/ Forside/ Teknologi / Udvikling / DHTML / Spørgsmål
10  sandy 36
??? og XML
Fra : souidr
Vist : 403 gange
200 point
Dato : 24-11-04 12:00

Hej alle here er et lille udfordring
1)Hvordan logger man på et fjernt hjemmeside uden at skulle indtast brugernavn og passowrd, disse skal/kan være på en txt file på clienten (begr. antal)
(Alternativet er: browseren på clienten kan kun lukkes hvis der indtastes et br.navn og password)
2) Hvordan indsætter man indholdet af flere søgefelter (5 stks.) ind i et URL.
3) URL' et eksekveres og resultat returnerers som XML format. Kan data fanges uden at xml 'en vises på skærmen, Hvad er det bedst methode til at aflæse data fra XML'en (som stadig ikke må vises i browseren), skal/kan indholdet gemmes som XML-file på disken, eller kan man træk data ud af xml'en fra et "hidden browser" (Jeg hørt om noget der hedder "Blind browser")
4) konkrete simple exampler med mindst 3 felter og hvad skal der til for at køre (HTML, CSS, XML eks. eller andet) og danne mig en idée om det hele, belønnes med op til 400 extra points

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-11-04 12:32

Jeg fatter ikke en dyt af dit spørgsmål, men sådan læses XML med CSS : http://www.w3schools.com/xml/xml_display.asp

</MOLOKYLE>

Annuller spørgsmålet
Fra : souidr

Dato : 13-09-06 10:01

Jeg har løst problemet