeg ved det faktisk ikke.

HVORFOR vi så slettede vores scor-profiler? Fordi en humoristisk veninde skrev at hun OGSÅ syntes han havde en lækker røv... Hehe - han havde helt glemt han havde billede på, og blev lidt flov over at hele Danmark kunne se MIN kærestes røv.

Da det gik op for os begge hvor sjældent vi benyttede sitet - valgte vi simpelthen at slette møget.

Jeg tror du skal tage en snak med din kæreste hvis du har det så dårligt med det - er hun glad for dig, så lytter hun. MEN du KAN IKKE KRÆVE at hun sletter lortet. Hun er et menneske, hun bestemmer selv over sin tid. JEG ville personligt blive røvhamrende stædig hvis MIN kæreste kom og krævede sådan noget fra mig - og droppe ham. Han skal være velkommen til at sludre med, kigger mig over skulderen etc. men den der halv-paranoide stemning KAN jeg ikke klare...

Mvh Maya

Idag er vi hverken "fattigere" eller rigere...

Kommentar
Fra : knudsenfyn

Dato : 16-05-05 21:32

Hej med dig. Mig og min forlovede har også fundet hinanden over dating.dk. Vi har begge en profil på dating.dk stadigvæk men der søger vi kun venner.
Har du læst hendes profil ??
Jeg/vi kan ikke se at der er noget galt i det da nettet er en fin måde og få nye venner på :)

Hvis der er noget du er i tvivl om synes jeg at du skal snakke med hende om det, hun er den eneste der kan give dig det rigtige svar :)