/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
Krympeflex
Fra : geddefiskeren
Vist : 659 gange
20 point
Dato : 24-11-04 16:42

Hej
Er der nogen der ved hvor man kan købe krympeflex
MVH
G

Accepteret svar
Fra : biotopp

Modtaget 30 point
Dato : 24-11-04 16:45
Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-11-04 17:02

Og en alm. hårtørrer kan få det til at krympe omkring emnet.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 24-11-04 18:16

http://www.brinck.dk/
hos stortset alle el-installatøre og en del elektronik foretninger

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 24-11-04 18:32

hej
hvor bor du
i alborg RCE eektronik på bulevarden

Kommentar
Fra : h_bmv

Dato : 24-11-04 20:59

Jeg mener at vide det osse kan fås hos de autogrosister med bilist butikker, prøv osse i en butik med biludstyr og/ eller den lokale mekaniker hvis han er en flink fyr.

Vh.

Kommentar
Fra : Splitcane

Dato : 24-11-04 21:42

Krympeflex til lystfiskeri. Må være noget med pirke? Prøv en af elgrossisterne Louis Poulsen eller Solar. De har forskellige diametre og farver.
Kan du ikke få lov at handle der, så prøv via en elektrikker du kender eller via den lokale elforretning.

Würth har også et udvalg.

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 25-11-04 03:26

BILTEMA

Godkendelse af svar
Fra : geddefiskeren

Dato : 29-11-04 16:02

Tak for svaret biotopp.