/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Julekalender
Fra : nusnus
Vist : 673 gange
300 point
Dato : 23-11-04 22:23

Jeg vil gerne have hjælp til, hvordan jeg laver en julekalender på min hjemmeside.

Nusnus

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 23-11-04 22:40

Har du mulighed for noget serverside-script af en art, for så vil jeg sige, at det er det, du skal anvende?

Kommentar
Fra : nusnus

Dato : 23-11-04 22:43

Jeg er ikke helt med på hvad du mener?

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 23-11-04 23:44

Hvordan laver du hjemmesiden, for jeg kan måske hjælpe dig, hvis det er sådan

Kommentar
Fra : severino

Dato : 24-11-04 00:06

Prøv at se det eksempel jeg har sendt til dig som link

Kommentar
Fra : nusnus

Dato : 24-11-04 11:21

Til Lasse
Jeg havde problemer med at komme på serveren i går, derfor kunne jeg ikke se dit svar.
Jeg har lavet min hjemmeside i frontpage, da jeg synes at frontpage er nem at finde ud af.
Du kan se hjemmesiden her:

Jeg synes der mangler noget, men kan ikke lige hitte ud af hvad det er.

http://www.charlottesjulestue.1go.dk

Nusnus

Kommentar
Fra : severino

Dato : 24-11-04 17:43

Hvordan havde du tænkt dig at denne julekalender skulle fungere?
Kalenderlyset er nok ikke lige det du mener, men så er der den gamle traditionelle julekalender hvor man klikker på lågen for datoen. Er det sådan en du mener? - Og hvad vil du så have af reaktion når man klikker (en af dine kageopskrifter?)

Kommentar
Fra : nusnus

Dato : 24-11-04 18:08

Kalenderlyset har jeg på hjemmesiden.
Ja, jeg vil gerne have en af de gamle traditionelle julekalendere med låger på.
Hvad der skal være bag lågerne, er ikke det store problem, problemet er at få den lavet på hjemmesiden.

Nunsus

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 24-11-04 19:14

Det, der skal være under lågerne, er det tekst, for så vil jeg gerne programmere selve scriptet?

Kommentar
Fra : nusnus

Dato : 24-11-04 19:44

Det skal det nemlig være.

Nusnus

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 24-11-04 19:52

Eller skal der også være et bestemt antal billeder hver dag?

Kommentar
Fra : nusnus

Dato : 24-11-04 20:05

Nej, ikke nødvendigvis.

Kommentar
Fra : nusnus

Dato : 24-11-04 21:19

Til Lasse
Det eneste du kan få, for at hjælpe mig, er de point jeg udlover.

Nusnus

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 25-11-04 01:06

Ja, men jeg har alligevel en del tid, jeg ikke ved, hvad jeg skal bruge til, så derfor, kan jeg sagtens bruge tiden til at lave det til dig

Kommentar
Fra : nusnus

Dato : 25-11-04 09:42

Jeg synes det er flot at du vil bruge tiden på at lave det for mig.

Accepteret svar
Fra : Lasse_Madsen

Modtaget 300 point
Dato : 26-11-04 00:23

Hmm, må jeg prøve at få kildekoden til en af siderne?

Godkendelse af svar
Fra : nusnus

Dato : 29-11-04 18:09

Tak for svaret Lasse_Madsen.