/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ip telefoni
Fra : falc
Vist : 791 gange
100 point
Dato : 23-11-04 12:21

Til fjante.Hvad koster en adapter ti ip.Og hvor kan man købe den.Falc.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-11-04 12:54

også til fjante og hvem der ellers kigger - for eks tiscali kræver ikke at man har fastnet telefon - ville være rart hvis nogen kendte til andre udbydere for mange vil jo gerne nedlægge telefonen netop pga ip-telefoni og undgå det dyre abonnement.

Kommentar
Fra : bensus59

Dato : 23-11-04 13:20

man behøver ikke nødvendigvis,en adapter for at bruge ip-telefoni ,jeg bruger skype telefon program som også kan ringe til fastnet kunder hvis man køber skype out som koster 15 øre i min.uanset om det er til udlandet eller danmark

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-11-04 13:26

nemlig bensus59

Accepteret svar
Fra : SubZero69

Modtaget 110 point
Dato : 23-11-04 13:55

Denne er kanon:

http://estation.dk/product.asp?product=77&page=1

Hvorfor ikke bare bestille adapteren ved udbyderen? Så bliver den opsat til dit nummer og det hele.

Telefin har jeg lige bestilt. Har lige lidt start vanskeligheder men det bliver ordnet.
Støt en anden Telefinbruger, og bestil gennem dette link:
http://www.telefin.dk/createref.asp?ref=2721

//sub

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-11-04 18:01
Godkendelse af svar
Fra : falc

Dato : 25-11-04 10:16

Tak for svaret SubZero69.