/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
FTP Adgang igennem FP
Fra : emadsen
Vist : 361 gange
100 point
Dato : 23-11-04 13:28

Jeg har lige instaleret FP 2003, og jeg har prøvet at kople op til min HP men jeg får flg. meddelse :

Normalt hører denne fejlmeddelelse sammen med et forsøg på at få adgang til et FTP-websted (File Transfer Protocol) gennem en firewall eller proxyserver, og proxyindstillingerne ikke er angivet korrekt til at give adgang.
Du kan undgå denne fejlmeddelelse ved at ændre FTP-proxyindstillingerne til at give adgang til webstedet.

Hvor skal jeg ændre dette for at få adgang ?

/Erik

Kommentar
Fra : dk

Dato : 23-11-04 13:49

Hejsa

enten understøtter din internet udbyder ikke frontpage ext.
ellers klik på funktioner >>indstillinger >> i "generalt" >>proxy indstillinger >>
forbindelse >> lan indstillinger >> har du flueben i "brug en proxy server til lan ...........
hvis du har så klik på avanceret og angiv proxy server adreseen som du har fra din internet udbyder

hvis der ikke er flueben i, så understøtter din internet udbyder ikke ftp adgang via frontpage
eller slet ikke frontpage

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 23-11-04 18:28

der er rimeligt mange udbyder som ikke understøtter Frontpage 2003..... og det er grunden...

Kommentar
Fra : emadsen

Dato : 23-11-04 19:01

Undskyld men funktioner >>indstillinger >> i "generalt" >>proxy indstillinger >>
forbindelse >> lan indstillinger >>

Hvor ?

Kommentar
Fra : dk

Dato : 24-11-04 00:08

fra frontpage

eller du kan også
kontrolpanel >> internetindstilinger >>forbindelser >> laninstillinger

Kommentar
Fra : mpjc

Dato : 28-12-04 09:14

Har du fået svar på dit spørgsmål.... Hvis du har så luk det....

Kommentar
Fra : dk

Dato : 20-10-05 11:17

Hejsa
har du fået løst dit problem ? vil du så være venlig og lukke denne tråd ved at acceptere een af Kommentarene ?