/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Erfaring med Honda CBR600F4!!!!
Fra : Schwartzbach
Vist : 507 gange
50 point
Dato : 21-11-04 21:34

Hej.
Jeg står og er ved at sælge min Suzuki SV650s og har fået en Honda CBR600F4 i kikkerten.
Den er fra 99´ har kørt 23000. Den har haft en ejer. Den er total i orden med Service. Har fået foretaget 24.000 km service og koster 108.500 Kr.

Jeg ville høre om der er nogen der har erfaring med denne mc, og om det er et godt køb, i forhold til ovenstående.
Jeg søger også facts om motorcyklen, alt kan bruges.

jeg håber at høre fra nogen som har kørt på denne maskine, eller nogen som ved hvor der kan findes noget om motorcyklen.

MVH Jacob

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 60 point
Dato : 21-11-04 21:59

I 99 kostede den som ny 132000,-
Den yder 110 HK ved 12500 omd/min
Jeg har fundet lidt om den i et gammelt Touring Nyt, hvor der mest er godt at sige om den.
Det negative er ikke så omfattende: En fornemmelse af at sidde for meget "ovenpå" maskinen. Nogen gange opstår der en svag sitren i maskinen. Baghjulsaffjedringen har svært ved at fange mindre, skarpkantede ujævnheder, men som helhed er affjedringen ok. Sidespejlene er lidt urolige.
Den største svaghed er, at den ikke er skarp nok i styringen.

Min personlige mening er, at jeg ikke ville købe en Honda til fordel for en Suzuki, men det er jo smag og behag.
mvh dova

Godkendelse af svar
Fra : Schwartzbach

Dato : 17-12-05 18:41

Tak for svaret dova.