/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Vindens Farver...
Fra : jensgertson
Vist : 448 gange
100 point
Dato : 24-11-04 19:58

Hey... er der ikke nogen der har noderne til "Vindens Farver" ??? altså sangen fra Pocahontas... som Simone sang i "Scenen er din"

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 24-11-04 20:23

Prøv www.google.com - her finder du mange svar på mange spg.
http://home.t-online.de/home/Tarzanfan/Vindensfarver.html

Thomas

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 24-11-04 20:24

undskylder mange gange, læste ikke spg. ordentligt... Men her har du ihvertfald teksten

Sorry...

Thomas

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-11-04 21:22

Tror du kan finde den her under Pochahontas, Color of the wind. Kræver at du har Adobe reader instaleret!

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 100 point
Dato : 24-11-04 21:23
Godkendelse af svar
Fra : jensgertson

Dato : 24-11-04 21:32

Tusind tak for svaret tedd.

Kommentar
Fra : Grammelam

Dato : 07-12-04 23:26

kunne det være der var nogen som havde akkorder til netop denne sang..

Leder ret meget efter den!!
Claus