/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
hvor er dette tip http://www.kandu.dk/dk~
Fra : e.p.
Vist : 615 gange
10 point
Dato : 04-08-02 22:18

Under oversigten: http://www.kandu.dk/dk/last25.asp kan man se et tip der hedder "Der er sq nogen der snyder !!!" den siger kun at filen ikke findes ????

Hvad stod der i tippet siden det er fjernet ??

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 04-08-02 22:29

Essensen af tippet var en påstand om, at visse brugere benyttede sig af flere logins med det formål at snyde sig til point. Årsagen til at tippet er blevet slettet, er sikkert, at tre brugere blev hængt ud med navns nævnelse. Disse navne vil jeg derfor ikke referere her.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 04-08-02 22:36

NB! Hverken du, jeg - eller Zonker - var imellem dem.

Kommentar
Fra : gandalf

Dato : 04-08-02 22:44

Det havde ikke spor med et tip at gøre. Det var bare nedrakning af 3 personer, så det er da perfekt hvis folkene bag kandu har fjernet det. GODT GÅET.

Accepteret svar
Fra : trixster

Modtaget 20 point
Dato : 04-08-02 22:54

Hejsa

Jeg ved ikke om det er det samme tip men hos mig hedder den http://www.kandu.dk/dk/tip/1899

Jeg poster lige hele indlæget så du kan spare tiden ved at hoppe ind og kigge selv.

--------------------------------------START---------------------------------------------
Hej alle....

Nu har jeg siddet og lavet lidt "research" på kandu.dk -- og det lader sq til at der er nogen der besvarer DERES EGNE SPØRGSMÅL !!!!!!

Da jeg startede på kandu.dk, kom jeg ind en gang imellem for at se om der var noget jeg kunne gøre for andre og omvendt - det er slut nu

Tilsyneladende er der nogen der opretter mere en én profil -- og hvorfor skulle man dog det ? Jo, for at stille et spørgsmål, for så at logge af og logge på igen og besvare det og så igen logge tilbage og acceptere det - hurra, man har lige scoret sine egne point (som ifølge min research ALTID er MANGE !!! )

Det er nu åbenbart vigtigere at høste månedens præmie, end det er at hjælpe andre.

ET EKSEMPEL: Jeg sad og ledte efter spørgsmål der enten havde ULIGE eller HØJE point -- f.eks 170 eller 500. Det er overraskende så mange af dem der er besvaret inden for MAX 10 minutter !?
Så lagde jeg mærke til hvem der havde stillet spørgsmålet og fandt så et nyt spørgsmål af samme bruger --OG HOLD DA KÆFT, DET ER SQ DEN SAMME DER HAR SVARET IGEN OG FÅET GODKENDT DET !!!!!!!!

Er det tilfældigt ? Det tror jeg ikke !!

Lad mig komme med et eksempel mere: Hvis man læser de spørgsmål som : SNUSKE, TRUSSETYVEN og NATASHA har stillet, kræver det vist ikke særligt mange anstrængelser, at finde ud af hvem der gemmer sig bag dem -- én og samme person, hvis I spørger mig. Og de eksempler er der mange af.
Jeg vil ikke nævne hvem jeg er kommet frem til, det skal være op til den enkelte og så har jeg jo ikke peget på nogen personligt og kan dermed ikke sagsøges hehe

Måske det bare er mig der er underlig, måske, men tag lige og kig kandu.dk igennem, så kommer det helt af sig selv !!!

Jeg vil efter jeg har sendt dette indlæg, skrive til kandu.dk og spørge dem, om de ikke kan få en IP-TRACKER sat på deres side -- den noterer IP´en på alle der kommer på deres side og så er det jo bare at sammenligne.

Jeg vil ligeledes efter jeg har sendt det indlæg, ALDRIG komme her igen, for det svineri gider jeg -- der findes mange andre tilsvarende sider derude, hvis man har et spørgsmål !

Det var så MIN side af historien, måske det ikke passer - hvem ved ?

Tak for denne gang

Sansan

PS: Der kommer måske en masse arrige besvarelser på dette indlæg, det er jeg her ikke til at se, men mit bud er, at nogen af dem kommer fra dem der ikke har helt rent mel i posen !
--------------------------------------Slut---------------------------------------------

Mvh
Trix

Kommentar
Fra : Traic

Dato : 04-08-02 22:55

det er vist ikke helt rigtigt at der er 3 personer der blev hængt ud, var det ikke noget med at én person stod bag dem alle tre ?? Sådan forstod jeg det ihvertfald og hvis det er sandt så syns jeg det er fint nok.

Kommentar
Fra : gandalf

Dato : 04-08-02 23:04

Dette er da bestemt ikke et tip, det er tværtimod at hænge 3 personer ud (For hvad hvis Sansan's beskyldning er forkert). Hvis man har denne fornemmelse så skal det da skrives til kandu, for de kan vel forhåbentlig checke om det passer.

Og hvad skal man med dette tip om 1 år? Tippene skulle jo helst være til gavn for alle også i fremtiden.

Gandalf

Kommentar
Fra : Traic

Dato : 04-08-02 23:06

Godt Trixter, så fik jeg lige læst det igen

Et eller andet sted syns jeg det er ok hvis påstanden er sand, for det burde da ikke være muligt at oprette mere end en profil herinde. Hvis det ikke er sandt ville jeg da opfordre de tre omtalte til at skrive til kandu.dk

Kommentar
Fra : Traic

Dato : 04-08-02 23:22

jeg syns da det er iorden at vi alle for fortalt hvad der foregår.

Gandalf du skriver: "Og hvad skal man med dette tip om 1 år? Tippene skulle jo helst være til gavn for alle også i fremtiden"......hvad med dette: http://www.kandu.dk/dk/spg/4722, er det noget værd om et år? Der er mange af den slags.

Hvis Sansan er forkert på den, kan vi bare være glade for at han ikke kommer her mere

Kommentar
Fra : Traic

Dato : 04-08-02 23:23

jeg syns da det er iorden at vi alle for fortalt hvad der foregår.

Gandalf du skriver: "Og hvad skal man med dette tip om 1 år? Tippene skulle jo helst være til gavn for alle også i fremtiden"......hvad med dette: http://www.kandu.dk/dk/spg/4722, er det noget værd om et år? Der er mange af den slags.

Hvis Sansan er forkert på den, kan vi bare være glade for at han ikke kommer her mere

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 04-08-02 23:23

Tre BRUGERNAVNE blev hængt ud, hvad enten man tilslutter sig forestillingen om, at der er tale om èn person eller ej.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 05-08-02 01:31

Det omhandlede tip er igen at finde under tips!!!

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 05-08-02 08:35

Hej Rellom,

eh... ikke umiddelbart... jeg tror der er tale om tip 1898, det er der ikke... -->
http://www.kandu.dk/dk/tip/1898

der sku' ha' ligget imellem tip "Gratis software mod myg" som er tip 1897... -->
http://www.kandu.dk/dk/tip/1897
og så tip "Der er sq nogen der snyder !!!" som er tip 1899... -->
http://www.kandu.dk/dk/tip/1899

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 05-08-02 11:23

Hej Strarup

Der er vist blot tale om, at tippet har skiftet nummer fra 1898 til 1899
som en konsekvens af, at det har været midlertidigt fjernet.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 05-08-02 16:07

Hej alle
Ang. flere brugere på samme IP-adresse:

eks.: Familien har kun een PC'er. Jeg er logget ind som bruger hos Kandu. Min datter som er ret så interesseret i PC'eres anvendelsesmuligheder, og er ret så dygtig til det, vil også gerne logges ind via min e-mail adresse (altså samme IP-adresse), da jeg har bredbånd til fastpris, og hun kun er en fattig studerende, der jævnligt kommer for at få et måltid mad og samtidig benytter den gratis lejlighed til at gå på nettet.
Skal jeg sige NEJ til at give hende adgang til at logge på Kandu som selvstændig bruger, da det er samme IP-adresse som min??
Nu har hun godt nok, grundet al den vrøvl og mundhuggeri der i øjeblikket finder sted hos Kandu, besluttet absolut ikke at deltage og er logget ind hos "eksperten.dk", hvor jeg ikke findes.
Men, det må da være muligt, at flere brugere kan logges på via samme IP-adresse, selvfølgelig hvis man ikke "snyder" med spørgsmål/svar/tips, men hvad sjov skulle der være i det? Man snyder jo kun sig selv. Ren selvforherligelse - åhh, kan I alle se hvor "dygtig" jeg er.

mvh
Catbody

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 05-08-02 23:15

Hej Rellom,

oki doki...

det var jeg så ikke lige klar over...

mvh.

Strarup

Godkendelse af svar
Fra : e.p.

Dato : 11-08-02 22:54

Tak for svaret trixster.