/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Hvor finder jeg webmail (HTML) evt. med ~
Fra : konkurrencesvar.dk
Vist : 523 gange
100 point
Dato : 22-11-04 22:39

Hvor finder jeg en udbyder af webmail som kan håndtere html. Kan den klare pop3 er det bare et plus men ikke nødvendigt

ofir sender for mange reklamer, men gerne flere at vælge imellem

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 60 point
Dato : 22-11-04 23:12

TDC giver mulighed for en gratis mailkonto, hvor der både er mulighed for webmail, fra hele verdenen, og mulighed for at dit postprogram kan hente mails når du er hjemme.

Den samme mulighed findes også hos mange andre udbydere!

Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 23-11-04 00:05

Nu er det til en bruger (af konkurrencesvar.dk) som jeg ikke aner hvad har, og ville gerne kunne aflevere et standard svar som alle kan bruge uden de skal til at forklare hvad og hvem de har

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-11-04 10:38

øhhhh - din profil taget i betragtning - så er det f------ilene skjult reklame der vil noget tror jeg

Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 23-11-04 23:57

Næ.... ikke skjult reklame, men meget åbenlyst....

Har været her i mange år med e.p. & uffe29 og nu konkurrencesvar.dk

Jeg har hjulpet så mange at jeg sammenlagt har mere end 42.000 superpoint, så kan jeg vel også få noget reklame ?

Godkendelse af svar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 29-08-06 11:27

Lukker