/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvor beskidte spørgsmål skal tolereres?
Fra : binky
Vist : 827 gange
95 point
Dato : 24-11-04 00:06

Jeg synes, den kære judleman er så meget under lavmålet med det beskidte sprog, han fører. Selvfølgelig er det op til folk selv, om de gider at svare på hans præ-neontale spørgsmål, men at han direkte sviner et andet kandu-medlem til på den måde, det synes jeg ikke er acceptabelt. Det er uanset, hvad vi mener om ham, det går ud over. Vi bør nok have en aldersgrænse, forudsat judlemanden er så ung, som han gir sig ud for.
Hvad synes I?
mvh
binky

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-11-04 00:09

binky det er ikke et spørgsmål om aldersgrænse men opførsel !!!!!!!!

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 24-11-04 00:11

Hej Binky

Først og fremmest har jeg ikke lige fulgt debatten, så jeg udtaler mig mere principielt...

Der er ingen tvivl om at alle fora -- såvel her som andetsteds -- er prægede af, at når folk får chancen for at præsentere deres sager under pseudonym, så er de langt mere "frisindede" end de ellers ville være. Egentlig er det et psykopatisk træk hos mennesker at forsøge at dække sig ind under anonymiteten for at komme af med nogle aggressioner de ellers normalt ikke tør eller evner at gøre ret meget ved. Evnerne ligger egentlig i deres manglende formuleringsevne. Man kan hente stor støtte i ordsproget "Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves" og det engelske "Sticks and stones may break my bones, but words will never hurt me."

Det er svært at få folk til at opføre sig anstændigt i offentligheden, og desværre er det nok ikke engang opdragelsen, der var forkert. Det er blot måden folk tænker på nu til dags...

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 24-11-04 00:11

Du har ret !

Kommentar
Fra : binky

Dato : 24-11-04 00:13

Hej miritdk
Det har du helt ret i, jeg kan bare blive helt tosset over sådan et sprog fra en 14-årig, men jeg har godt nok mistanke om, at den profil ikke passer, for der er ikke mange 14-årige, der skriver så korrekt dansk. Det kan godt være en af vores gamle "venner", der er på banen igen. Jeg ved det ikke, men jeg tror det.
mvh
binky

Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-11-04 00:18

Hej binky
Nu ved jeg ikke hvor meget du har fulgt med især i Smalltalk de seneste par måneder.
Min erfaring med Judleman er, at han opfører sig pænt og "snakker" ordentligt til folk der gør det samme overfor ham, ikke dermed sagt, at jeg ubetinget vil forsvare ordlyden i den tråd du hentyder til. Og egentlig burde Judleman, hvis begavelse bestemt ikke fejler noget, ikke have lavet den.

Det er måske en letkøbt undskyldning, men hvis alle levede herinde efter den gamle regel: "Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig" synes jeg man var nået langt.

mvh dova

Kommentar
Fra : binky

Dato : 24-11-04 00:21

Hej dova
Jeg er bestemt ikke enig med dig, for al den latrinære snak, det lille pus kom med, hører absolut ikke hjemme andre steder end på en rent ud sagt lokumsvæg
mvh
binky

Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-11-04 00:23

binky
Jeg tror da vi er enige, jeg skriver jo, at han ikke burde have lavet den tråd.

mvh dova

Kommentar
Fra : binky

Dato : 24-11-04 00:26

dova
ok, vi er enige. Men tror du, at mennesker dækker sig så meget under anonymiteten på f.eks. smalltalk, at de fyrer sådan noget gylle af, fordi de ved, de ikke kan genkendes?
mvh
binky

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-11-04 00:28

Må man heller ikke ryge på Kandu?

Kommenter da Judleman i hans tråd, istedet for at lave en nye tråd, der kommenterer hans tråd, der så vil resultere i en ny tråd om denne tråd, og den nye nye tråd vil bare resultere i en ny tråd, der igen vil resultere osv.!! Det får da aldrig ende det her!
Aldersgrænse på Kandu nej, for så skulle den osse gælde opad, da Arne som Judlemans tråd handler om, opfører sig på nøjagtig samme måde!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-11-04 00:46

binky
Jeg tror da på at nogen skriver hvad som helst under dække af at være anonyme.
Mange endda sikkert velkendte profiler der så har en profil i baghånden til at uddele "det grove".
Og så er der selvfølgelig dem der bare er sådan også i virkeligheden
mvh dova

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 24-11-04 00:46

Hej binky. Jeg er 100% enig med dig. Nej, jeg vil ikke skrive mere, hvorfor jeg er det, for så vil j.. b... b.... s..... t.. i...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-11-04 00:47

tedd din klovn - alle ryger jo på kandu ind i mellem ;-

Kommentar
Fra : binky

Dato : 24-11-04 00:50

Ja,ja Franksp
Pas på dine undertrykte instinkter ikke kommer frem, for hvad kunne der dog ikke ske. Så vi nøjes med forkortelserne, er det i orden?
mange varme hilsner fra
binky

Kommentar
Fra : binky

Dato : 24-11-04 00:53

Altså helt ærligt, tedd
Denne tråd er absolut ikke røgfri, for så ville jeg selv få abstinenser. Ryg du bare videre, det skal du ikke høre for.
mvh
binky

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 24-11-04 01:11

Kære binky. Ja, jeg passer på!"!!!! Godnat og sov godt.

mkh
Frank

Kommentar
Fra : binky

Dato : 24-11-04 01:13

Franksp, tak, kan du også sove godt.
mvh
binky

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 24-11-04 01:37

Fik du svar, Binky ?

Godnat.

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-11-04 01:54

Hvis de "beskidte" spørgsmål blev ignoreret ville de også blive fortrængt.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : binky

Dato : 24-11-04 02:54

Også godnat til dig Henrik.

Og til dig Ans, vi er jo kun mennesker, og sådan en som dimsen der, skal selvfølgelig jordes. Jeg tør bare vædde 3 kasser julebryg på, at det unge menneske ikke er så ungt endda. Måske kunne jeg score lidt julepoint ved at åbne det spørgsmål. Det vil jeg overveje.
Go' nat til dig også. Nu trækker jeg mig også tilbage.
Nat,nat allesamen
mvh
binky

Kommentar
Fra : TitTitBiiigAss

Dato : 24-11-04 08:20

DovaBredrøv skal igenigenigen snakke med......hvergang.....hele tiden.... i alle tråde....jøsses

Kommentar
Fra : TitTitBiiigAss

Dato : 24-11-04 08:22

husk lige sinkebinky, at en IQ på 13 ikke er speciel høj

Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-11-04 10:48

TitTitBiiigAss

Jeg kan se, at du er "ny" bruger her, så velkommen til dig.

Synes dog, at de 8 spørgsmål du har deltaget i, med næsten samme ordlyd i dine kommentarer, er en lidt underlig måde at gøre opmærksom på din tilstedeværelse. Du udtaler dig i hvert fald ikke om noget du ved noget om, så ud fra det, kan det være lidt svært at tage dig alvorligt.

dova

Kommentar
Fra : TitTitBiiigAss

Dato : 24-11-04 13:40

Underligt hmmmmm....dovabredrøv, monotoni er da dit foretrukne mærke

ny bruger - tjaeeeee.... og?????

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 24-11-04 14:06

Ok folkens.

slut med alt det gøgl og tilsvining af alle dem der bare siger mig det mindste imod.

Fint fint, jeg skal nok opføre mig så pænt som jeg kan fremover. Selv om jeg nok ikke dukker op herinde så ofte som jeg gør lige for tiden.

Dog vil jeg lige påpege: At jeg er skam 14 år. Lad jer ikke nare af trængen til at tro, at jeg i virkeligheden er en 46-årig mand, der undskylder sine kommentarer med en ung alder. (eller hvad sådanne folk ellers vil med aldersløgne).

Hvis i ikke tror mig: Så er det jo bagsiden af medaljen når det kommer til anonymitet. Øv.
Jeg kan godt se at det virker plat, når jeg hele tiden reklamerer med min alder, men...........argh. øv igen.

Men hovedsagen: jeg kan se, at Grimme ord ikke hører hjemme her (har jeg dog vidst fra starten af), så derfor lukker jeg nu min tråd, og lader være med alt det der. Godt så.

Alle jeg fornærmede, fornærmede jeg i kedsomhed. Så jeg undskylder her.

Undskyld.

PS:

TitTitBiiigAss - hvis jeg er en flabet spade, en naragtig gøgler, en irriterende provokatør: hvad er du så?

Tag dig dog sammen. Hvis du ligesom mig ikke deler interesser med dine venner, så lad dog i det mindste være med at lyde som en på tolv år. Brugeren arne.jacobsen fornærmer mig, når vi har sluttet fred, og jeg giver ham en ordentlig lussing - men du svarer dova igen med.....øøhh......."dovabredrøv".....?

Jeg er ked af at hakke på dig efter hvad jeg lige har sagt - men du må da indrømme, at du fortjener det mere end selveste arne, right?

Kommentar
Fra : TitTitBiiigAss

Dato : 24-11-04 14:16

Judleman

Det er da typisk for denne usympatiske og maniske arne.jacobsen. I mine øjne er du ikke en flabet spade, en naragtig gøgler, en irriterende provokatør. Bare klask ham.

Og dovabredrøv.... bare glem det

Kommentar
Fra : TitTitBiiigAss

Dato : 24-11-04 14:25

PS Judleman.

Om jeg fortjener det? Måske

Du skriver: "Dog vil jeg lige påpege: At jeg er skam 14 år"

He He He. Slasket argument. Det er ALLE da, hvis de er 14 år eller mere. Det siger jo bare ikke noget om den faktiske alder udover at den er over 14.

Anonym eller ej.... du ER betydeligt mere end 14, og sådan er det, men lidt ligegyldigt

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 24-11-04 14:34

Du tager fejl, kære "bruger med at meget fornuftigt brugernavn".

Jeg er fjorten, ikke mere, ikke mindre.

Dog er jeg af den overbevisning, at du ej er mere end 10.

- Hvorfor skal jeg hakke på dig, jeg sagde jo at jeg ikke gad det mere. Kan du ikke bare lade være?

doh.

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 24-11-04 14:35

Slut, ignorer dig fra nu af.

Jeg må holde hvad jeg lige har lovet.

Kommentar
Fra : TitTitBiiigAss

Dato : 24-11-04 15:26

Du er sød judleman

Kommentar
Fra : Jokken

Dato : 24-11-04 17:07

AAaaahhhh.....Julefreden sænker sig, endelig.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 24-11-04 18:39

Tvivler på julefreden.
Det nemmeste syntes at være, at ignorere, en hel kasse brugere.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 24-11-04 20:49

Godt Judleman. Hvis jeg gik med hat, ville jeg tage den af for dig.

De venligste hilsener
Frank

Kommentar
Fra : TitTitBiiigAss

Dato : 25-11-04 08:08

Du burde gå med hat frank. Skal der ikke være låg på skraldebøtterne der hvor du færdes?

Kommentar
Fra : binky

Dato : 26-11-04 19:54

TitTitBiigAss...Asssssss
Det er hurtigt du er faldet ind i den jargon, der har hersket før, når man tænker på, at du er blevet kandu-medlem 23-11-04. Du er så hurtig, at du mener, du har ret til at svine et gammelt kandu-medlem til, nemlig Dova. Det mener jeg ikke, du har ret til, for du kan jo ikke vide nok om noget her, så luk en vis legemsdel eller indrøm, at du har været her før.
binky

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-11-04 19:59

Sikke dog et sprog, binky!

Kommentar
Fra : binky

Dato : 26-11-04 20:06

Uf, jeg glemte det med de sarte øren, tedd. Jeg havde bare lige et problem med repeat-tasten på tastaturet, men jeg prøver, og jeg skriver prøver at undgå det igen.
mvh
binky

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-11-04 20:10

Ok binky

Kommentar
Fra : binky

Dato : 26-11-04 20:12

Judleman.
Jeg tager nissehatten af for dig, fordi du kom med den melding. Og så skal du da vide(du er efter,hvad du selv siger, åbenbart ikke så gammel) at arne.jakobsen har lagt den ultimative gløgopskrift her på kandu. Du kunne jo gemme den, til du bliver gammel nok.
mvh
binky

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-11-04 20:54

En helt ny profil kommer ind og begynder at overbeskide dova:
Citat
Fra : TitTitBiiigAss Dato : 24-11-04 08:20
DovaBredrøv skal igenigenigen snakke med......hvergang.....hele tiden.... i alle tråde....jøsses

Hver eneste gang der kommer sådan noget lort, så check lige profilen:
Citat
TitTitBiiigAss (Almindelig Bruger)
Medlemsnummer 195963
Brugernavn TitTitBiiigAss
Første login 23.11.2004

Profilen KS ( Også kendt som Svampearne m.fl. har i andre tråde kaldt dova for bredrøvet og med store patter).
Han er hamrende ligeglad med hvem han nedgør. Nu er det åbenbart dova, der står for skud.

Den eneste, der ikke fatter at hun bliver overbelortet, er dova. Tidligere var det en mand!!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-11-04 21:29

Har Dova været igennem en kønskifteoperation???

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-11-04 21:34

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-11-04 22:11

Pudsigt nok er det nu igen tedd og ans jeg skal snakke med!!! Men OK så ta'r vi den ovenfra og nedad.

dova har ikke været igennem en kønsskifteoperation (Tror jeg da ikke). Det har jeg heller ikke påstået tedd.

Det jeg skriver er at; nu er det dova psykopaten er efter, tidligere var det en mand.

Jeg skriver også at dova er usædvanligt meget dum i nakken. Og det står jeg fast på. Hun har kun været Kandu'er et par måneder længere end jeg. Fagligt er hun dygtig, men når det drejer sig om at mærke pisset løbe ned af nakken;
Så er hun LAM. De personer, der er blevet smidt ud af Kandu p.g.a. deres svinske væremåde, har dova altid forsvaret, og kaldt søde små drenge. Intilligens er mange-sidig. Det er ikke nok at være klog (rent videnmæssigt, som dova), man må også have en anden dimension.

ans

Grin så meget du vil: Det bli'r du da ikke snedigere af+++++???????

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-11-04 22:20

Franksp

Hold så op med at sige "Kære" til idioten.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-11-04 22:29

Frank

Du er en god ven, men desværre også en stor idiot. Når du ikke fatter at Judlemand m. fl. er ??????

Take U da lige a little together?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-11-04 22:34

binky

Hvis du ikke mener "kære", så lad være med at skrive det. Nogle kunne jo tro at du syntes at Judleman var en af dine kære venner??? Du skal altid kun skrive det du mener. Eller sørge for at skrive det så der ikke KAN være tvivl om hvad du mener!

Tak for din tråd.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-11-04 22:35

Og jesus sagde "vend den anden kind til" !

AJ -> jeg er sikker på at folk selv kan vudere hvad de vil reagere på, og hvordan at de vil det!
Det behøves du ikke at stå inde for, og at folk gør som at de gør, gør dem hverken lamme, mentalt handicappede eller andet!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-11-04 22:37

Aj, mon ikke det er ved at være sengetid - du vrøvler

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-11-04 22:40

Er det mon julegløggen, der står for døren

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-11-04 22:45

arne.jakobsen

Citat
Take U da lige a little together?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-11-04 23:01

creamy

fortæl mig hvor jeg har vrøvlet?

Mine kommentarer til tedd og ans er foranlediget af deres ret hadske kommentarer imod mig, på det seneste i tråde som du åbenbart ikke har set. Min kommentar til Frank, skyldes at vi har en MSN-tråd sammen. So what's up?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-11-04 23:07

Nope AJ. det gider jeg ikke. Kan du ikke selv se det, så kan jeg sikkert heller ikke få dig til det - uagtet hvor meget jeg end forsøger

Tak for idag

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-11-04 23:21

Pis on You Creamy. Men at folk synes at de har ret til at forfølge mig, er stadig en fejl. Ingen har ret til at forfølge nogen. Den dag Kandu tillader den slags, er vi da for langt ude.

VI TALES VED. AJ.

Men du har allerede solgt din Cyber-kæreste, kajeg se.?? Det var da heller ikke for tidligt. Håber så at du får en ny? Det har du da fortjent. Love AJ.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 26-11-04 23:40

Hallo arne.jakobsen?,så har du gang i den igen,har du tænkt på at noen mennesker har en meget høj tærskel når det drejer seg om at la seg gå på a hva andre siger,du har en meget lav en jo,skåll du og prøv smile til verden så ska du bare se underværker

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-11-04 23:41

Hadske kommentarer?? Det flyver ud med postulater fra dig Arne! Bare kom men een eneste hadsk kommentar jeg har givet dig? Først bagtaler du mit tip fra idag, og så påstår du jeg kommer med hadske kommentarer? Du godt nok langt ude!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-11-04 23:42

arne.jakobsen

Du lider af forfølgelsesvanvid.

Citat
Ingen har ret til at forfølge nogen

Det har du heller ikke arne.jakobsen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-11-04 23:51

herligt altså - endelig weekend og så skal der slås på tæven *GGG* - hvad ville kandu være uden smaltalk !!!!!!!!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-11-04 23:55

Nej, jeg har nu aldrig været en mand.
Men arne, sjovt nok at du i den forbindelse nævner svampearne, for det profilnavn har nu alligevel aldrig generet mig, men det er der et par andre der har gjort.
Om det så er samme person, aner jeg ikke en disse om, det kan kun, lige som for dit vedkommende, dreje sig om formodninger.
Men den stil som omtalte, pr 23/11, oprettede profil bruger, med at bryde ind i spørgsmål, både nogen jeg deltager i, og nogen jeg ikke deltager i, med nedgørende bemærkninger om at jeg blander mig i alt, det er der kun en der har gjort, så ud fra den betragtning kunne vedkommende såmænd lige så godt return-ere til sin mere kendte profil her på siderne.
Men nu gider jeg så ikke lade mig gå på af et stakkels menneske der ikke har vigtigere ting at tage sig til, end møjsommeligt sidde og tælle op hvor mange spørgsmål jeg har deltaget i, bare ærgerligt, at det også går ud over de sagesløse spørgere der skal lægge mail-box til sådan noget barnagtigt pjat.

dova

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 26-11-04 23:55

Jada miritdk,man føler seg rigtigt hjemme her

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-11-04 00:00

holniels *GGG* kom nu bare her og sig du savner dk

DOOOOOOOOOOOOVA altså øv - så har du altså ikke fået kønsskifte - *GGG*

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 27-11-04 00:08

Klart jeg savner noe i dk miritdk,Julebryg,påskebryg,pinsebryg og ALLE de andre brygger

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-11-04 00:08

Nej miritdk
Det har jeg ikke

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 27-11-04 00:08

og jesus sagde "Lad den der aldrig har syndet, kaste den første sten"
AJ -> Der hvor jeg gik i skole, blev der tit sagt "Det du si'r, det er du selv",
har du en ide om hvad der menes.
Husk ! 'Man kan ikk' kast' med glashuse, hvis at man er en sten'

Citat
Pis on You !

Hører det ikke ind under 'anden sexual adfærd'
Svar: AJ den slags du'r kun hvis at man aftaler det.
Måske vi alle skulle forsvare Creamypigen, mod dig...........

Jeg tror at hun klare det sæl'

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 27-11-04 00:12

natmaden,er det ikke det samme som "urinere på deg"??,da ka man jo få Tena et eller annet mod det

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-11-04 00:30

dova

Du er rimeligt veltalende og intilligent, men at du kan tale dig ud at følgende er squ et kunsstykke:
Citat
En helt ny profil kommer ind og begynder at overbeskide dova:
Fra : TitTitBiiigAss Dato : 24-11-04 08:20
DovaBredrøv skal igenigenigen snakke med......hvergang.....hele tiden.... i alle tråde....jøsses
Hver eneste gang der kommer sådan noget lort, så check lige profilen:
Citat:
TitTitBiiigAss (Almindelig Bruger)
Medlemsnummer 195963
Brugernavn TitTitBiiigAss
Første login 23.11.2004
Profilen KS ( Også kendt som Svampearne m.fl. har i andre tråde kaldt dova for bredrøvet og med store patter).
Han er hamrende ligeglad med hvem han nedgør. Nu er det åbenbart dova, der står for skud.

Den eneste, der ikke fatter at hun bliver overbelortet, er dova. Tidligere var det en mand!!!

Hvad er det lige du ikke forstår dova???

Den eneste der ikke endnu har fattet hvem idioten er, er dig? Hver eneste gang han kommer igen, siger du: Nu er der kommet en ny sød fyr! Og uanset hvor meget knægten pisser på dig og andre Kanduer, er du den eneste der ikke fatter en skid!! Det er squ sørgeligt, at en så intilligent kvinde som dig ikke har så meget følelse i nakken, at hun kan mærke når hun bliver pisset på!!!

Eddie_Skov, Eddie, Svampearne, arne.jacobsen, Professor_Svamp Arne.k o.s.v. Alle alias KS. Er blevet smidt ud af Kandu. De fleste af dem har du forsvaret, som værende søde drenge. De fleste af dem har overpisset dig. Du har overpisset Creamygirl. Men hun har mere mental hjerne i sin lillefinger, end du har i din krop.

Og læg så lige mærke til at en idiot har taget navn efter dig, for at pisse på dig:

Citat
TitTitBiiigAss (Almindelig Bruger)
Medlemsnummer 195963
Brugernavn TitTitBiiigAss
Første login 23.11.2004

Hvor tit skal det gentages dova, før du fatter det???

Tror du stadig at det er en god ven, eller en sød lille dreng der kalder dig sådant noget???

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 27-11-04 00:30

Jo holniels. Og så sende dem med posten(anonymt), brugte til hinnanden, sikke en fest
Skål i dahls !

Forresten så suger Liberess, vist bedre.
så en reklame: 'Liberess suger så meget,så at man skulle tro at det er løgn'

Måske har AJ glemt at læse på pakken(det er set før), da han troede at det var ørevarmere.!!!
Måske suger de mere end man lige skulle tro
Host-Host,,,,,,Undskyld Lord ÆyeJay !

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-11-04 00:32

ØV altså DOVA..... så er der jo ikke noget at sladre om på skype - hvornår kommer du forresten med der ?????

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-11-04 00:34

natmaden

Jeg havde heller ikke forventet at du forstod den sproglige joke " Pis on You ". Gæt selv.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-11-04 00:39

Milde kineser arne.jakobsen hvor må du have et uinteressant og ensomt liv

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 27-11-04 00:41

arne.jakobsen,er du blind?,læs og tænk og forstå..........."TitTitBiiigAss", TitTit er jo en form for at se? eller?,og hvem er det der er blevet kaldt "BiiigAss" så mange gange at det næsten er løgn,hvem er det du????

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 27-11-04 00:45

Min Kjære ven AJ, nu forstår jeg den,,,,. Tak..

" Pis on You "....... " tena "

Se jeg fatter da noget

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-11-04 00:46

miritdk

Nej min tøs, men jeg hader at se en go' Kandu'er blive overbepisset. Hvis du ikke ved hvad jeg taler om, så bland dig uden om. OK?

Miritdk. Vi har talt sammen tidligere. Men du ved åbenbart ikke hvad denne samtale går ud på! Så er det pænest at holde mund. Så kan vi tales ved en anden gang.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-11-04 00:48

hoovvv - er du også glemsom arne - ??????????????? jaja - suk

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-11-04 00:49

Nej natmaden, det gør du ikke. "Peace on You"

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 27-11-04 00:50

Hvis Liberess suger så meget natmaden,da ska visse jo nokk holde dem fra ørerne,ku jo lett bli tomt og tørt i skallen da

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-11-04 00:53

Arne
Nu gider jeg slet ikke diskutere creamygirl, og hvad jeg mener om hendes mentale tilstand og intelligens, med dig.

Men hvad er det helt bestemt du ikke fatter?

AT jeg ikke gider fare op og smide om mig med skældsord, over at en eller anden prøver at købe sig lidt opmærksomhed ved at komme med dumme kommentarer til mine svar??
Ved du hvad arne, på en måde opfatter jeg dine formodninger om min mentale intelligens, at jeg ikke kan mærke hvornår jeg bliver pisset ned af ryggen, og at en eller anden har døbt sin profil efter mig , som mindst lige så fornærmende.
Hvad mener du for øvrigt med, at vedkommende "har taget navn efter mig". Der er da intet i det profilnavn der kan ligne en kopiering af mit.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-11-04 00:58

Hvis Judlemans sprog er under lavmålet???

Dette er ikke for børn og sarte sjæle! Du må hellere gå i seng holniels!

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 27-11-04 01:00

Uff da,er du vågen endnu tedd,haft mareridt eller?

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 27-11-04 01:01

PS. tedd,har drukket meg af med det sarte for en stund,føler meg ovenpå nu jo

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-11-04 01:06

Er det fuldmånen, der har indflydelse på kandubrugerne

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-11-04 01:07

Nejjjj!!! Har du fået rigtige øl, holniels??

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-11-04 01:08

Det tror jeg ikke ans, er det fulmåne nu??
Jeg synes det ser meget mørkt ud udenfor.

mvh dova

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 27-11-04 01:08

tedd -> holniels er hærdet, han lever jo dagligt, med norske priser på tobak,øl,sprut, og mad.
Se det er jo en rigtig gyser. uhhhh!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-11-04 01:11

Arne jeg vil da gerne sige noget positivt om dig, når du nu mener jeg kommer med hadske bemærkninger om dig!
Du er god til at generere lange tråde!

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 27-11-04 01:11

Jada,de billigste ved du tedd,Harbo,er jo en fattiglus her,men men jeg har det fint med det

Hallo ans,det er vel ikke fuldmåne?,håber da bare det er vanlig tandværk jeg har

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-11-04 01:14

dova

Idioten, Psycopaten o.s.v. har i andre tråde kaldt dig noget tilsvarende. Og nu opretter han en profil der ligner. Det svarer til at han oprettede en profil der hed Svampearne, og hvor han beskrev sig selv som mig. Og begyndte at tale som jeg. Det er den samme igen. Men det tror du jo som sædvanligt ikke på! Hvordan kan det være at alle de søde unge fyre der jagter mig bli'r smidt ud???

Jeg har aldrig set dig, så jeg ved ikke om du har en stor røv og nogle store titter, men det er det sprogbrug KS er kendt for. Derfor har han nu oprettet DEN profil. Nu er det DIG han er ude efter. ØV

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 27-11-04 01:17

arne.jakobsen,Titter er det øjne??

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-11-04 01:18

århhh arne. jakobsen er trist over at ham, med de mange navne ikke er ude efter ham mere

Citat
Nu er det DIG han er ude efter. ØV

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-11-04 01:20

Kære tedd

Briani er Kandumester. Hæ Hæ og Gnæk.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-11-04 01:23

Hej holniels

Titter er en forDanskning af det engelske ord tits. Fatter du ikke det, er du et PATTEBARN. Skål i juleøl. ØL

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-11-04 01:26

Det Kanda godt være I har hørt den før, men:

6. klasselæreren spørger om der er nogen blandt eleverne der ved, hvilken legemsdel der vokser mere en 10 gange sin normal-størrelse, når man bliver ophidset?
En pige bliver helt rød i ansigtet, og siger at hun vil klage til sine forældre over læreren. Han fortsætter uanfægtet: "Er der nogen der ved det?"
Per svarer: "Ja, det er pupillen"
Læreren: "Rigtigt Per, og til dig unge dame, vil jeg sige 3 ting. For det første har du en sjofel tankegang, for det andet har du ikke læst på dine lektier, og for det tredie, så bliver du ENORMT skuffet en dag!!!"

Deltag i Vittighedstråden.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-11-04 01:27

Nåh!! Er det det der hedder sæterjentens sække på norsk, holniels!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-11-04 01:30

Nej,arne, du har aldrig set mig, og det har ingen andre herinde heller. Og kommer sgu nok heller aldrig til det.
Derfor gider jeg heller ikke gøre et stort nummer ud af, at nogen kan finde på at komme med noget så usagligt, som formodninger om hvordan forskellige brugere ser ud.
Der er kun en, der har valgt at gøre de kommentarer om mit udseende til et "stur, stur nummer", og hvem det er der nok så fornøjeligt ynder at bringe det på bane igen og igen, behøver jeg vist ikke præcisere nærmere, udover at det er en du mener er helvedes meget klog.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 27-11-04 01:30

Og Loke sagde "lad den der ikke er et PATTEBARN få den sidste tår" !

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-11-04 01:30

arne.jakobsen

Du skriver ofte gnæk.
Hvad betyder det?

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 27-11-04 01:31

Jada arne.jakobsen,om jeg fatter eller ikke,betyder så lidt for meg,er lige lykkelig jeg,men så skål da min dreng,men sorry du,kom lige til tænke på at hvis jeg havde været et pattebarn,da havde du haft noen lykkelige forældre ved jeg for da havde du ikke vært født,ja så sant jo,ha ha

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 27-11-04 01:32

klart natmaden,åbnet meg en boks til jo

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-11-04 01:35

Forresten holniels! Hvad koster myso ost deroppe?

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 27-11-04 01:37

Jeg ved ikke tedd,ser anderledes ud når de kommer til byen jo

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-11-04 01:39

miritdk

Ja søde ven. Jeg er meget. Også glemsom, engang imellem. Hvad tænker du på?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-11-04 01:41

holniels - oversætter lige for den stakkels ordbline tedd - han mener myseost *GGG*

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 27-11-04 01:42

Ska sjekke i morgen tedd,men er ikke så billigt jo

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-11-04 01:44

Hvis man kan kalde bryster for titter, kan jeg vel osse kalde myseost for mysoost!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-11-04 01:44

arne ............. hold lige igen - søde ven ??????? Jeg er for filan da ikke jyde - hvad jeg heller ikke tror du er - faktisk tror jeg du er bornholmer - tik tak tik tak - og jeg har ikke tænkt mig at tage det op nu - det kan komme en anden dag.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 27-11-04 01:45

Ja miritdk,takker du,jeg var også ordblind for noen uker siden,havde klapper for øjnene,er ikke så sjovt jo,stakkels tedd

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-11-04 01:46

eller nyseost tedd ???????? - fnys - for det smager elendigt lol

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-11-04 01:46

Du skal tænke i danske kroner holnils!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-11-04 01:47

ajiii hvor er du ond tedd - lol

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-11-04 01:48

Jep! Det jo det Arne siger miritdk

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-11-04 01:49

Hallo holniels:
Citat
Fra : holniels Dato : 27-11-04 01:01

PS. tedd,har drukket meg af med det sarte for en stund,føler meg ovenpå nu jo

Skulle det være noget nyt?

Hvornår kommer du hjem til Dronningeriget, så du kan nyde noget god, stærk og ordentlig øl? (Til en ordentlig pris?)

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-11-04 01:49

nyseost??? Mener du nakkeost?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-11-04 01:50

iggy tedd lol

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-11-04 01:53

arne.jakobsen

Forklar nu lige hvad "gnæk"

Citat
Hæ Hæ og Gnæk.

betyder.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-11-04 01:56

heksen her vil gerne hjælpe dig i det spørgsmål om gnæk ans - men gør det ikke *G*

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 27-11-04 01:57

Ska ned og drikke i starten af det nye år arne.jakobsen

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-11-04 02:24

ans

Grinagtig Nar Ævler Konstant

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-11-04 02:27

Kære ans
Jeg er jo ikke hverken din far, bedste, eller oldefar. Så det må du squ selv finde ud af.

miritdk

Hvis du tror du ved det, så fortæl!!

holniels

Først i det nye år???? Så har vi jo drukket alle juleøllerne?

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 27-11-04 02:30

Hold da op, hvor har I travlt - bare fordi man tager til en sjov julefrokost

Det ser ud til, at der er mere drama her!!!

Dova, giv igen, noget er for meget

Knus Ripley

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-11-04 02:35

Godt bud dova, men passer ikke med bogstaverne --- vel? og det kandu osse godt selv se.

Jeg har aldrig kaldt dig for en nar, men nu har DU gjort det. Lad være dova!

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 27-11-04 02:48

Hmm, vil gå i seng fordi:

Dova kan sagtens klare sig selv.

Arne lytter kun til sig selv.

-og værst: Mango griner af mig i morgen, hvis jeg kommer til at kalde nogen for natteravne nu

Sov godt - Hilsen Ripley ( som stadig tror på julemanden )

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 95 point
Dato : 27-11-04 05:12

binky, binky !
??? "Hvor beskidte spørgsmål skal tolereres?" ???
Det vist ikke nemt at svare på !

Kunne spørgsmålet også have været.
??? "Hvor beskidte indlæg/svar skal tolereres?" ???

Kandu er som så mange steder, et åbent sted hvor, alle er anonyme.
Desværre plages, den slags sider, af nogen?

Kandu er som så mange steder, et åbent sted, næsten uden for land og ret.
Alle kan være med, også disse nogen?

Kandu er som så mange steder, en viden-database.!
I denne tråd, kan man feks. se hvor forskellige vi alle er. Og det, på hver vores måde.!
Uden anonymitet, ville nogen måske have opdaget, at jeg er naboens 11 årige undulat

Sagen har vist mange sider, måske vi skulle sætte os i rundkreds

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-11-04 05:15

merit - ans - Ripley og dova

Gnæk er ikke en SMS forkortelse eller lignende. Det er en lyd, der kommer fra en gammel mand. Hvis I havde læst jeres Gustav Wied, eller jeres Holberg, ville I vide det. Det svarer til de unges Hæ Hæ, men den gamle mand, gider ikke bruge så mange kræfter på så lidt. Derfor kommer lyden ud som "Gnæk" i stedet.

Gnæk er altså gammelmands måde at sige Hæ Hæ - på?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-11-04 10:04

Haule Maule, sover I aldrig?!

Lad mig tage det fra da jeg gik i seng.

AJ, pis on you too

Dova: 27-11-04 00:53. Hvor ædelt af dig..!

Natmaden: 27-11-04 00:08. Jep, jeg kan godt forsvare mig selv. Behøver ikke en dobbeltprofil eller andre til at slikke røv, når min profil bliver skubbet lidt til

Ans: 27-11-04 01:06 Fuldmåne?! nej, sådan opfører kanduer sig sq da også om eftermiddagen.

AJ: 27-11-04 01:14. Hvordan kan du være sikker på, at det er søde unge fyre der er blevet vist porten?! Det kan ligeså vel være profiler på 40-50 år

Dova: 27-11-04 01:30.
Citat
Der er kun en, der har valgt at gøre de kommentarer om mit udseende til et "stur, stur nummer", og hvem det er der nok så fornøjeligt ynder at bringe det på bane igen og igen, behøver jeg vist ikke præcisere nærmere, udover at det er en du mener er helvedes meget klog.

Kunne du præcisere dig lidt?! hvem er den ene du mener, der gør et stort nummer ud af dit udseende - og bringer det på bane igen og igen?!

Du har en tendens til at fortælle noget - og så alligevel ikke.
Sig det dog, så vedkommende har en chance for at forsvare sig

Tedd: 27-11-04 01:44. Det mener jeg også

Ans: 27-11-04 01:53. Har du virkelig aldrig læst gamle bøger, eller haft gamle tekster tekster i skolen?! ...f.eks: Den gamle mand sad henne i hjørnet og gnækkede, da vi forlod lokalet.

Holniels: 27-11-04 01:57. Jeg troede du drak hele året

Dova: 27-11-04 02:24. Wrong

TheRipley: 27-11-04 02:30. Du staver fremragende taget i betragtning, at du lige er hjemkommet efter en sjov julefrokost

Natmaden: 27-11-04 05:12. Er du en gul eller grøn undulat?!...rundkreds?!
er du da vimmer - nogen kunne jo tænkes at miste livet

Fortsat god weekend..til de fleste

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-11-04 10:09

arghhhhhhhh morgenfrisk læremester online - bland mig udenom dit indslag arne - heksen her ved at udtrykket er ældre end Holberg og Wied ( min kommentar var direkte til ans så hvorfor filen blander du dig ????)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-11-04 10:12

natmaden *GGG* tænkte jo nok du havde fjer på

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-11-04 10:23

mirit

Hvorfor kalder du dig lige pludselig for heksen

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-11-04 10:25

haha dova - meld dig til skype så finder du ud af det *GGG* og godmorgen/formiddag til dig - lol

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-11-04 10:27

Nå du er vågen Dova. Jamen gider du så svare på mit spørgsmål?!
Hvem er det der forfølger dig med kommentarer omkring dit udséende?!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-11-04 10:32

arghhh creamy......... det kan da selv jeg huske - tsk tsk

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-11-04 10:34

Det var ikke dig jeg henvendte mig til Mirit. Er der virkelig ingen i dette forum, der tiltror Dova, at hun kan klare sig selv?!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-11-04 10:35

hmmm et ps til creamys spørgsmål til dova - egentlig er det lidt tåbeligt at kommentere udseende osv - for hvem i alverden kan komme med sådan nogen udtalelser - gode eller dårlige - alt de ser er jo et id - hvilket er nødvendigt at have for at kunne bruge kandu.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-11-04 10:39

hold da ferie - creamy - hvem filen har dog tisset på din morgen sukkermad ????

Klart dova kan klare sig selv - det er der da ikke sat spørgsmålstegn ved - vel ??????

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-11-04 10:39

Godformiddag selv mirit

Jaja, Skype mig her og der
Lad os nu se........

mvh dova

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-11-04 10:41

Du er en vatrondel Dova - hverken mere eller mindre

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-11-04 10:43

tjah dova - skype - diverse messengere osv - hvorfor ikke *GGG* Det kan være en fordel og en ulempe -men man vælger jo selv - må jo lige huske mig selv på at pc = personling computer

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 27-11-04 11:19

Heej Ans-ebassine!
Gnække : Hæ Hæ siger A.J
Næ nej! Her er den RIGTIGE forklaring:
Gnække er en måde at grine på.Du kan næsten få en ide om hvordan en gnækken er ved at sige ordet. Der grines ikke med åben mund og for fuld damp, og heller ikke sådan hi-hi-agtigt, mere sådan i stød og med let åben mund. Jeg er med alderen begyndt at gnække mere end grine, - jeg ved ikke hvorfor eller om det har noget med alderen at gøre, det tror jeg ikke, men det er en sjovere fornemmelse synes jeg.
En meget karakterisk "gnækker" var Simon Spies.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 27-11-04 11:33

Hej Creamy
Jeg er ikke kommet mig over din behandling af edderkopper, du er meget sjov og opfindsom, men det ER ALTSÅ dyreplageri, jeg kan ikke ha det!
En lille historie: Da jeg var lille kan jeg huske en situation, hvor min mor som holdt mig på armen begyndte at blive lidt "hyss" fordi hun pludeselig havde fået øje på en stor frø, der sad et par meter fra hende. En anden i min familevar der også og sagde til hende, at når hun reagererede på den måde lærte hun mig at være bange for frøer, uden grund.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-11-04 11:41

Hør nu her Mulberry[hør]
Du har ganske ret. Min søn er panisk for alt hvad der kribler og krabler - og jeg påtager mig gerne skylden for dette.

Hvad vil du ha, at jeg skal gøre?! jeg kan sq da ikke begynde at holde af edderkopper, bare fordi du ønsker det - og du skal ikke bede mig om at tage
dem udenfor. Jeg går aldrig tæt på sådanne bæster. Jeg fortsætter derfor med hårlakken og støvsugeren. Vil du komme og bære dem ud for mig, hvis jeg ringer en lørdag nat klokken lort - nej, vel?!

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 27-11-04 12:07

Jeg synes ikke Judleman var gal på den, jo måske hvis du tager det ud af en sammenhæng og tillægger nogen af dine fordomme,men det ville være forkert.
Han er et ganske sobert og hæderligt menneske, der havde en sund reaktion på at nogen var grov overfor ham,- og det ER JO inerverende i sådan en situation ikke kunne trænge igennem til modparten før der kommer lidt grovere gloser på bordet, eller at tingene bliver skåret ud i pap. dvs så taler begge parter nu groft, men det er jo ikke sikkert at de er kommet hinanden nærmere.
Så noget fint er gået tabt fordi den ene part var for ufølsom.
Den part der startede med at være grov var det sandsynligvis af helt andre grunde end emnet og den anden person, som det blev projekteret på.
Et eksempel: En sort mand vågner glad og tager på arbejde. På vejen derhen i bussen møder han en der ikke vil ha at han sætter sig ved siden af fordi han er en "f...ing black nig..er" får han at vide, det bliver han ret nedstemt af. Henne på arbejdet får han også et verbalt møgfald af en der haft en dårlig weekend og lige skulle fortælle hvor "forfærdelig verden er", det var ret belastende for vores ven at høre på, han føler sig som en skraldespand.
Og som dagen skrider frem og et par stykker til af den slags dårlige oplevelser, så har vores ven det ret skidt, så han sætter sig ved sin PC, logger ind på Kandu for at se om ikke det kan muntre ham op, finder en interessant tråd, og GÆT hvad der sker, et eller andet ved noget en af de andre brugere siger, minder ham om hvor dårlig hans dag har været, han lægger dårligt mærke til det førend han er faret i flint og skælder ud på andre selv om de ikke har noget at gøre med det.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 27-11-04 12:28

Nej, men jeg har oprettet et døgnåbent servicefirma, der rykker ud og befrier dig og andre for "kryb", vi tager også "krybbets" familie med, og undersøger ved lejliheden for den mindste mistanke om andre familier, venner/fjender etc. Vi har særligt udstyr til at lokalisere og vores folk er topuddannede og løbende sendt på efteruddannelse.
Ved besøget vil du også blive givet en pjece, der er yderst nyttig, hvis situationen skulle opstå igen, hvilket er meget lidt sandsynligt efter vores omhyggelige gennemsyn. Du vil ligeledes blive tilbudt et 2 timers (længere tager det ikke) kursus, hvor du ved kursets slutning vil være kureret for angst for "Kryb"
Alt er gratis for dig, firmaets økomomi løber fint rundt ved hjælp af frivillige donationer fra folk, der har været meget glad for vores hjælp.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-11-04 12:49

Stadig liv i tråden gnæk gnæk

http://www.dsn.dk/stave/stave_8.htm

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-11-04 13:37

gnæg-gnæg

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-11-04 13:44

Nemlig

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-11-04 14:02

Jeg ved at Dova er 47 år - gu ved hvor gammel Ans er?!

Teoretisk set kan man fange ål med lasso - så teoretisk set burde jeg også kunne grine af jeres mærkelige måde, hvorpå I begge konstant forsøger at finde fejl hos AJ -men skal jeg være ærlig, så er jeres alder imod jer

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-11-04 14:03

lol...Vil dog lige sige, at AJ's alder også er imod ham

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-11-04 14:07

Hehe Kan lige forestille mig Creamy iført pædagogble på hovedet og lyserød kittel og morgensutter, listende sig rundt i stuen med bevæbnet med støvsuger og hårlak mens hun hvisler ud af mundvigen "Come on you punk! Make my day"

Klokken ringer Creamybabe snurrer rundt og postmandens frisure er "frosset" resten af dagen!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-11-04 14:10

Yes Tedd. Det er præcis sådan seancen går for sig

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-11-04 15:35

lol..Jeg havde helt overset Mulberry´s indlæg 27-11-04 12:28

Jeg forestiller mig Mulberry´s edderkoppefirma, som noget i retning af filmen GhostBusters med Bill Murray og Dan Aykroyd i spidsen.

Here we come - to rescue a baby spider

http://images.amazon.com/images/P/0767825411.01.LZZZZZZZ.jpg

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-11-04 15:38

No offence Mulle! Hellere have jer på besøg, end at slæbe krapylet til human aflivning hos dyrelægen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-11-04 15:49

Giganternes kamp!! Støvsugeren vs. Spiderbuster !!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-11-04 16:00

Min veninde lod hendes spædbarn spise en edderkop, fordi hun ikke turde pille
den ud af hans mund

Det har jeg dog ALDRIG præsteret

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 27-11-04 16:02

Hvorfor creamygirl,er jo den rene vitaminbombe,sikkert sundt

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-11-04 16:05

Herlig koncert med Donavan på P4 Desværre er den snart slut!

Prisen holniels?? Prisen??

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-11-04 16:08

Hej Holniels

Jeg sad netop og tænkte på dig!

Kom nemlig i tanke om, at du er i risikogruppen for at mærke noget hårdt i munden og bliver våd mellem benene.

Fortvivl ikke hvis dette skulle ske. Det betyder bare at du er kommet til at vende een af dine mange øl forkert

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-11-04 16:09

Donavan! hvem er det?!?!?!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-11-04 16:15

Undskyld Donovan! Tror han spiser mysoost!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-11-04 16:16
Kommentar
Fra : holniels

Dato : 27-11-04 16:21

Hallo tedd,er Mysost,prisen på en FløteMysost er 39,85Nkr. for 500 gr.

creamygirl,den dag jeg vender en sånn forkert,vil jeg slutte drikke,så jeg sjekker ved hver hævning af armen at alt ser rigtigt ut

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 27-11-04 16:24

Nej tedd,spiser ikke sånne ting,drikker ikke mælk heller

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-11-04 16:26

Ok holniels Ikke meget billigere end i DK!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-11-04 16:32

Wow, ham Donovan er vist en halvgammel svend
Stik mig da et link, hvor jeg kan høre hvad slags musik han er til.

Nu kan jeg synge Leaving New York i søvne. Den er nu stadig god - selvom den er blevet lyttet til i dagevis

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-11-04 16:35
Kommentar
Fra : holniels

Dato : 27-11-04 16:38

Halvgammel creamygirl???,den mand er i sin bedste alder,moden,erfaren osv,ha

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 27-11-04 16:51

Creamy, at sætte sig i rundkreds, gør jo bare at vi kan se hinanden, og den centrale person, kunne jo så,
passende være i midten, og simulere 'et rundt bord', husk på, at nogen gange hjælper det,
hvis man banker, tilstrækeligt meget i bordet.
Om jeg er en gul eller en grøn undulat ?? både og , det var mit marsvin der skrev indlægget,
(har sagt at den sæl må oprette en profil),
han forbytter næsten altid, undulaten og mig (undtagen når der er mad)!!
Men Klart at der er en lille fjer på, ellers kan man jo ikke være 'ful', væl !!!
forresten er undulaten en nymfeparakit, som har de samme træk som mig,
eks. Om morgenen kan ingen af os kan komme ud af fjerene, og vi er begge natteravne.

Spiderbusters med billie mulberry og co.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 27-11-04 16:59

holniels-> at,'den mand er i sin bedste alder', siger jo bare noget om din alder

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-11-04 17:01

Ok Tedd, der fik du mig gjort nysgerrig. Ham Donovan lyder okay, men for hulen da - manden er snart 60...Er du også det?!

Natmaden, du lyder til at være god mod dyr. Så slipper du nok for et besøg af Billie Mulberry og co

Hmm; hvis den centrale person skal agere bord i rundkredsen - mener du så at det er ham/hende der må bankes på. Det nægter jeg fileme at være med til

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 27-11-04 17:05

Nåe creamy, sådan laver man da gruppeterapi

Husk vi er alle dyr, nogen er bare dyre end andre

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-11-04 17:07

Næh jeg var vist 47 sidste gang jeg checkede!

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 27-11-04 17:12

Hvem gidder bekymre seg om en bagatel som alder?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-11-04 17:22

47 år og mand. Ja ja, det er vel ikke så galt.

I hvert fald har jeg netop læst, at kvinder ældes hurtigere end mænd. Da vi kvinder mister østrogen - gør det vores fedtvæv løsere - og vi kan se frem til, at få kogekonearme, kalkunhals samt gardinlår

Det er røvhamrende uretfærdigt

Minder mig om en SMS jeg modtog idag.

MODELBUREAU A/S,
Takker for dine billeder og dansevideo - og når tidens trend bliver hår på benene, hængepatter og appelsinhud - vil du blive kontaktet.

Nu vil jeg drikke øl!

Hyg jer

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-11-04 17:24

Binky der har stillet det her spørgsmål, bekymrer sig da lidt om aldersgrænser, holniels

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 27-11-04 17:31

jo tedd,men kvinder har jo altid haft store problemer med det begreb der,men prøv se creamygirl,hun kommer seg,har netop skrevet sitt første fornuftige i denne tråd,dette jo "Nu vil jeg drikke øl!", bravo creamygirl

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 27-11-04 17:41

Ska spise her nu,kokt laks i krydderurtesaus med kartofler og baby gulerødder til,og en halvliter pils selvfølgelig

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-11-04 17:41

"sitt første fonuftige" Pas nu på, holniels! Ellers får du et skud med hårlakken!

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 27-11-04 17:45

Da blir den spray tom tedd,meget hår her,ha

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-11-04 17:53

lol...jeg skal nok dy mig for at 'lakke' holniels til. Det klarer han fint selv.
Men jeg holder med dig og dine udtalelser Niels

It's easier to leave than to be left behind - så jeg prøver lige at skride en gang til.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-11-04 17:55

Uff! jegt mente selvfølgelig, at jeg holder (øje) med Niels - ikke med ham

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-11-04 17:58

Sad lige og så "Tal med Gud" på DR1! Meget underholdende udsendelse!

Gad vide hvad der ville ske hvis man lavede det bud der der hedder "Du må ikke stjæle" om til " Alle må stjæle" ??

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 27-11-04 18:02

Jada creamygirl,bare vent og se hvad du skriver efter den næste pils,ha ha

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 27-11-04 18:02

En dansker sidder på en café og spiser morgenmad.
En nordman sidder overfor og drikker en øl.

Efter et stykke tid spørger nordmanden. " Spiser I hele brødet?"
Danskeren kigger på nordmanden og svarer, "Ja, vi spiser hele brødet"
" Det gør vi ikke i Norge, der spiser vi kun det hvide, resten samler vi i en container,
lader det forarbejde og sender det til Danmark, som rundstykker"

Nordmanden drikker lidt mere af øllen, så spørger han. " Spiser I også marmelade til brødet?"
Danskeren skubber nu sin mad lidt til side og svarer " Ja, det gør vi da"
" I Norge spiser vi frisk frugt til morgenmaden, skrællerne samler vi i en container,
lader forarbejde og sender det til Danmak,som marmelade"

Nu var det danskerens tur til at spørge. " Dyrker I sex oppe i Norge?"
Nordmanden grinte,tog en tår til og svarede " Ja, selvfølgelig"
" Smider I så jeres kondomer ud efter brug?"
" Ja, da"
" Her i Danmark, samler vi dem sammen i en stor container,
forarbejder dem og sender dem til Norge, som ølgær!"

Husk nu på:
Alder gør ingen foreskel, med mindre at man er en ost !

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 27-11-04 18:14

Den var fin natmaden,den skal rundt til alle væmlingene her oppe,ha

Det med alderen har vel også betydning for fine vine osv? eller??

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 27-11-04 18:20

Alder gør ingen foreskel, hvis at man er en fin sprit.

Kommentar
Fra : TitTitBiiigAss

Dato : 27-11-04 23:05

Tit Tit Dova med den blævrende flæskerøv. Hvad mener du i grunden??
Det er rigtigt observeret, at jeg åh så fornøjeligt ynder at bringe dit ringe udseende på bane igen og igen, men at Arne. Jakobsen skulle mene, at jeg er helvedes meget klog, det er en lodret løgn. Er det endnu én af dine "jeg tror".... Jeg har hørt"....
"jeg mener at have set"..... "måske"...... "jeg er ikke sikker"..... MEN SÅDAN ER DET, JEG ER JO DEN ALTVIDENDE DOVA BREDRØV, SÅ DET MÅ PASSE.... *MYOB* eller udtal dig om noget du ved med sikkerhed. Dokumenter dine postulater eller hold kæft.

Arne er et komplet FJOLS, men han har ret i en ting. Mit profilnavn er valgt alene for at pisse på dig og dine fine fornemmelser for rynkerøven.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-11-04 00:54

Hej TitTitBiiigAss

Nu var det tilfældigvis ikke dit profilnavn jeg hentydede til i forbindelse med en som arne synes er helvedes meget klog.
Og hvor vidt jeg skal holde kæft, bestemmer jeg godt nok selv. Det er i hvert fald ikke noget du kommer til at bestemme.
Og hvad du tror at vide om mit udseende rager mig ikke en disse.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 28-11-04 03:20

TTBA -> dette bør være en videndatabase.
'Mit profilnavn er valgt alene for at pisse på dig og dine fine fornemmelser for rynkerøven.'
Da det jo ikke kun er dova du genere, er det du laver vist mere passende under terrorisme.
Du er atter et eksempel på hvad anonymitet, bringer med sig.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-11-04 03:28

milde kandu - lol - her har man været ude i den friske luft - til middag og kommer sent hjem og så sidder i her filene og leger endnu - jeg vil hoppe på mederne - sov godt alle i der ikke allerede gør det

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-11-04 10:50

-> Hai tedd

Det ka' godt være Donovan er gammel, men han er og har altid været en tøsedreng der lavede tøsemusik

Jeg husker (..sikkert lige som ans ) da Judleman og Marsaben landede her på boardet. De er brødre og den gang for ca. 1½ år siden kaldte jeg dem et par knægte, så at Judleman skulle være 14 år undrer mig ikke det fjerneste. Jeg kan selvrose mig lidt ved at sige, at som 14 årig skrev jeg selv et glimrende dansk.

Nå, men dengang brødrene landede her på kandu.dk gik der ikke længe før Marsaben blev hældt ud af kandu teamet. Så alder er ingen hindring for at blive hældt på porten, hvis ikke man kan behærske sin sprogbrug og alm. takt og tone

Det glæder mig Judleman er kommet med en undskyldning. Det varsler godt for Judleman's fremtid her på boardet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-11-04 11:09

Donovan blev jeg først bekendt med igår. Synes faktisk om noget af det - og det er måske fordi det netop er tøsemusik.

Troede ellers ikke Tedd var til den slags Blød mand?!?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-11-04 11:32

tedd ..blød mand? Næeh... cramygirl ; blød i bolden

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 28-11-04 11:43

creamy, er du så også under 17år
det næste bli'r vel at du skal præsenteres for John Lennon

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-11-04 11:48

..og John Mogensen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 28-11-04 11:55

Ja og lille Palle og ikke at glemme Anette Heick & co.

Solen er stået op !
Så jeg smutter i posen

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-11-04 11:59

Kender både John Lennon og John Kvalmesen.
Donovan kan det da godt være, at jeg havde hørt navnet på før, men jeg havde aldrig lyttet til hans musik - det har jeg nu

Under 17år?! nææ...desværre

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-11-04 14:55

Bæh! Jeg er en rigtig mand, creamybabe! Går med boxershorts istedet for g-streng

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-11-04 14:57

Øh skulle godt nok ha stået Næh istedet for Bæh!! Sådan er det når man når man bruger 1 finger systemet!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-11-04 15:25

Donovan og tøsemusik

Donovans musik det var jo sådan noget at "blomsterbørn" og flippere sad og klimprede med til på guitar og smånynnede "I call her mellow-Yellow" mens hashtågerne tykt bølgede gennem lokalet, eller når vejret tillod det, lignede røgen fra en plantagebrand i byens parker

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-11-04 15:32

tedd i boxershorts : http://www.cvm.uiuc.edu/iscavma/bigimages/boxershorts.JPG

WOW....!!!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-11-04 15:40

Det er jo det jeg siger dova. Tøsemusik !

Rigtige Hippier hørte Niel Young

...og gør det stadigvæk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-11-04 15:42

Når vi sku' være barske og var i mandehumør hørte vi : Uria Heep og Black Sabbat (..jeg har hørt Ozzy lever endnu !)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-11-04 15:44

Ja, Neil Young, det er slet ik' så ringe endda, heller ikke selv om man ikke er hippie

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-11-04 15:47

Yes
Uriah Heeps Easy Livin' bør absolut have en høj placering på "AllTimes Top 100"
Og Ozzy og Paranoid

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-11-04 16:03

dova -> Easy Livin' ligger på min comp. og det var da også et af de numre Keldd forlangte uden bæven i stemmen at høre da han var på besøg

Sabbat Bloody Sabbat ...punch line : Living just for dieing, dieing just for you ....!!!!

Dærv da da da da da dærvn ... da da da da ...daeeerv !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-11-04 16:18

Ja, jeg har også alle de gode gamle numre, men det er så på gamle LPer

mvh dova

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-11-04 16:22

Boxere er trods alt mere maskuline end g- strengs trusser. Jeg tror Molo´s link er et billede af ham selv, fra før den tid, hvor han bestemte sig for, at sølvfarvede g-strengs trusser skulle være hans varemærke

Forøvrigt kender jeg godt Neil Young.
Hvordan fan'den han har kunnet finde et pladeselskab der turde satse på ham - er mig en gåde. Manden har jo ikke en tone i livet...altså

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-11-04 16:30

cremygirl -> Niel Young's fistelstemme skal man lige vende sig til ....men ordene ...ordene !!!

Jeg er indehaver af 1.stk. sølvfarvet Herre G-string ...indrømmet, men tights er altså mere mig

...molokyle i tights ser nærmere sådan ud : http://www.arcor.de/palb/alben/75/36475/6163306466303939.jpg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-11-04 16:40

Ordene kan ikke gøre det alene Molo. Neil's stemme er uren så det kan høres på tre kilometers afstand. Nope ham kommer jeg aldrig til at lytte til. Min kat vil sq da rende hjemmefra!

Se nu der tights er bestemt bedre end både g-streng og boxere*S*

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-11-04 17:49

Neil Young er Gud!!!

Sæt Rust never Sleep på, og skru op!!! Skru meget HØJT op!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-11-04 17:50

"It's better to burn out than fade away"

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 28-11-04 18:03

Rust never sleep??,vet det tedd,ser det på min bil..

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-11-04 18:19

Heart of gold med N.Y. er nu heller ikke så tosset

mvh dova

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-11-04 18:25

Prøvede lige at finde Heart of Gold. Jøsses altså Manden burde vinde en pris for verdens mest grinagtige sanger!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-11-04 18:34

Lidt ligesom Helmig ik?! har man hørt een - har man hørt dem alle
Comes A Time kører nu - og katten hvæser - samtidig med alle hår på ryggen stritter!

Uhhh skatter, nu skal mor nok slukke for den væmmelige mand

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 28-11-04 19:06

Katten så vel bare en edderkop creamygirl???

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-11-04 19:12

Det er mig der hvæser og stritter når vi invaderes af edderkoper - ikke katten

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-11-04 19:14

Helmig er jeg godt nok enig med dig i Creamy!! Hvordan en intelligent pige som Rene Toft Simonsen kan holde den mainstream poppedreng ud er mig en gåde

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-11-04 19:22

hehe..jeg gad godt være Rene

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-11-04 20:06

Tedd, Han har sgu sikkert penge nok den vamle dreng
mvh dova

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-11-04 20:17

Insinuerer du at intelligente René (som selv har røven fuld af penge) skulle have valgt at leve sammen med Helmig pga. hans penge?!... Langt ude Dova

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-11-04 20:21

Og det skulle vel ikke forholde sig sådan, at du skriver han er vammel, fordi jeg synes om ham?! jeg gætter selvfølgelig - for jeg tror næppe du kender ham og kan udtale dig så konkret, som tilfældet er.

Tag til Århus stadion til en fodboldkamp. Der ses han stadig -
og han er faktisk helt menneskelig og bestemt ikke vammel

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-11-04 20:56

Hvad har 200 par ben og ingen kønsbehåring ???

1. række under en Thomas Helmig koncert !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-11-04 20:59

Du har helt ret Molokyle

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-11-04 21:09

GF - Silkeborg! 1-3!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-11-04 21:16

Thomas når ikke Neil Young til fodvablen!! Vammel? Næh men røvkedelig musikmæssigt! Og det var altså mig der skulle ha scoret René!!!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-11-04 21:19

Du gættede forkert - igen
Jeg har tilfældigvis aldrig brudt mig om Helmig eller hans musik.

Og for at undgå fremtidige misforståelser hvis talen igen skulle falde på musikalske favoritter eller rettere det modsatte af favoritter, vil jeg lige nævne Anne Linnet og Lisa Ekdahl som jeg endnu mindre bryder mig om.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 28-11-04 21:21

Jeg hører Johnny Cash

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-11-04 21:26

Jamen Tedd, hun er af og til med på Århus Stadion. Tag dig sammen og duk op! Det skulle vel ikke være så svært, at gafle hende fra Thomas. Jeg kunne så passende trøste ham - når du er rendt med hans prinsesse

Ok Dova. Synes blot det var en ret så usaglig kommentar

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-11-04 21:29

Citat
Vammel? Næh men røvkedelig musikmæssigt!

Og skulle N.Y. være mindre røvkedelig?!
Den akustiske og mundharpen er der sq ikke meget spræl i

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 28-11-04 21:30

-ser ud til, at vi er mange over 40, nogen af os (bestemt mig) leger gamle rockere og lytter til Michael Falck, der heldigvis bliver blødere efterhånden som jeg bliver ældre

Men Thomas Helmig - han er da sød!!

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-11-04 21:32

Ok vi laver et Joint Venture, Creamy Du afleder Thomas's opmærksomhed, og jeg scorer René mens Silkeborg scorer! Men du skal nok ikke ha spider bekæmpelsesudstyret på!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-11-04 21:34

Mere usaglige end dem du kom med om Neil Young ?

Men musik er jo umuligt at blive enig om, nogen kan lide noget musik mens andre synes det er gyseligt,

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-11-04 21:46

Ja Dova, mere usagligt end dem jeg kom med ang. N.Y. Jeg skrev dog hvorfor jeg ikke brød mig om ham - og ikke at han var en vammel dreng
Thomas har dog en renere stemme end N.Y. - men det kan du måske ikke høre

Hej Ripley. Michael Falck må jeg indrømme jeg ikke kender særlig meget til. Det jeg har hørt har ikke fanget mig, men kom med et forslag til hvad der er værd at høre på - og jeg skal gerne gøre mig den ulejlighed, at bedømme ham....Sagligt!

Tedd > Hva nu hvis ikke det lykkedes mig at aflede Thomas?! skal vi så bare æde en hotdog sammen i halvlegen og aftale et nyt angreb?! du kan være ganske rolig - jeg skal nok klæde mig pænt på - og lade den lilla ble blive hjemme

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 28-11-04 21:53

Creamy, få fat i nogen af hans nyeste numre og lyt efter teksten, den er god

Han rammer tit rigtigt - hvilket selvfølgelig er en meget subjektiv vurdering, og da jeg er topfan, der har stående søgning på QXL efter hans CD,er (fordi jeg kun mangler en,) er jeg sikkert ikke den rette til at bedømme ham - jo jeg er, han er sgu da super

Hilsen Ripley

Der sidder lidt og griner over en tråd der går fra sprog til edderkopper til alder til musik...................

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-11-04 21:55

Nu var mit påklædningsråd mest rettet mod at score ham Thomas, Creamy!! Tilfældigvis har jeg en fetich med piger med morgenhår, lyserøde sutter, andet spiderbekæmpelses suit, og gerne curlere! Hvis du osse møder op med hårlak og støvsuger, så gir jeg sgu den varme hund!! Rend mig René!!!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-11-04 21:59

Ellers kan jeg jo heller ikke identificere dig!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-11-04 22:16

Tedd > det var for du ikke skulle blive nervøs for om jeg ikke gjorde mit bedste for at aflede Thomas, at jeg skrev som jeg gjorde. Møder jeg op i det antræk, som du åbenbart 'tænder' på, så ender det jo bare med, at du prøver at score mig i stedet
for hende René

Nul curlers, men hårlak og støvsuger er ok

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-11-04 23:58

Var lige optaget af noget andet, men det ender med jeg tar dig på ordet!! Tror dog hellere, jeg må give den varme hund under selve kampen, for i pausen blir du garanteret hyret til pauseunderholdningen!! Det burde give GF et moralsk boost

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-04 00:04

tedd -> Du går blot efter lyden af et langstragt ræb under afsyngningen af vor nationalhymne

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-11-04 01:08

Hvad er GF??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-04 08:32

natmaden -> Jeg tror tedd mener AGF, men den dovne hund gider ikke skrive alle bogstaverne i denne jydske sekunda fodboldklubs navn.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-11-04 09:30

Jeg kommer helt i fodboldstemning GF svigter jeg aldrig. Selv da jeg boede længere mod vest, tilbragte jeg gerne en søndag på Århus stadion...Det er sq det rene hygge -og der er altid en rimelig chance for at se en bar røv...Synes det er fint, at vi indtager den varme hund under selve kampen Tedd..Når så Thomas er ved at brække sig af grin grundet min underholdning med hårlakken og støvsugeren - så snupper du hende Rene

Hvor er jeg i grunden heldig. Min søn kom hjem fra vest Jylland i aftes - idag er han syg (ikke alvorligt) - men det giver jo mig en ekstra hjemmedag. Han er nu så betænksom den kære dreng

Molo > jeg er sur på dig! Jeg kan ikke slippe af med med det Aquatica Waterworlds

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-04 15:34

Ib René ...er det hende I taler om ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-04 15:36

creamygirl -> Aquatica Waterworlds ??? Tough luck !!!...nogen gange betaler det sig at være opmærksom og bruge den indvendige side af hovedet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-11-04 15:41

Nej Molo!! Han er jo som bekendt i Cairo!! Du ved lidt til højre efter broen over Suez!

GF sekunda hold??? De kan da banke Fremad Amar med det ene ben på ryggen!!

Lyder godt creamy, bare ikke brug støvsugeren i nærheden af Thomas's hovedpragt! Det er jo en offentlig hemmelighed han bruger paryk!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-04 15:42

creamygirl -> Seriøst : Søg på en *.scr fil der matcher (+ hvad der ellers måtte ligge i det samme bibliotek), hvad du nu finder, som din pauseskærm under menuen for dine skrivebordsindstillinger.

Slet lortet og sæt din pauseskærm til : Intet.

Kør derefter en Reg. cleaner af dit foretrukne mærke : http://tucows.tdconline.dk/regist95_default.html

REBOOT ...og så sku' dén kamel være barberet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-04 15:43

...ellers stiller du da bare et spørgsmål her : http://www.kandu.dk/dk/emne/30701

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 29-11-04 15:45

Og hva ska man bruge den side af hovedet til molokyle?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-04 15:49

holniels -> Hved du hvordan; man får en kvindehjerne til at ligne en ært ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-04 15:51

Puster den op ! .......og maler den grøn.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 29-11-04 15:52

Nej,molokyle??,men ka de da blive så store????

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 29-11-04 15:55

Åh,javel,trodde ikke det ku la seg gøre,men men

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-04 15:57

Heute Covert

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-04 16:02

Heute Couvertes = Små grønne ...hedder det vist ? Findes som gullerødder, grønne bønner ....og altså som ærter.

Jeg er ikke stiv i fransk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-04 16:04

...det burde vel hedde : Petite ...men de der franskmænder er jo temlig højrøvede

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-11-04 16:05

haute?

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 29-11-04 16:06

For dybt for meg det der

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-11-04 17:02

Haricots vertes= grønne bønner

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-11-04 17:07

nå ja! Spiser dem aldrig!! Det andet var vist Haute Coiture, og det har jeg ikke råd til!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-04 17:10

Tak for hjælpen dova

03 i fransk ...fik jeg i års/afsluttende eksamens karakter; HF.

..men betegnelsen bruge altså (..på Ama'r ?) også om den lille ærte og gulerods kvalitet.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-04 17:12

..eller også blander jeg 2 forskellige ting sammen !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-04 17:15

Kunne være man skulle tænke før man skriver molo ?

>Fjols !<

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-11-04 17:32

petits pois et carottes râpées

Tedd din nød - Hva filan mener du med, at Thomas har paryk?!
Det er sq da løgn (vil jeg håbe)
Er det sådan, at du selv ikke har meget tilbage - og altså udviser misundelse

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-11-04 17:37

For meget hår er udtryk for, alt for lidt mandlig kønshormon production!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-04 17:38

tedd kompenserer med en Goatie !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-04 17:39

-> Hai ted

</TPS>

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 29-11-04 17:40

Hallo du der,det må du læse på en gang til,fuldstændigt feiltolket jo tedd,hva med Samson??,ha

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-11-04 17:40

Og dig Molokyle
Hva hulen er en scr fil?!...Jeg har smidt alt ud ang. den skide aquating - og alligevel popper der er en Aquatica error op, med beskeden; Missing file:aquatica. dat
Jeg sagsøger dig sq

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 29-11-04 17:41

For ikke tale om meg jo,,

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-11-04 17:44

Ja Tedd, det har jeg også læst. Synes alligevel det er en lidt ringe trøst til alle de stakkels skaldede mænd. Er ret sikker på, at de hellere vil have beholdt håret

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-04 17:48

creamygirl -> Jeg her ikke selv haft mod på og/eller været tosset nok til at downloade skidtet, men en søgning på din HD (= HardDisk ...i pap og bukket i neon ) efter en fil med suffix (=endelsen) scr :

Start->Søg..-> skriv; *.scr, når du har valgt filer og mapper (..hedder det vist i XP. Ellers spørg tedd )

..så finder du pågældende fil i pågældende bibliotek osv... øøøøøøøeeeehhhddd KVINDER !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-04 17:55
Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-11-04 17:55

Nu skal du fandme ikke komme for godt i gang Molo. Det kunne jo tænkes, at den skide side du gav et link til i aftes var så snedig, at blot det man kom til at klikke på et billede var nok til at lortet gik i gang. Man bliver i hvert fald ikke varslet om, at man er i gang med at downloade noget som helst før det er for sent.

Kom ikke her og anklag kvinder for at være dumme...din nød

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-11-04 18:12
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-11-04 18:16

Hmm! Ser ud til du har fået GAIN med den screensaver, og det er ikke godt!

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 29-11-04 18:18

Jeg har nettop installert dette aqua og brukte afinstallasjons programmet i aqua folderen og har afinstallert det nu,måtte bare delete folderen da den ikke blev slettet,

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-11-04 18:27

Hvad kan jeg så gøre Tedd?!
Det eneste jeg gjorde i aftes efter at have downloadet det - var at gå i kontrolpanelet tilføj/fjern og derefter lave en scan med Ad-aware..
Æv det er sgi da træls. Hvad er en gain?! vel ikke en virus

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 29-11-04 18:30

Hvorfor brukte du ikke det afinstallasjons prg. der lå i folderen creamygirl??

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-11-04 18:35

Godt spørgsmål holniels. Det gjorde jeg ikke - måske fordi jeg er en stupid kvinde

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-11-04 18:37

Normalt holder GAIN op med at virke når man afinstaller programmet det kom med! Næh det er ikke en virus det er adware! Tror der stadigvæk ligger en lille rest af den screensaver siden den kommer med den fejl!!

Du kunne jo prøve at søge efter Aquatica inde i registreringsdatabasen! Eller se om den optræder under msconfig > startprogrammer!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-11-04 18:39

Ok så prøv at downloade programmet igen og afinstaller det via tilføj/fjern i kontrolpanel eller med programmets egen afinstallering i folderen! Ingen grund til panik

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 29-11-04 18:40

Du kan gå på søk, og så søke på aqua* så for du en del muligheter,alt hvad der står aquatika 3, kan du slette direkte derfra

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-11-04 18:47

Du tror mig næppe, men jeg aner faktisk ikke hvordan jeg fik det downloadet igår. Jeg ved, at jeg IKKE accepterede noget, eller klikkede på noget som helst, hvor der stod download inde på siden, som Molo lagde et link til, men ind kom det..

Kan jeg ikke bare lave en systemgendannelse - og derved få det lagt ind igen?!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-11-04 18:49

Niels > jeg har været inde og søge på ordet 'aqua' og slettede alt hvad der dukkede op. Var det også forkert?!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-11-04 18:51

ikke hvis du har fjernet filerne! Så vidt jeg ved klikke du bare på screensaveren på Molo's link? Så indstallerede den sig selv! Når den har gjort det går du ind og fjerner den via Tilføj/Fjern og så skulle problemet være løst! Forhåbenligt!

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 29-11-04 18:53

Sku bare slette det der havde 3 efter,de andre er bare gif osv i windows,men se om det har virket,sku jo gøre det

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 29-11-04 18:56

tedd,var det ikke tilføj/fjern hun havde brukt før?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-11-04 18:57

Ok, jeg prøver Tedd.
Du får lige point bagefter - når skidtet er væk

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-11-04 19:00

Du kan selvfølig osse prøve at støvsuge computeren eller bruge hårspray på skærmen når fejlen dukker op! Gode gammelkendte midler!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-11-04 19:18

Nu bliver jeg snart tosset. Har været inde på Molo´s link igen, men nu kan jeg skisme ikke finde det jeg skal downloade

Tedd, du er uforbederlig! som om det vil hjælpe, at bruge hårlak..hrmff
Vi skal lige ha lidt at spise - og sønnike skal puttes i seng. Er du på senere?!
Lykkedes det mig, at få det fjernet, så skal du da have lidt for ulejligheden

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-11-04 19:20

Bare giv mig en varm hund i anden halvleg, hvis du ikke har for travlt med at sætte pakykken tilbage på Thomas!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-11-04 19:22

Ejjj - jeg er kommet til at downloade noget helt andet. (tror jeg nok)
Jeg føler mig lidt under pres nu!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-04 20:11

tedd er til stor hjælp kan jeg se

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-04 20:18

creamygirl -> ..måske hvis du pænt spurgte; emesen, BjarneD, bentjuul, srhansen, briani, lengberg, ajohansen, dk, natmaden, als, arlet ..eller nogen ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 29-11-04 20:24

Send meg en Krudtugle molokyle,please??

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-11-04 20:30

Molo > Hvorfor ulejlige andre når Tedd gad trækkes med mig. Desuden er toptunede nørdede svar - ikke noget en stupid kvinde kan finde ud af alligevel

Tedd > DET ER ENDELIG VÆK! at downloade det igen, var åbenbart det der skulle til. Denne gang skrev den, at der var filer der ikke kunne fjernes uden at jeg genstartede PC'en. Det blev jeg ikke bedt om igår, så måske er det årsagen til at det blev ved med at drille..

Kig i seneste 25. Jeg har alligevel så mange point - og aner ikke, hvad jeg skal med dem - og jeg er i julehumør

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-11-04 21:15

ignorance is bliss, Molo!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-11-04 21:38

Cypher: You know, I know this steak doesn't exist. I know that when I put it in my mouth, the Matrix is telling my brain that it is juicy and delicious. After nine years, you know what I realize? Ignorance is bliss

Agent Smith: Then we have a deal?

Cypher: I don't want to remember nothing. Nothing. And I want to be rich, someone important, like an actor.

Agent Smith: Whatever you want, Mr. Reagan.

Godkendelse af svar
Fra : binky

Dato : 01-12-04 16:46

Tak for svaret natmaden.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-12-04 18:06

Selv tak binky.
Håber at du fik lidt value, for pointene.

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 02-12-04 16:54

Jeg så lige tråden her, og kunne ikke lade være med at lige skrive:

Hold da op hvor kan en tråd skifte emne. For søren da. Men:

Slut nu.