/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Hundebørste til støvsuger
Fra : MissXX
Vist : 6814 gange
220 point
Dato : 23-11-04 10:53

Hejsa

Jeg skriver, da jeg mangler en hundebørste, som monteres på støvsugeren. Jeg har hørt at man kan købe sådan én, men jeg ved faktisk ikke hvor. Derfor beder jeg om Jeres hjælp! Hvor køber jeg den? Gerne et sted på nettet.

Mine hunde elsker at blive støvsuget, og hvorfor ikke kombinere det med børstningen?

Mvh. Linda

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 23-11-04 11:10

hos en af de større dyrehandler
http://www.stovsugerbanden.dk/default.htm evt. kan man kontakte dem ang. børsten

Kommentar
Fra : akle

Dato : 23-11-04 12:19

Der findes specielle Turbo-børster dvs. separat mundstykke, til at montere på støvsugerstangen inkl. el-ledning. Børsterne roterer rundt når man støvsuger og tager derfor alle hår op fra tæpper o.l. Vi har selv et ældre eksemplar af slagsen. Helt billige er de dog ikke. Forhør dig hos de større støvsugerforhandlere.

Kommentar
Fra : MissXX

Dato : 23-11-04 12:30

Et sådan mundstykke har jeg allerede. Men det er et mundstykke, man kan benytte PÅ hunden, altså som en børste jeg mangler.

Kommentar
Fra : akle

Dato : 23-11-04 12:56

Undskyld, var lidt hurtig i første omgang, MissXX. Prøv Tholo Hundeartikler: http://tholo.dk/dansk/dansk.htm

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 21-09-05 14:11

BRUG EN HESTESTØVSUGER TIL AT HOLDE OVER SKULDEREN, DEN HAR DET RETTE MUNDSTYKKE.

FÅS I HESTE-UDSTYRSBUTIKKER.

DET ER DA OGSÅ MULIGT DE HAR LØSE MUNDSTYKKER.

MVH AG112