/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / AutoCAD / Spørgsmål
10  fame 280
Foreningsbestyrelse
Fra : jfh00295
Vist : 447 gange
220 point
Dato : 22-11-04 09:20

Er der nogle der har erfaringer med bestyrelser! Som IKKE retter sig efter de alm Etiske regler vedr. Eks: 1. ikke udsendte refferater 2.gør hvad der passer dem 3. Kører injurierende ? på div. medlemmer ( som vedholdende besvarer disse ) også anbefalet!!! men disse bliver ikke besvaret. I det hele taget: så køres der en utrolig anarkistisk holdning.. Ps: de fleste medlemmer ser kun de lyse sider hos 2-3 medl. af bestyrelsen. ( heraf flertallet) disse medlemmer ser i realiteten IKKE de reelle mange problemer i foreningen: Men er selvfølgelig styrende med Deres godtroende flertal. Mange spørgsmaal ????? men er der her i panelet en kompetent person som med de rette øjne kan se "mange af disse problemer " som uden den "større" økonomiske udskrivn. (til adv.) Kan fyldestgøre resten af den STORE MEDLEMSSKARE ( som trods alt er tilbage) MVH $ jack

Kommentar
Fra : dorit

Dato : 22-11-04 09:24

Hvad har dette spørgsmål med AutoCad at gøre???

Kommentar
Fra : jfh00295

Dato : 22-11-04 09:40

beklager: Men desværre er mit ? placeret under autocad! ( altså en forkert placering) men jeg er storbruger af autocad. så fortsæt gerne. MVH $ jack

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 22-11-04 11:17

jfh00295, det er ikke et spørgsmål om du bruger AutoCAD eller ej, men hvis du gerne vil have kvalificerede personer til at kigge på dit problem skulle du nok i stedet "poste" det under jura http://www.kandu.dk/dk/emne/10403 da nogen af de bedst kvalificerede svarere inden for dette område tilsyneladende abbonerer på nye spørgsmål i den kategori og ikke bruger tid på at kigge ind i andre kategorier.
Dit spørgsmål kunne nok forklares bedre da det eneste håndgribelige jeg har kunnet læse mig til er manglende referater. Intriger og sammenspisthed er da vist meget almindeligt i foreningsdanmark.

Kommentar
Fra : Lionje

Dato : 20-07-05 20:23

Det et meget rodet spørgsmål. Vi har jo demokrati her i landet, så hvis du ikke står alene med din utilfredshed med bestyrelsen, så må I jo møde op til generalforsamlinger og vælge en anden bestyrelse.
Tal med nogle af dem, der også er utilfredse og lav et kup på næste generalforsamling. Det kan måske ruske op i det tyrani og sløseri, du beskriver.
Held og lykke