/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Program til at resize mange billeder med
Fra : PhanTomY
Vist : 410 gange
150 point
Dato : 23-11-04 13:42

Hey folk

Jeg skal bruge et program der kan resize en masse billeder på engang. Feks har vi nok 100 billeder i høj opløsning som vi gerne vil ha ned og fylde 25-30 kb pr stk (jpg). Det skal kunne gøre det på engang, da det vil tage for lang tid at åbne hver enkelt resize det og gemme det igen.

MVH

Mike

Accepteret svar
Fra : IBM760

Modtaget 160 point
Dato : 23-11-04 13:43

Brug IrfanView - det er gratis og kan foretage batch konvertering.

http://www.irfanview.com/

Mvh Ivan

Kommentar
Fra : PhanTomY

Dato : 23-11-04 14:01

Ja det er sq da smart det der! Tak Tak

Godkendelse af svar
Fra : PhanTomY

Dato : 23-11-04 14:14

Tak for svaret IBM760.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 23-11-04 14:21

Selv tak.

Jeg synes, det er et af de bedre programmer og benytter det ofte til mange ting, selvom jeg også har et pænt udvalg af købe programmer.

Mvh Ivan