/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
aftensmad!
Fra : tedd
Vist : 664 gange
101 point
Dato : 23-11-04 20:50

Nogle alternativer til hakkebøf, gryderet, forloren hare, lasagna???

Har Hakket oksekød, løg, fetaost, frosne ærter, chili relish, æg, fløde (sidste salgsdag den 11. men uåbnet), chili relish, bacon i tern, kartofler, mælk, parmasanost, diverse krydderier, maggi terninger, soya, olivenolie, knorr saucer (bearnaisse, grøn peper), og sikkert osse nogle andre småting!!

Skynd jer jeg er sulten!!!

Kommentar
Fra : Solmyr

Dato : 23-11-04 20:54

ville nu vaere glimrende til en pizza .. men det hjælper jo nok ikke uden en bund

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-11-04 20:56

næh, har ikke mel desværre

Accepteret svar
Fra : Judleman

Modtaget 111 point
Dato : 23-11-04 20:59

jeg kan da prøve.

Men øøøhhh......klokken er da lidt mange til det?

hakket oksekød steges med løg.

Frosne ærter koges.

Æg laves sådan her: Klæg to æg i en skål, rør så rundt med en gaffel, til æggene bliver helt gule. Rør lidt mere, for at give æggene noget luft.

Varm en pande, til den bliver meget varm. Olien har du selvfølgelig hældt på inden du satte panden på blusset.
Tjek om panden er varm nok, ved at dryppe en smule æg ned på den. Hvis det syder og steger med det samme, er den ok.

Hæld resten af æggene i.

Steg hurtigt, og ikke for længe.

mums mums mums.

Synes jeg, selv om jeg bedre kan lide retten med ris.

Ad, hvor ulækkert judleman.

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 23-11-04 21:00

HOV!!!

inden du hælder på panden, så giv æggene noget salt, og rør igen med gaflen.

Kommentar
Fra : Solmyr

Dato : 23-11-04 21:02

ingen krydderi i kødet ?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-11-04 21:07

Har osse ris! Men det lyder godt nok lidt (u)lækkert Judleman

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-11-04 21:18

Jeg dør sgu snart af sult!!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-11-04 21:44

*Ralle, ralle, ralle* Host!! Farvel kære verden!!!! Farvel Kandu!!!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-11-04 21:51

Steg det oksekød med lidt løg i.
kog nogle ris.
lidt fetaterninger
spis.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-11-04 21:55

Forsent emesen!! Har kogt nogle æg og smidt det hakkede kød i køleskab til i morgen! Ender nok med jeg laver lasagne!

Judleman får points for det mest ulækre foreslag

Godkendelse af svar
Fra : tedd

Dato : 23-11-04 21:58

Tak for svaret Judleman.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-11-04 09:10

Jeg er spændt på om Tedd eksisterer i dag - hvis han har prøvet judleman's opskrift.

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 24-11-04 13:45

Mon ikke tedd er tuff nok til sådan en omgang mærkelig ret fra Judleman? Dog kan jeg sige, at retten er UTROLIG god til at inkassere livsforsikringer med.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-11-04 16:01

Tror jeg har fået kolesterol forgiftning!! Kan ikke bevæge højre arm, er det et godt tegn?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-11-04 16:26

Det du har, er en tennisalbue - årsag = for mange øller.
Hvis du er venstrehåndet så er årsagen en anden.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-11-04 16:54

Nå ja!! Du skulle se min baghånd med en ølflaske!!!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-11-04 16:59

Tedd...................det er billedligt talt - man spiller ikke tennis med en ølflaske.
Ellers skal der være et højere net i mellem spillerne (5 mtr.)

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-11-04 17:03

Efter 15 øl kan alt lade sig gøre emesen!