/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows Messenger
Fra : gangster50
Vist : 594 gange
30 point
Dato : 24-11-04 16:57

jeg har lige installeret windows igen, nyformateret. Det næsten første jeg gjorde var et fjerne Windows Messenger med denne tråd, inde i kør: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove

Men hver gang computeren starter op, kommer der to bokse, hvor de siger der er fejl.

Kan nogen hjælpe med det?

Hvordan fjerner jeg boksene og reparerer fejlene? Evt. installere windows messenger igen..

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-11-04 17:05

Hvilke fejlmeddelelser?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-11-04 17:18

det ville hjælpe hvis du fortalte hvad fejlmeddelelsen indeholder

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-11-04 17:19

ups - nå så er det vist feset ind hele to gange - slooooooooowwww kandu

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 24-11-04 17:56

Hvis du har Me eller XP, så tilbagestiller du din komputer, i start/alle programmer/tilbehør/systemværktøjer/systemgendannelse
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : briani

Dato : 24-11-04 19:19

Hejsa

Du kan også hente dette program til at fjerne messenger

remmsg.zip

her

http://www.ngweb.biz/software/remmsg.shtml

Og vil du have messenger igen,så kan den hentes her

http://messenger.msn.dk/

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 24-11-04 19:24

Cli.exe - Det lykkedes ikke at initialisere programmet korretk (0xc0000135). Klik på OK for at afslutte programmet.

CLI.exe - Det lykkedes ikke at initialisere programmet korretk (0xc0000135). Klik på OK for at afslutte programmet.

Det siger den..

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 30 point
Dato : 24-11-04 19:42

Cli.exe? Har da ikke noget med messenger at gøre!
Det er kontrolpanel for ATI grafikkort så vidt jeg ved!

Prøv at kør msconfig, og fjern flueben i cli.exe under Start!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-11-04 19:44

Du kan osse hente framework 1.1 inde på windows update! så skulle cli.exe virke
http://www.hardwareonline.dk/traad.asp?fID=13&tID=224133

Godkendelse af svar
Fra : gangster50

Dato : 24-11-04 19:57

virkede .. takker