/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Minolta hi-matic 7s afmontering af front~
Fra : ee
Vist : 462 gange
100 point
Dato : 23-11-04 20:45

Hej er der nogen der ved hvorledes man afmontere hele det forerste stykke incl linsen på et Minolta hi-matic 7s kamera det virker som om at "lukker bladene" har sat sig eller er en smule fettede, og jeg har læst flere steder at de kan renses forsigtigt med lidt lighter benzin spørgsmålet er så bare hvordan jeg kommer der ind, vil nødigt beskadige noget..

Undskylder brugen af ikke fagligt korekte ord men man skal vel starte et sted

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 23-11-04 22:40

Jeg vil ikke anbefale, at du begynder af adskille et objektiv.

Gå til autoriseret foto forhandler og bed dem om en reparation.
Husk, at spørge om en ca. pris inden du afleverer.

Mvh Ivan