/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Spil.......
Fra : jensgertson
Vist : 646 gange
100 point
Dato : 22-11-04 19:43

Ved godt det slet ikke har noget med Musik at gøre... Men er der ikke nogen der ved hvornår det nye GTA - San Andreas kommer til Computer ???

Accepteret svar
Fra : ahtn

Modtaget 110 point
Dato : 22-11-04 19:56

Hej
Du må have lidt tålmodighed, det ser ud til du skal vente til efteråret 2005
http://www.megagames.com/news/html/pc/gtasanandreaspcconfirmed.shtml
mvh ahtn.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-11-04 19:58
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-11-04 19:59

Nå det var derfor kandu ikke gad opdatere ahtn!

Kommentar
Fra : jensgertson

Dato : 22-11-04 20:07

Sorry "tedd"... men "ahtn" kom jo lige 3 min. før dig... Men mange tak for svaret alligevel.

Men tak for svaret ahtn...! Ja, det var lannnnng tid at vente... bliver nok nød til at købe det til Playstation 2... hehe nogen der har prøvet det ???

Bare rolig du skal nok få dine points ahtn... vil bare lige høre om der er nogen der har prøvet det.. ? og hva de synes om det ???.... skal du nok få dine points!

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 24-11-04 17:32

hej jensgertson
ja det er fint nok, sjovt nok at vi lige sendte samme link så tæt.
Junior spiller den på PS2 han siger "thumbs up"
mvh ahtn.

Godkendelse af svar
Fra : jensgertson

Dato : 24-11-04 19:36

Tak for svaret ahtn.

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 29-12-04 22:16

selv tak