/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Calista "velkommen til Skype"
Fra : ans
Vist : 637 gange
1 point
Dato : 23-11-04 21:50

Hvis du har fået installeret Skype er det muligt for dig at skrive med andre.

Når du har fået enten headset eller mikrofon, kan du også tale med de andre brugere af Skype

Meld lige tilbage.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-11-04 21:53

også velkommen herfra calista -- skriv du bare sålænge du kan - og så kommer lyden senere når du får købt ørevarmere

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-11-04 22:09

ans gemmer sig på skype!!! Øv jeg har kun Keld og ans indtil nu!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-11-04 22:10

haha tedd - det der med id osv hvad ?????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-11-04 22:11

tror tedd ku´ *GGG*

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-11-04 22:12

det bare dk efter mit nick! Hvor svært kan det være!

Eller jeg er måske den de andre ikke vil snakke med

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-11-04 22:13

hahahahahahahahahahaha

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-11-04 22:26

tedd

Har du ikke haft flere kontaktpersoner og Keldd er ikke hjemme.
Han er nok faret vild i København. Nå men hvad, han skrev jo også at han først ville være hjemme om 5 dage.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-11-04 22:30

tedd

Har du fået aftensmad

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-11-04 22:32

Fik lige miritdk i fælden

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-11-04 22:32

Fik lige miritdk i fælden

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-11-04 22:35

shit - mig der fik dig i fælden lol

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-11-04 22:39

Ok *L*

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-11-04 22:44

Nå nu vil jeg ha mine 2 æg

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-11-04 22:44

Uden Høns!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-11-04 22:45

Og Keld!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-11-04 22:47

husk brød LOL

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-11-04 22:56

tedd

taler lige med miritdk

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 23-11-04 23:09

ans Lad os indtage de æbleskiver hos mig, vi skal bare finde en dag.
Jeg bor jo næsten i midten

The1best

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-11-04 23:39

Hej ans og andre bruge af Skype.

Hvis Skype er så god og billig, hvorfor snakker I så videre her??????
Citat
Fra : ans Send til en ven Dato : 23-11-04 21:50

Spørgsmål : "Calista 'velkommen til Skype'"

Hvis du har fået installeret Skype er det muligt for dig at skrive med andre.

Når du har fået enten headset eller mikrofon, kan du også tale med de andre brugere af Skype

Meld lige tilbage.

Hilsen ans

Hvad så ans, har du ikke selv fået (købt) Skype????

Hvorfor har I ikke forlængst forsået, at det Skype tilbyder jer for penge, har været gratis på MSN i årevis?????

ans, tedd m.fl. ?????

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-11-04 23:42

Koster det noget at bruge Skype til enten at skrive eller tale med andre "Skypere"???

Er det ikke kun i de tilfælde at man vil ringe til fastnettelefoner, ellers er der da noget jeg har misforstået.

mvh dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-11-04 23:44

Calista

Du skal da ikke købe noget som helst. Brug din gratis MSN mulighed, der kandu tale med ALLE. Også selv om de ikke har meldt sig som Skype'er.

Det kanda godt være at du ikke kan tale med mennesker i Langtbortistan, men er det det du vil????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-11-04 23:54

arne.jacobsen !!!!!!!!!!!!!!!!!! hold dig så til hvad du selv synes - der er muligheder både med den ene og den anden messenger - og hvad man personligt foretrækker er op til en selv - og skype er gratis sålænge man holder den der !!!!!!!

Du skriver :"Det kanda godt være at du ikke kan tale med mennesker i Langtbortistan, men er det det du vil????"

det er filene også gratis sålænge det er fra pc til pc - NÅ !!!!!

At det så kan lade sig gøre at tale med udlandet til en langt billigere pris end normalt (hvad man så end vil lægge i normalt) det er en helt anden sag.

undertegnede har brugt de forskellige messengere i så lang tid at du ikke skal komme med påstande !!!!!!!!

Hvis du mener at man ikke kan tale med udlandet via msn eller andet - så er du helt forkert i byen og på kandu !!!!!

GODNAT !!!!!!!!!!!! (dyyyyyyyybt godnat)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-11-04 23:57

Dova - nej det er gratis sålænge det er mellem skypere - fra pc til pc som enhver anden messenger

Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-11-04 00:00

mirit
Jamen det synes jeg da nok også at have læst mig frem til
mvh dova

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-11-04 00:02

arne.jakobsen

Det skype jeg bruger er gratis. Og hvorfor jeg "snakker" videre her, skal jeg da ikke stå dig til regnskab for.

mirit

Jeg har fundet ud af det med ekko ekko ekko

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-11-04 00:04

fortæl fortæl ans *GGG*

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-11-04 00:04

Dova du har ret, SKYPE er helt gratis fra PC til PC, men man kan som du skriver bruge skype til en fastnettelefon f.eks i Australien og så betaler man det pågældende lands telefontakst, en utrolig billig måde at ringe til udlandet.
Det er muligt at messenger også kan det, men jeg tror det ikke.

//bentjuul :o=

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-11-04 00:06

bentjuul - yahoo messenger kan

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-11-04 00:10

Tror lige jeg smutter en tur til Ukraine og udnævner mig selv til præsident!

Og Arne fatter som sædvanligt nada kan jeg se!!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-11-04 00:16

Hvem fa'en er Arne tedd ? Kan ikke se nogen i tråden her

miritdk > kan man ringe til fastnet med yahoo messenger

//bentjuul

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-11-04 00:16

Hmmm - de æg har vist sat gang i noget tedd *GGG*

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-11-04 00:17

ja da bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-11-04 00:23

miritdk, ja man bliver klogere, er prisen til fastnet alm. landetakst for det på gældende land ?

//bentjuul

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-11-04 00:24

ups bentjuul - det er mobiler der normalt er tale om på yahoo - men med viderestilling går det fint - tænkte ikke lige over det - til gengæld er lyden på yahoo mess. rimelig så hvem kalder en telefon hvis det ikke er nødvendigt - lol

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-11-04 00:30

miritdk
Jeg kender folk der bruger skype til at ringe til fastnet i udlandet pga at modtageren ikke har PC, og det er utroligt billigt. Men rart at der er flere muligheder.

//bentjuul

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-11-04 00:32

Tror jeg har ægløsning miritdk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-11-04 00:40

jamen tedd dog - sådan lige midt i kandu ?????????????????????

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-11-04 00:43

Det er jo sæson for æggehoveder her på Kandu eller huh?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-11-04 00:45

"I'm the Egg Man"

Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-11-04 00:49

Du har vel ikke fået salmonellaforgiftning tedd

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-11-04 00:52

DOVA altså - hvad filen har ægløsning nu med salmonellaforgifning at gøre ???????????

Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-11-04 00:58

Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-11-04 00:59

Syn's bare det lød mere sandsynligt til tedd end ægløsning

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-11-04 01:03

Dova - tedd har nok bare ikke en slip let pande og så røg de på gulvet ( pyyyyyyyyyh tror det er over min sengetid *GGG*

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-11-04 01:10

Tedd er nok kommet i hønsegården

Nat nat

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-11-04 01:11

Man kan da ikke kigge væk fra skærmen et øjeblik!!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-11-04 01:12

Rolig nu piger!! PRUHH!!!!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-11-04 01:14

Ans
så er det ikke første gang med hønsegården.
Jeg synes at kunne huske en tråd om noget med at sætte ræven til at passe hønsene

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-11-04 01:17

dova - det klarer han helt fint - snakker med den ene høne og hvisker med den anden osv - lol

ans - du får rynker hvis du ikke går i seng *G*

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-11-04 01:20

Ja ja! I kagler men kan I lægge æg???

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-11-04 01:22

Jeg henter lige en bakke med æg.

Tedd hvor skal jeg lægge dem

Ja det er lige det med rynkerne, skønhedssøvnen kalder endnu en gang

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-11-04 01:35

Tak ans! Og så det op på pinden!!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-11-04 01:39

tror jeg skal bede kandu om at redigere tedds lille meget sigende indlæg her - og sætte censur på

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-11-04 01:39

Med Skype kan man>
1)Skrive/chatte med hinnanden
2)Ringe til fantnet og mobil tlf over hele verden>det eneste der koster gysser.
3)Sende filer til hinnanden p2p ubegrænset størrelse,altså uden om en's isp's begrænsninger
(mail boks størrelse)o.s.v.
Det man ikke kan endnu>
1)Ringe fra fastnet/mobil til pc
2)Benytte sig af webcam
men efter hvad jeg forstår så ligger det på tegnebordet.
Jeg har selv sendt filer op til 56mb indtil nu,det kan tage sin tid
alt efter hvordan vejeret er på nettet og ens uploade hastighed.
Manse9933

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-11-04 01:41

Den skulle altså ikke misforståes den bemærkning! Det var med hensyn til hønsegården hehe

Jeg er altså ikke lige som Keld!!

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-11-04 01:41

Ringe til hinnanden pc til pc

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-11-04 01:44

Tror nok vi forstå Manse

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-11-04 01:45

Det er lige det med de æg, TEDD hvor skal jeg lægge dem. Jeg falder snart i søvn.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-11-04 01:46

ttro ik al forstå

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-11-04 01:48

Det kræver jo en vis overvejelse ans!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-11-04 01:49

Under den varme hane går jo ikke. Ham har jeg ædt!

Kommentar
Fra : calista

Dato : 24-11-04 08:17

Ok, slut med at gå tidligt i seng!! I fortsætter jo bare:D

Tak for jeres velkomst, sidder nu og varmer mig med en smøg og en kaffe, inden jeg igen bevæger mig ud i det skidekolde møgvejr. Skal jo købe et headset*GGG*

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-11-04 10:15

herligt der dukkede du jo op calista - og vi sad alle og ventede oppe hele natten bare for at hjælpe dig
Du - køb et af de headsæt med rigtig store ørevarmere - så kan du også bruge dem når du fryser om ørerne

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-11-04 10:34

Venter spændt på om calista vil godkende mig på skype

Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-11-04 10:55

mirit

Din kommentar 01:39
Er det ikke noget med, at det er folks tankegang der afgør, hvordan tedds bemærkning bliver opfattet

mvh dova

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-11-04 10:59

the1best ..og ans -> Jamen, så lad os sige hos th1best Vil lørdag eller søndag førstkommende week-end passe jer ?

calista -> Pas på ! Du bevæger dig ud på et skråplan.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : calista

Dato : 24-11-04 11:01

Ans, dukker nok op senere idag, eller imorgen. RL er en anelse hektisk idag!!
Molo, Det er sgida forsent!! Har været på et skråplan siden jeg første gang lagde vejen ind forbi kandu

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-11-04 11:11

calista -> Kandu.dk er opad bakke mod nye højder Skajp er vejen lige lukt ned i.....

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : calista

Modtaget 1 point
Dato : 24-11-04 11:15

ANS!!!!!
Hilfe! Hvordan godkender jeg???
Føtex havde ingen ørervarmere, så manden får besked på, at købe nogle med hjem når han har fri!
han bliver sikkert skidesur, over at jeg skal sidde og knevre, hehe!

Molo, kandu mod nye højder? Tror jeg næppe, på denne side af jul. Måske mortensaftens 2006?

Kommentar
Fra : mango

Dato : 24-11-04 11:20

Molo..blev du slet ikke vredet armen om på igår?..var det bare noget Keldd pralede med?..typisk! Hmppff!

dova..er du på skajpe?

ellers en hamrende hyggelig tråd den her.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 24-11-04 11:24

Mango, hvem bland alle de mango'er du??
Altså, det kan godt være skajp er smart, men det er lidt for avanceret for en kylling som mig*GGG*

Kommentar
Fra : mango

Dato : 24-11-04 11:31

calista jeg har added dig..du skal bare godkende mig..men jeg hedder Susanne

Kommentar
Fra : calista

Dato : 24-11-04 11:33

Jamen, jeg får ingenting at godkende...
Det er det jeg siger/ skriver.. det er for avanceret

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-11-04 11:33

calista har du fået en anmodning om godkendelse fra mig?

Kommentar
Fra : mango

Dato : 24-11-04 11:35

calista..ups jeg hedder mangorossa, prøv at søge på det!

Kommentar
Fra : calista

Dato : 24-11-04 11:37

Ans, nope. Ingen godkendelse fra dig, eller nogle andre...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-11-04 11:38

Jeg prøver igen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-11-04 11:47

calista, nu fungerer det

Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-11-04 11:48

mango
Nej Jeg er ikke på Skype.
Ved heller ikke endnu om jeg vil, af flere årsager.
Først og fremmest synes jeg det lyder lidt indviklet, og så er jeg heller ikke lige en der er så god til sådan noget "hyggesnakkeri". Tror jeg vil føle mig lidt dum og ikke vil turde sige noget alligevel

mvh dova

Kommentar
Fra : mango

Dato : 24-11-04 11:59

dova *GG* calista ville heller ikke!! Nu er hun her..du kan jo nøjes med at skrive..i første omgang ihvertilfælde..
Og det er ret enkelt..jeg er bestemt heller ikke til noget der er alt for indviklet med pc ér og programmer og sådan..det lader jeg manden om at finde ud af..men det her..det er pærelet*G*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-11-04 12:01

Altså for det første er der ingen garanti for at skajp virker med Win98 :

Citat
Fra : emesen Dato : 23-11-04 20:58

Molokyle - her er din undskyldning for ikke at bruge Skype.

Can I use Skype with Windows 98 or Windows ME?
Because it hasn&#8217;t been fully tested, we have not yet certified Skype for use with these operating systems. Skype may work with Windows 98 or ME but we cannot yet guarantee compatibility

..tak til emesen

..for det andet har jeg intet headsæt.
..for det tredje har jeg rigeligt at se til med både kandu.dk, molobilos og hvad har vi !
..for det fjerde http://www.kandu.dk/dk/spg/54441
..for det femte fortalte Keldd at det både runger og fungerer med forsinkelse.

..så det kan næppe følge med min talestrøm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-11-04 12:06

..for det sjete er jeg helt sikker på, at blive til grin på hele kandu.dk, samt blive kaldt vendekåbe og utroværdig, hvis der pludselig dukkede en molokyle op på skajp

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-11-04 12:12

Ja det ville jo nok give et lille knæk i Molokyles selvtillid at blive kaldt utroværdig

Jeg kan så bedre undskylde mig med, at skidtet måske ikke virker på Windows ME som jeg har

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-11-04 12:13

molo

Har du talt med the1best og er hun indforstået med at det skal være hos hende?
På hvilken tid af dagen?

Det gør ikke noget at du ikke har et headset *ggg*

Kommentar
Fra : mango

Dato : 24-11-04 12:23

dova..naii jeg kører ME og det har kørt upåklageligt

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 24-11-04 12:28

molokyle og ans.....kan ikke førstkommende weekend, men kan den 4 -5 dec.
Jeg vil forslå ca. ved 16 tiden begge dage og er der andre der skal med??

The1best

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-11-04 12:43

the1best -> Tager du telefonen ? Jeg har prøvet at ringe 2 gange tidligere i dag. Du kan evt. ringe mig op ?

Den 4-5 dec. er fint med mig. Andre ? Nøeh... men vi kunne jo spørge Frk.Uro og Finse ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 24-11-04 13:46

molokyle....kan ikke tage telefonen på arbejde, den er bare tændt, men er på lydløs....kan ikke ha alle de telefoner kimende om ørene på mig....og jeg har prøvet...og ringe tilbage til dig....men du er jo ikke et hak bedre

ans...kan du???

The1best

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-11-04 13:57

the1best -> Mystisk; for min telefon ligger her, er tændt og der er ingen ubesvarede opkald

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-11-04 13:59

the1best -> Er du sikker på du ikke i stedet, er kommet til at skajpe mig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-11-04 14:09

ans -> Nu har jeg talt med th1best, så hvis du sender mig en emil, kan jeg sende dig adressen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-11-04 14:53

molo

Det bliver lidt senere. Må forlade kandu de næste par timer

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-11-04 15:12

Anskaf dog Skype, Molo, så kan du få aftaler igennem

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-11-04 15:13

På den anden side ville Skype bryde sammen, hvis Molo kom på!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-11-04 16:08

tedd -> Ja, jeg er bange for der ikke er båndbredde nok i verden

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-11-04 17:48

calista - haha godt du fik det til at virke - listede da lige herind for at se om du kunne

Molo.... jo der er sikkert båndbredde nok - men det ville blive ensomt for dig *GGG*

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-11-04 18:38

calista

Før jeg lukker spørgsmålet, har du så fået et headset

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-11-04 18:41

Molo stalker mig

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-04 18:47

-> Hai tedd

</TPS>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-04 18:47

-> Hai tedd

</TPS>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-11-04 18:49

Hehe! Du sgu kvik i aften Molo Men efter den næste FF'er plejer det jo at være sengetid for dig!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-04 18:54

Dobbelt quick Italiensk Rødvin .......................................og ...røde pølser

...igen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-11-04 18:56

Ja nitrit virker opkvikkende!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-04 19:04

[hør] Det er ellers længe siden jeg har nydt lidt druesaft i stedet for gæret korn m. humle-ekstrakt

..men nu holder jeg igen med våde vare ...altså liiiige bortset fra Finse's 46 års i morgen, Storfangertræf fisketur med CA. bussen; lørdag og forsinket Mortens'aften gås hos mor og far; søndag ....indtil ans kommer til æblebørger og varm rødsuppe !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-11-04 19:11

ans er formand mk for Blå Kors i Kbh. Vidste du ikke det? Gnæg Gnæk!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-11-04 19:12

Nå nej!! Du har jo ikke Skajp!!!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-11-04 19:16

Bruger de skajp i blå kors................

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-04 19:19

Jeg sagde jo det ville bringe jer i ulykke emesen m.fl.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-04 19:21

Skajpere ska' DØ .....af tørst !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-11-04 19:31

Ja da emesen! Særlig efter julemanden kom på Skajp!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-11-04 19:31

Vi er her på den lille vej, nok de første egentlige skypere. En slags pionerer på den vanskelige diciplin, nemlig kommunikation.
Vi har et centralt sted, en bronzehatformet ting som hænger ude i det fri (sky)
og ved at bevæge denne tingest kan vi hidkalde forskellige skabninger.
De som ikke skyper med det samme kommer straks ved lyden af "pfist".

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-11-04 19:37

tedd

Ved du ikke om du skal gnægge eller gnække

molo

Nåhhh, hvis det skal være sådan, så tager jeg selv noget med. Er det ej heller muligt at få et glas vand

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-11-04 19:39

Thi hi - sålænge det handler om Skype kan Ans ikke lukke tråden.

Og Calista med din Skype. [hør]

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-04 19:47

Spajpere ....undtagen ans

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-04 19:48

...skal DØ !

...altså ...af tørst ...altså '

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-04 19:50

Spajpere ??? ...skajpere ...for dælen !

Det er mindst tredie gang jeg kommer til at skrive 'p' i stedet for 'k' ...hmm... mystisk !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 25-11-04 19:59

Gang i skyperne her ser jeg,en form for dukanskype eller kanduskype ??

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 25-11-04 20:17

ans Du skal ikke tage noget med, andet end godt humør

The1best

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-11-04 20:17

Tedd - jeg skajede lige ud og så på det USB spørgsmål.
Gisp min nye comp kan heller ikke - prøv tedd-fidusen - virker ikke.
Hmm - sfc /scannow.....................prøv igen - virker ikke.

Man skal sætte stikket på bundkortet før USB i front virker.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-11-04 20:51

Hvis molo mener at "skypere" skal dø af tørst, så er det da ikke der, nettet bliver overbelastet

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-11-04 20:54

Øh!! Virker det nu eme?? Så hit med points

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-11-04 20:56

Molo ved ikke, at man kan sende en "lille en" gennem Skype.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-11-04 21:03

Du får dem ikke lige nu Tedd - jeg er ved at spare sammen til en brødrister.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-11-04 21:15

Det ok! Bare du ikke giver Molo dem, emesen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-04 21:26

En lille en ?

Vær så artige : http://fergusons.dk/ebeer/

</FLOTTENHEIMER>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-11-04 21:35

Tak som byder.
Men >
En "lille en" over Skype er en lille hilsen.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 25-11-04 21:41

ja du er sgu en flottenheimer...jeg vil også gerne be om en ævleskive!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-11-04 22:14

mango

Du skal nok få en ævleskive. Vil prøve at overtale molo til selv at indtale den

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-04 22:14
Kommentar
Fra : mango

Dato : 25-11-04 22:18

De smager altså ikke af ret meget, når jeg slikker på skærmen Molo *GG*

Ja ans det ville hjælpe meget hvis Molo indtalte en ævleskive*G*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-04 22:29
Kommentar
Fra : mango

Dato : 25-11-04 22:34

ok...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-04 22:42

Traaaart... er jeg bleven

Jeg går på puden

</VISES>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-11-04 11:07

25-11-04 22:14 der mangler sne til de ævleskiver

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-11-04 11:18

emesen -> æv... jeg kunne ikke finde et billede af flormelis, men her er en beskrivelse : http://www.danbbs.dk/~erikoest/opskr/flormel.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-11-04 15:21

Tak - det mangelede bare - ingen æbleskiver uden sne. uhmmm.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-11-04 22:31

fik i jeres ævleskiver?..eller er det ikke endnu?..

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-11-04 22:35

De er ikke spist endnu, håber jeg da.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-04 00:14

mango -> Lørdag d. 4 dec. ...øeh, skal sådn no'en æblediimser skrælles først eller spiser man dem med skræl på ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-11-04 00:22

Skrællen forsvinde vist selv når æblerne lægges ned i den der pande med hulningerne.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-04 00:32

emesen -> Nå ja, klart ..og hvis der er orm i nogle af dem, skal man bare være hurtig og gokke dem med den alm. store støbejernspande, når de kommer ud og råber; brand !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-11-04 00:36

molo

Er det dig, der skal lave æbleskiverne, så vil jeg lige tænke mig om endnu gang

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-11-04 00:37

emesen

Vil du have at jeg skal blive hjemme?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-04 08:25

Blive hjemme ? Nejda ans... Vi skal jo bruge en praktisk kvinde til at lave hulningerne i stegepanden

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-11-04 10:59

Nej nej Ans - for det er jo hverken mig eller Molokyle som laver æbleskiver (tror jeg).
Vær glad for det.
For mit eget vedkommende, er jeg kun ekspert i at spise ævleskiuer.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-04 15:28

Jeg tror æbleskiverne stammer herfra : http://www.daloon.dk

...men man behøver sikkert ikke tale med dem

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-11-04 19:04

Daloon - det lyder lækkert med friske grøntsager og bambuspinde...........uhmm.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-11-04 21:08

Daloon er det ikke det, der ligger godt i "mavn"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-04 21:17

Jepper

..også deres æbleskiver, der ellers har fået sønderlemmende kritik for at være nogle 'fedtbomber', men vi ka' vel tåle det ? ...sålænge der er rigeligt med gløgg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-11-04 21:23

Slanker gløgg

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-11-04 21:32

Ans - spores der en lille dårlig samvittighed på kaloriesiden.
Som jeg plejer at sige til mine borddamer.:"Du skal ikke være nervøs for at det sætter sig på sidebenene.................der kan ikke sidde mere."

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-04 21:32

ans -> Ja, hvis du undgår : Mandlerne, Rosinerne, Sukkeret, Honningen og Alkohol'en

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-11-04 21:44

Tror nu nok at jeg kan klare den "kaloriebombe" , bare den ligger godt i "mavn"

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-11-04 21:48

emesen

Det fremgår jo tydeligt, at du ikke har haft mig, som din borddame

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-11-04 22:06

Gisp - ville jeg så ikke have overlevet mine små morsomhedder.
Mine naboer kalder mig for en modig mand.

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 07-12-04 18:45

Tak for svaret calista.

Og til alle, der deltog i denne tråd.

Hilsen ans