/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Min farfar Viggo Søll../Sønd..?
Fra : Mariann
Vist : 557 gange
150 point
Dato : 05-08-02 15:50

Jeg søger efter min farfar. Han forlod min farmor i 1953 og tog til Nordjylland. Han ændrede sit navn fra Harald Viggo Pedersen til Viggo Søll..? eller Viggo Sønd..? Han boede 8-10 km sydøst for Skagen. Han døde omkring 1991/1992? Han boede i et lejet hus og blev fundet i haven. Er der nogle som kan hjælpe mig vil jeg blive meget glad. Han tog hyre på forskellige skibe.

Accepteret svar
Fra : jkrjk2

Modtaget 150 point
Dato : 05-08-02 21:28

Hej!
Måske kan du få det lokale arkiv til at se i en vejviser fra 1980-1991?
Se mere på:
http://www.skagen.dk/skagbib/lokal.html
Hilsen Jeannie Kristensen

Godkendelse af svar
Fra : Mariann

Dato : 06-08-02 09:48

Tak for svaret jkrjk2.

Jeg kan desværre ikke komme på hjemmesiden i øjeblikket, men vil prøve senere.

Hilsen
Marianne W.