/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Har 6 kilo til køb af ny pc - hvad vil i~
Fra : Hugos
Vist : 506 gange
100 point
Dato : 22-11-04 12:14

Skal være en all-round computer til spil og videoredigering.

Kommentar
Fra : soyeljefe

Dato : 22-11-04 12:20

Prøv:
www.edbpriser.dk

Meget billigt, du kan selv sammensætte noget, alt efter hvad du ønsker )

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 22-11-04 12:53

Se ALDI´s tilbud,det er kræs.Det er lige en tusse me´r

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 22-11-04 13:14

Lav en bruger på www.tweakup.dk
der beskæftiger de sig meget med den slags, og der er også en guide du kan læse med hensyn til hvordan du samler en pc evt.
Derudover kan de i forumet sikker fortælle dig nøjagtigt hvor mange ram der er nødvendigt og hvike systemer der køre godt sammen til prisen. Så du for mest mugligt for pengene :)

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 22-11-04 14:06

Har du en cd med styresystem i forvejen,
eller skal det følge med for de 6000 kr.?

Kommentar
Fra : Hugos

Dato : 22-11-04 14:16

Har en CD med styresystem, så den skal bare bruges på den nye i stedet for den gamle, som skal på pension.

Kommentar
Fra : lexion

Dato : 22-11-04 16:41

Du kunne jo prøve konfiguratoren på www.vme.dk
Mvh Lex

Kommentar
Fra : Yumatci

Dato : 22-11-04 16:53

Prøv www.bjtrading der har de altid nogle gode tilbud kørende jeg købte selv min der!

Hilsen Yumatci

Kommentar
Fra : Yumatci

Dato : 22-11-04 16:54

Ups jeg glemte at skrive dk www.bjtrading.dk Sådan

Kommentar
Fra : Yumatci

Dato : 22-11-04 16:54

Ups jeg glemte at skrive dk www.bjtrading.dk Sådan

Kommentar
Fra : Yumatci

Dato : 22-11-04 16:54

Ups jeg glemte at skrive dk www.bjtrading.dk Sådan

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 100 point
Dato : 22-11-04 17:31

Tab et par kilo mere og se her:
http://aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_48/OFF01.HTM

Kommentar
Fra : Trotskij

Dato : 02-12-04 08:37

Hej
Gå ind på www.prcdata.dk og søg på basic+ (uden mellemrum).
Der har vi lige købt den der hedder: Basic PC, Athlon XP 2200+, 80GB-HDD, 256MB, DVD-RW (RESTSALG). Dvs 80 GB Harddisk og DVDbrænder (som også brænder CD'er, ik') til 2795,-
Oveni det har vi så smidt en 17" fladskærm til 2095,- (AOC 17" TFT LM720A TCO99 (sølv/koksgrå)).
Vi har så ovenikøbet købt optisk mus og tastatur + 2 stk. CD-rom brændere (á 458,-).
Fragt 355,-
Alt i alt kun 6201,- !!!!!!!!!!!!!!!
(Det må så blive noget i retningen af 5245 ,- !!!!!!!! hvis ikke du skal have mus, tastatur, og 2 cd-brændere...)

Vi bestilte PC'en fredag og havde den mandag!!! - Dvs. at de allerede har sendt den samme dag som den blev bestilt !!!!! Fed service.

Håber du kan bruge svaret !!
Trille

Godkendelse af svar
Fra : Hugos

Dato : 02-12-04 08:47

Tak for svaret severino.