/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
shiny happy people
Fra : Cookies
Vist : 472 gange
200 point
Dato : 23-11-04 17:14

Hej med jer.

Jeg har hørt en sang i radioen som jeg tror der hedder shiny happy people!!!
Er der nogen der har teksten og ved hvem der synger????

På forhånd tak

mvh Cookies

Kommentar
Fra : hbirk

Dato : 23-11-04 17:17
Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-11-04 17:18

Det har REM

mvh dova

Kommentar
Fra : jqb

Dato : 23-11-04 17:36

Det er R.E.M og B52's i skøn forening, men nummeret findes på R.E.M.s album "Out of time"

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 210 point
Dato : 23-11-04 17:37

Sangen hedder ganske rigtigt: Shiny Happy People - og er med REM, som forøvrigt er verdens bedste band

Shiny happy people laughing
Meet me in the crowd
People people
Throw your love around
Love me love me
Take it into town
Happy happy
Put it in the ground
Where the flowers grow
Gold and silver shine

Shiny happy people holding hands
Shiny happy people laughing

Everyone around love them, love them
Put it in your hands
Take it take it
There's no time to cry
Happy happy
Put it in your heart
Where tomorrow shines
Gold and silver shine

Shiny happy people holding hands
Shiny happy people laughing

Skynd dig at anskaf deres nyeste... Leaving New York....Den er kanon

//Creamy

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-11-04 18:04

Har du lyst til at høre et klip fra Leaving New York...Så har du muligheden her
http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B0002W4UVG/alaskajimcom/104-1317826-6985529

Og teksten har du her.

It's quiet now, and what it brings is everything...
Comes calling back a brilliant night, I'm still awake
I looked ahead I'm sure I saw you there
You don't need me to tell you now, that nothing can compare
You might have laughed if I told you
You might have hidden the frown
You might have succeeded in changing me
I might have been turned around
It's easier to leave than to be left behind
Leaving was never my proud
Leaving New York never easy
I saw the life fading out
Now life is sweet and what it brings I tried to take...
The loneliness, it wears me out, it lies in way
And on our lost till in my eyes, shadow of necklace across your thigh
I might have lived my life in a dream, but i swear, this is real
Memory fuses in shatters out glass, but carry your future, forget the past
But it's you, it's what i feel.

You might have laughed if I told you (it's pulling me apart)
You might have hidden the frown (change)
You might have succeeded in changing me (it's pulling me apart)
I might have been turned around (change)
It's easier to leave than to be left behind (it's pulling me apart)
Leaving was never my proud (change)
Leaving New York never easy (it's pulling me apart)
I saw the light fading out

You find it in your heart, it's pulling me apart
You find it in your heart, change...
I told you, forever, I love you, forever (you find it in your heart, it's pulling me apart)
I told you ,I love you, I love you, forever (you find it in your heart, change)
I told you, forever, I love you, forever (you find it in your heart, it's pulling me apart)
I told you, I love you, I love you, forever (you find it in your heart, change)

You might have laughed if I told you (forever, forever,I told You, forever)
You might have hidden the frown (change)
You might have succeeded in changing me (it's pulling me apart)
I might have been turned around (change)
It's easier to leave than to be left behind (it's pulling me apart)
Leaving was never my proud (change)
Leaving New York never easy (it's pulling me apart)
I saw the life fading out (change)
Leaving new york never easy (it's pulling me apart)
I saw the light fading out (change)
Leaving new york never wasy (it's pulling me apart)
I saw the life fading out (change)

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-11-04 18:18

så vidt jeg ved er det kun Kate Pierson fra B 52's, der gæsteoptræder på nummeret! Både REM og B 52's er fra Athens, Georgia i USA

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-11-04 18:19

Fedt nummer, Creamy!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-11-04 19:11

The Very Best

Kommentar
Fra : TitTitBiiigAss

Dato : 23-11-04 20:05

Åhhh nej DovaBigAss igenigenigen

Kommentar
Fra : jqb

Dato : 23-11-04 20:16

Du har ret, Tedd: Det er R.E.M. med Kate Pierson, og ikke R.E.M og B52's. Det har jeg ellers altid gået rundt og bildt mig selv ind.

Kommentar
Fra : TitTitBiiigAss

Dato : 23-11-04 20:40

Nu må du fandme tage dig sammen Creamygirl. Din smag er under al kritik. Det 6.rangs garageband er sgu da det værste lort.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-11-04 21:06

Øhhh ok TitTit, du er måske mere til Richard Ragnvald?!
Scary Music, hvis du spørger mig, men hver sin smag, ikk?!?

Kommentar
Fra : TitTitBiiigAss

Dato : 24-11-04 01:33

Nå nå nu ikke så nærtagende. Du kan jo ikke gøre for at du kan li den slags kattejammerrock. Og hvad er der så lige galt med Ragnvald, eller Sussi og Leo for den sags skyld.

Jeg vil gerne være medvirkende til at du udvider din musikhorisont, så lyt til dem jeg nævner, og du vil være mig dybt taknemmelig når du indser at DET er god musik

TitTit

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-11-04 18:52

Ja det er godt TitTitBiiigAss..Jeg lover at lytte (med lukkede øjne) til Sussi og Leo, hvis du derimod lover, at lytte til Leaving New York!

Du spørger, hvad der er galt med Ragnvald og Sussi og Leo?! Sikkert ingenting - men jeg kan simpelthen ikke abstrahere fra deres elendige udseénde

Kommentar
Fra : TitTitBiiigAss

Dato : 24-11-04 20:14

Nåå ja. Det er ikke for godt. Du ser garanteret meget sødere ud.

Skulle bare drille dig lidt H i H i - Kan selv godt li "Loosing my religion / Everybody hurts" bl.a. og det kan min søde veninde osse. Så på det punkt er vi enige; Du, jeg og kæreseten.

Vi har en årlig sommerfest "Cimbrerfesten", og om vi så fik de andre gratis, så skulle de ikke komme

Så vi dropper duoen og Ragnskvald hehehe

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-11-04 20:45

Nå nå da! Tittit er fra Års!! Der kan man bare se Tvivler på at R.E.M. kommer til at optræde Crazy Daisy

Kommentar
Fra : TitTitBiiigAss

Dato : 24-11-04 21:45

Vi kunne jo ta dem over på landboauktionen, hvis de stiller op gratis

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-11-04 23:04

Tror sgu der blir optøjer hvis de spiller Everybody Hurts!

Godkendelse af svar
Fra : Cookies

Dato : 27-11-04 23:24

Tak for svaret creamygirl og for tipet om deres nyeste, det er et fedt band