/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Dusør gives!
Fra : giedre
Vist : 784 gange
5 point
Dato : 23-11-04 13:05

32 årig Litauer, bosidende i Danmark i 8 år søger job inden for kontor/administration. Uddannet som kontorassistent i Danmark 2002. Samlet 12 års erfaring inden for kontor, kundeservice, salg og indkøb, i Danmark og Litauen.
Ved ansættelse gives 1000 kr. i dusør. E-mail: giedre@jensen.mail.dk.
På forhånd tak!
Giedre

Kommentar
Fra : ForeverLivingProduct

Dato : 23-11-04 13:52

Hej Giedre,

Jeg har desværre ikke et job til dig, men hvis du ikke allerede har lagt dit CV ind på de forskellige emnebanker, kan jeg varmt anbefale, at du gør det snarest.

Du kan finde en nyttig oversigt over rekrutteringsfirmaer og emnebanker på følgende måde:

1. gå til www.lunn.dk
2. klik på "værktøjskassen"

derefter har du to muligheder, nemlig:

A. klik på jobwebsites
B. klik på rekrutteringsfirmaer

Held og lykke med jobsøgningen!!!

Mvh
HB

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 23-11-04 14:33

www.kk.dk, og under jobs, er der faktisk en del.

vh
moltov

Kommentar
Fra : ForeverLivingProduct

Dato : 23-11-04 14:40

Kontorfunktionær/-assistent til Lokalcentret Ydre Nørrebro

Serviceteamet i Lokalcentret Nørrebro søger en kontorfunktionær/-assistent til boligstøtte og personlige tillæg til førtidspensionsister. Der er tale om en midlertidig stilling frem til 30. juni 2005 med mulighed for forlængelse. Serviceteamet består af 40 medarbejdere fordelt på 4 undergrupper som leverer almene serviceydelser.

Lokalcentret ønsker at møde vores brugere med respekt, ligeværdighed, dialog og tillid.

Dit arbejdsområde er bl.a.,
borgerbetjening, telefonisk, skriftligt og personligt
sagsbehandling i forbindelse med boligstøtte- og personlige tillægsansøgninger.
Vi forventer, at du,
har en kontormæssig baggrund
er god til tal
har kendskab til EDB på brugerniveau
er udadvendt og serviceorienteret
kan lide at have travlt
Vi kan tilbyde,
en til tider hektisk, men spændende hverdag
gode kolleger
flekstidsordning
løn- og ansættelsesvilkår iht. gældende overenskomst, herunder reglerne om ny løndannelse.
Yderligere oplysninger om stillingen fås ved henvendelse til kontorassistent Ole Kielstrup 3317 6258 eller til teamchef Pernille Overgaard på tlf. 3317 6273.

Ansøgning sendes til lokalcentrets personaleafsnit, mrk. "Kontorfunktionær - S-team", eller mailes til ta-team.norrebro@faf.kk.dk, så vi har den i hænde senest den 23. november 2004, kl. 12. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 49/50.

Familie- og Arbejdsmarkedsforvaltningen Lokalcentret Nørrebro
Teknisk-/administrativt team, personaleafsnittet
Baldersgade 24
2200 København N.

Københavns Kommune ser mangfoldighed som en ressource og værdsætter, at medarbejderne hver især bidrager med deres særlige baggrund, personlighed og evner.

Frist: 23-11-2004
Forvaltning: Familie- og Arbejdsmarkedsforvaltningen

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 23-11-04 14:41

Hej ForeverLivingProduct

Jeg kan se at du har været på kk.dk

VH
Moltov

Kommentar
Fra : ForeverLivingProduct

Dato : 23-11-04 14:50

Hej Moltov,

Jeg var i fuld gang med at søge mulighedewr til Giedre - og da jeg så havde fundet annoncen/stillingsopslaget ovenfor, gik jeg ind for at lægge den på . . . . . . og dér havde du allerede henvist til "kk". Så spekulerede jeg på om jeg trådte nogen over tæerne ved at lægge annoncen/stillingsopslaget på . . . . . og blev enig med mig selv (det er jo ikke så svært at blive det ) at det var OK.

Mvh
HB

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 23-11-04 15:03

Bare rolig, det er skam helt okay

Moltov