/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvad skal du give din ægtefælle i julega~
Fra : Franksp
Vist : 1099 gange
5 point
Dato : 23-11-04 23:22

Fortæl først om du er M - eller - K

Hvad skal du give din ægtefælle i julegave i år?

De venligste julehilsener

Frank

Accepteret svar
Fra : claraogsigne

Modtaget 15 point
Dato : 23-11-04 23:23

K. En Senseo kaffemaskine, den ønsker han sig helt vildt og kaffen smager bare fantastisk

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 23-11-04 23:26

M/K

Nyt grafikkort :p

Venligste hilsner
Gordon Freeman

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 23-11-04 23:28

Det bedste svar, til en M - gave (som min kone bestemmer) giver ekstra 200 point. Det bedste svar, til en K (Q) bestemmer jeg. Det giver også 200 point.
Tråden vil stå åben til 1. december 2004. Kl. 00:00

Kom nu med nogle gode forslag, i alle prisgrupper.

Mvh
Frank

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 23-11-04 23:30

claraogsigne, Den har jeg tænkt på til mig selv. Er den værd at købe

Kommentar
Fra : claraogsigne

Dato : 23-11-04 23:38

Ja, det er den. I punkt 1, har de den nu til 549.- med ekstra gave indholdende chokolade og ekstra kaffe.

Den er meget hurtig til at brygge og det smager dejligt, det har ikke den bitre smag, som andre kaffemaskiner har.
Normalt drikker jeg ikke kaffe,men det vil jeg til at gøre, når han får den.

Man kan også få til varm kakao

Den kan du rolig købe og du må gerne skælde mig ud, hvis ikke du er tilfreds med den.
For jeg ved du bliver tilfreds med den

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-11-04 23:39

Hej Frank
Jeg har for nylig købt en Senseo til min søn, da han ønskede sig den.
Den er rigtig god, men det er en dyr måde at lave kaffe på.
Men selvfølgelig, hvis det er til en der vil have en rigtig god kop kaffe af og til, er den fin.
Men hvis det er en meget kaffedrikkende familie, tror jeg hurtigt den viger for en almindelig kaffemaskine, da det er mere besværligt at lave større antal kopper.

mvh dova

Kommentar
Fra : binky

Dato : 23-11-04 23:40

Hej Franksp
Jeg er K
Min mand får selvfølgelig mig med et rødt bånd og en STOR rød sløjfe på. Det har han selv sagt, han ønsker sig, men så er der jo den med en nytårsgave, for det bruger vi. Den skal jeg så tænke over. Måske en blå sløjfe???
mvh
binky

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 23-11-04 23:55

claraogsigne og "kære" dova.

Det vil jeg overveje på min ønskeseddel. Skal kaffebønnerne "males" specielt. Jeg handler et sted, hvor jeg altid "maler" mine kaffebønner, på "Mellem"

Til binky. "Det ville jeg også godt ha'"

Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-11-04 00:02

Frank
Bønnerne til en Senseo er pakket portionsvis til hver kop i en lille rund filterting der bare lægges i maskinen, og fås i flere varianter.
mvh dova

Kommentar
Fra : claraogsigne

Dato : 24-11-04 00:50

Rigtigt dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-11-04 01:07

Frank

Sådan en er jo blot endnu en ting. Jeg tror hun har ting nok. Giv hende det hun ønsker, nemlig et bevis på din kærlighed.
Og hvis jeg fortæller dig hvad det er, er det ikke din kærlighed der udtrykkes.
Elsker du hende, finder du selv ud af det. Kærlig hilsen Arne Jakobsen.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 24-11-04 01:15

Nej, Arne. Min kone er materalistisk. GULD & DIAMANTER. Det var ikke det vi skulle tale om her. Det var hvad vi ellers skal gi' vores ægtefæller?

Kommentar
Fra : binky

Dato : 24-11-04 01:18

Ja, min gave til ham er ellers ikke ret dyr.
mvh
binky

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-11-04 01:20

indtil videre synes jeg binky fører flot *S*

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 24-11-04 01:21

binky, hvad giver du ham?

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 24-11-04 01:23

Undskyld, det har du jo skrevet. Endnu engang undskyld, men hvad ønsker du dig så?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-11-04 01:27

Giv ægtefællen et reklamefrit TV, så er man fri for at ævle om Senseo!

Tvivler på at Laura overhovedet kan betjene den tingest!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-11-04 01:31

Eller vent i det mindste til Januar udsalget, så kan det enorme restlager fås til under halv pris

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 24-11-04 06:42

K

Jeg giver ham en Dobberman i julegave...

Kommentar
Fra : Tulletine

Dato : 24-11-04 08:17

K
Jeg giver ham (forhåbentligt) en positiv graviditetstest! Arbejder voldsomt på sagen
Kh
TulleTine

Kommentar
Fra : calista

Dato : 24-11-04 08:23

k
Og jeg aner simpelthen ikke hvad jeg skal give ham*GG*
Havde satset på compuerspillet Halflife 2, men det kom han selv hjem med forleden dag
Som hos Tulletine arbejdes der også på en positiv graviditetstest, men om det lige bliver til jul ved jeg sgu ikke*GG*

Det ender sikkert med, at jeg køber ham et par nye bukser *GAAAB*

Kommentar
Fra : TitTitBiiigAss

Dato : 24-11-04 08:30

Binky. Din "gave" er jo direkte ondskabsfuld.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 24-11-04 09:40

M
Jeg overvejer at give kvinden i mit liv denne lille ting.
Ps. hun har ikke kørekort

http://www.mla.dk/lamborghini/gallardo/index.htm

Skulle jeg mod forventning, i denne og næste måned, bruge for mange penge på
må hun nøjes med nye sejl til båden

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-11-04 11:01

M ....ingen kone ...men min cyberkæreste kan få et cyberkys

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 24-11-04 11:09

Vi er børnefri i julen, så vi giver hinanden et juleophold et eller andet sted..er endnu ikke fundet.

...og naturligvis hvad dertil hører...Binky..jeg tror også jeg vil passe en rød sløjfe i kufferten

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-11-04 11:14

dabj -> Båden skulle vel aldrig være din ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 24-11-04 11:29

Molo..sæføli er det hans..det er da ligesom min mand sidste år..han truede med at købe en ny lægthammer hvis jeg ikke snart fandt på noget jeg ønskede mig *GG*

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 24-11-04 11:56

->molo
I am the captain of the ship, and i have my wifes permission to say so

Kommentar
Fra : TitTitBiiigAss

Dato : 24-11-04 13:30

dabj.

hvis dova forærer dig et par af hendes gl underhylere, så har du da en genua fog

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-11-04 16:13

Ser ud som om Dova har fået sin private stalker!! Jeg vil osse ha en!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-11-04 16:26

-> Hai tedd

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-11-04 16:55

Fandens!! Glemte jeg havde Molo!!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-11-04 17:28

Her er en "M" tror jeg nok.
Min "K" har vist ikke købt sin gave endnu - så jeg kan ikke svare.
Eyvind.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 24-11-04 18:28

Emmedreng..prøv da lige at overraske hende i år..du kan da få nogle gode ideer her!!..og så se at få købt noget til hende!!
Og den der undskyldning med at hun aligevel går ud og bytter den efter nytår..den holder ikke!!
Den undskyldning kender jeg nemlig godt....og det er ikke sandt

Du skal bare finde på en ordentlig èn *GG*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-11-04 18:41

emesen -> Jeg har sagt det før, men gentager gerne :

Damer vil have perler : http://www.nvo.com/pearls/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-11-04 19:00

Molokyle - hun har jo en...............og endda med perlehumør.
Jammen det med gaver er da rigtigt, for når vi i udlandet har stået foran en juvelérbutik, og jeg har sagt.:"Køb hvad du vil, min egen perle" - så køber hun ingenting.
For som min ærede hustru siger.:"Der er altså ikke noget ved at solde, når man selv skal betale."

PS. Det kunne være, at jeg skulle overraske med 40 røde roser d. 24/12 om morgenen. (hvis jeg husker det)

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-11-04 19:06

Du er vel selv ude om, at konen kun er interesseret i GULD & DIAMANTER.
Skuf hende i år - og giv hende en tilgodeseddel til statiol...
samt en recept på lykkepiller

Kommentar
Fra : mango

Dato : 24-11-04 19:08

Har du en mobiltlf. Emme?...så sætter du bare alarmen til

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-11-04 19:11

Hva mon sta-to-il er for noget
Mente selvfølgelig Statoil.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-11-04 19:12

Arghh

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-11-04 19:26

...jeg tænkte nu du kunne printe dem ud til hende. Det er sådan nogle fine billeder

Husk at retushere priserne først

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-11-04 19:30

Jeg gav engang min kone til hendes fødselsdag, en check med en forfærdelig masse Grægiske Drachmer til at at købe noget pænt i grækenland. Men hendes fjollede gæster skulle absolut begynde at ævle om farvekorrektion på printere.
Ja - og nu var hun lige blevet så glad.
Jeg har slukket vores mobilos igen efter, at vi har fået Skype.

Så jeg må prøve at huske de 40 røde roser selv.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-11-04 19:38

Glemte lige M! Står det for Mad? Jeg er sulten!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-11-04 19:39

Tror jeg ønsker mig en Kogekone!!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-11-04 19:48

Tedd - I julen gælder det ikke om at ønske/få...............men at give - for det er sjovere at gi' end at få.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-11-04 19:53

emesen -> Korrekt jeg husker tydeligt hvor godt jeg havde det, når jeg til jul havde givet ...min lillebror en røvfuld

tedd -> Har du ikke nok i din syge moster ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 24-11-04 19:58

tedd..værsgo...her fandt jeg en kogekone til dig...de findes ikke bedre..hende her laver fantastisk mad

Kommentar
Fra : mango

Dato : 24-11-04 19:59

ja så får du også lige linket *LOL*

http://www.fuglebjerggaard.dk/Camilla/C.intro.htm

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-11-04 20:08

Camilla er da gift mango. Jeg tror tedd savner Kirsten Hyttemeier og hendes bløde, blomstrede og chik'e skåneærmer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 24-11-04 20:12

auuu MOLO..tror du han dyrker nekrofili ??...uff da!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-11-04 20:21

Sjovere at give end at få, emesen????? Har man hørt magen! Det må være det, der hedder indoktrinering!

Mango hende hapser jeg Tak!!! Kan hun starte nu? Jeg er sulten!!

Molo??? Moloooooo??? Du går glip af alle de søde piger på Skajp!!! Når du engang kommer på har jeg præget dem, med antimolokyler, så du ikke får et ord indført!!

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 24-11-04 20:35

Til creamygirl

Hold da helt JUL. En god ide, hvis jeg turde. Det skal så være til Hydro Texaco A/S. Det er den tankstation hun bruger til hendes bil. Jeg tror jeg prøver, men må nok ha' en "lille ting" i baghånden. Juleaften som vi skal holde hos svigermor, vil hun nok respektere det, men vi skal over til min datter og børnebørn i juledagene. De bor i Frederikssund og vi i Odense. Der er 2 timers kørsel. Der vil jeg få "Øretæver". Måske prøver jeg at følge dit forslag.

Mvh
Frank

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 24-11-04 20:36

Iøvrigt, er jeg enig med emesen. Jeg kan bedre li' at gi' gaver, end at modtage.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-11-04 20:47

mango -> Nejda. Derfor skrev jeg netop ; ...savner

tedd -> Der er noget med kvinder du har misforstået : Der findes kloge, dumme, smukke, grimme, gamle, unge, stærke, svage og en masse andre tillægsord, man kan hæfte på piger, men 'søde piger' eksisterer altså ikke ...i andet end din fantasi !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-11-04 21:02

Nemlig Franksp - og det er faktisk ikke engang løwn. Jeg hader at få gaver og holde fødselsdag - men jeg elsker at gi'.

Tedd - du kunne også prøve Camillasmoster som er til at finde på dette board.
http://www.kandu.dk/dk/spg/47805 Uhmm - majskolber.

Molokyle - hold dig fra Skajb - se på Tedd, nu får han ikke noget at spise.

Ps. Jeg tror det bliver røde roser i julegave i år, til ægtefælden.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-11-04 21:05

Er faktisk i gang med at lave mad!! Eller jeg har da sat gryden frem, mener jeg!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-11-04 21:20

Ska' du også ha' røde pølser tedd? Velkommen i klubben

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-11-04 21:25

Gryderet med hakket okse, løg, bacon med mere, Molo! Skulle ha haft den i går

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-11-04 21:30

Husk din fetaost

Kommentar
Fra : mango

Dato : 24-11-04 21:52

tedd..du har vel ikke haft det der hakkede kød liggende i 2 døgn vel??..

Oki Molo..ja, hun kunne lave mad..for dælen da..ikke alt det her pjat med fedtfattigt..uha da..kan huske jeg lavede nogle kommenskringler..wow de bestod af halvt smør og mel..*GG*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-11-04 22:10

mango -> Det var da noget han købte d. 1, mens han havde råd og så har det ligget og hygget sig på bunden af indkøbsnettet siden. Der er lugten der har mindet ham om, det nu er på tide at få det spist !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-11-04 22:26

Havde godt nok gemt det til dig Molo da du sagde du kiggede forbi

Kommentar
Fra : mango

Dato : 24-11-04 22:37

he he..ham tedd han har humor

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-11-04 22:43

Ok. tedd, men så velbekomme

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-11-04 01:17

Mmm! Lever da endnu

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 25-11-04 20:51

Fortæl først om du er M - eller - K

Hvad skal du give din ægtefælle i julegave i år?

De venligste julehilsener

Frank

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-11-04 21:07

Jeg er M og det bliver helt sikkert til 40 røde roser til min ægtefælle d. 24/12.

Kommentar
Fra : claraogsigne

Dato : 25-11-04 23:21

Nu er jeg en K og jeg ville da blive vildt overrasket hvis manden kom med 24 røde roser juleaftensdag.

Hvad med et sæt rødt lingeri(undertøj), husk den rigtige str.

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 29-11-04 21:51

Tak for svaret claraogsigne. Sådan en vil jeg ønske mig.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-12-04 13:31

Citat
:-D :-D :-D
PS. Det kunne være, at jeg skulle overraske med 40 røde roser d. 24/12 om morgenen. (hvis jeg husker det)
:))

.
YES YES jeg huskede det.