/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Det er ikke fordi jeg ikke gider selv...~
Fra : TQsen
Vist : 879 gange
500 point
Dato : 22-11-04 23:41

Hej alle.....
Jeg skal til julefrokost her på fredag, og skal - traditionen tro - medbringe en spillegave. Denne spillegave skal starte med bogstavet "R".
Prisen skal ligge et sted mellem 0-100,- og det må meget gerne være bare en smule brugbart
(men også kun en smule )
Desuden skal den være til at købe i Københavnsområdet, og jeg gider bestemt ikke lave noget selv

Der er mange points(+ bonus) til dén, der finder på den sjoveste/grimmeste/klammeste/sødeste osv....
Så lad mig høre hvor kreative folk kan være.... (Billeder vil slet ikke være dårligt - hehehehe)
Jeg glæder mig rigtig meget til at læse det senere.
........Spørgsmålet lukkes onsdag aften........

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-11-04 23:48

Radiostyret vækkeur
Redekam i stål

Kommentar
Fra : Splitcane

Dato : 22-11-04 23:50

Få din lokale konditor til at lave en marcipan RØV. Det virker hver gang.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-11-04 23:50

roll-on deo
rillet kondom

Accepteret svar
Fra : Mac.C_ThE_PiMp

Modtaget 510 point
Dato : 22-11-04 23:56

hej TQsen... jeg har faktisk den perfekte gave til en julefrokost... og den starter os med "R" Russian Roulette hedder det, og er et slags ølspil med shotsglas... det koster 120kr, men er alt for fedt... har selv købt et eksemplar, og det er det fedeste... den bedste investering... ved godt det går lidt over dit budget, men det er sku det hele værd...

http://www.gadgets.dk/ecommerce-products/view?product_id=207179 gå ind og se det... det er for fedt... og de sender så man har spillet dagen efter...

hvis ikke det er en vinder, så ved jeg ik hvad er... men god julefrokost alligevel...

Tue

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-11-04 23:58

Raflebæger

Rangle

Kommentar
Fra : claraogsigne

Dato : 23-11-04 00:43

et rivejern, en røreskål, en røv med øre kop, en marcipanrose, en pose ris til risengrøden, en ringklokke til evt. en cykel, en rullepølse, rullekravetrøje, jamen jeg kunne blive ved

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-11-04 01:58

Ris-lampe

Kommentar
Fra : ElseR

Dato : 23-11-04 07:14

Rødvin

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-11-04 08:04

Røde pølser

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ElseR

Dato : 23-11-04 08:24

En RØD kurv med Rosiner, Rødbeder, Rosiner, Rødkål, Rittersport, Rødløg, Radiser m.m.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-11-04 08:34

..og Røde pølser

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 23-11-04 08:48

... og Røde pølser, uden farve.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-11-04 08:52

RIVEJERN !!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-11-04 10:33

..og Røde pølser !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-11-04 10:42
Kommentar
Fra : azazaz

Dato : 23-11-04 10:46

en cd boks med dirch passers største eller monrads og rislunds jubilæums boks

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 23-11-04 11:47

en rygestop- pakke,en rygsæk, en rypepate, et rejsevækkeur, en radiour, en rodondendon, en robot , et roulettespil, fem/seks pakker rittersport pakket ind som en kæmpeterning, essentiel rosenduft, en fjernstyret racerbil, en rumdeler, en radiatorseng (til katte), en rasmusklumpsparebøsse, en flaske rom, en CD med et band fx Roxette, Radiohead...,

Roser, en flaske rødvin, rønnebærgele, rygeost, rugkiks, en roulade(marcipankonfekt) radiser, roquefort, rom, rittersport.

en ring, et ravsmyke, en ringeklokke, reflekser til cyklen, en regnemaskine, en rensdyrfigur

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-11-04 11:57

Røde roser med rødvin akkompagneret af Molos Røde pølser

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-11-04 12:00

Røde pølser i risengrød

Kommentar
Fra : angely

Dato : 23-11-04 13:32
Godkendelse af svar
Fra : TQsen

Dato : 25-11-04 00:35

Tak for svaret Mac.C_ThE_PiMp.
Det er alletiders gaveidé....Meeeeen mine kollegaer er ikke lige de typer der spiller "Russisk roulette"... De er en smule kedelige, men nogle dejlige mennesker......
Men du har helt sikkert fat i den lange ende, og derfor vælger jeg, at give dig de 500 points for en super kreativitet. Det er en gave jeg helt sikkert kommer til at købe på et tidspunkt.
.........Takker........

Kommentar
Fra : Mac.C_ThE_PiMp

Dato : 25-11-04 17:42

... takker for pointene... den der bonus... er det de 10x-tra point..? men tag og køb det... det er grineren... go fest i morgen

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 27-11-04 17:25

Mac.C_ThE_PiMp, skal du ikke have dine xtra points??? Søg på "....Til Mac.C_ThE_PiMp.....".