/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
P2P programmer på kollegie
Fra : Kris
Vist : 537 gange
290 point
Dato : 04-08-02 20:32

Jeg er lige flyttet på kollegie hvor jeg er kommet på deres netværk efter selv at have haft ADSL. Men de har lukket for P2P programmer, feks. Edonkey, kazaa etc. Jeg ved ikke hvordan de har gjort det men jeg meget ked af det da jeg downloader en del fra især edonkey og Kazaa. De har TDC adsl. Er der nogle der har oplevet lignende problem? Og hvad kan man gøre ved det? Måske uden at drage administratorne ind i det. Håber der er nogle der kan hjælpe mig.

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 04-08-02 21:48

Problemet ligger nok i at dit kollegie's netværk, er beskyttet af en kraftig firewall/proxy, hvilket du ikke på lovlig vis kan komme udenom, så enten bliv rigtig gode venner med system adminstratoren, eller allier dig med en hacker (kun en joke...) ... Hvis dette ikke lykkes så må du jo downloade på andre måder, hvis du vil kan du lige smide en mail med hvilke ting du vil downloade, altså ikke nogle specifikke ting, men bare om det er musik, programmer, spil, etc... Så kan jeg nok hjælpe... :]

Håber du kan bruge det til noget....

Med Venlig Hilsen

Jon Langberg Rasmussen

Kommentar
Fra : Kris

Dato : 04-08-02 22:20

Det er mest programmer, spil og film. Håber du kan hjælpe mig.

Accepteret svar
Fra : Jon

Modtaget 290 point
Dato : 04-08-02 22:41

smid lige en mail til:

jon@swim.dk

så sender jeg svaret til dig der... :]

I øvrigt, så husk lige at godkende min kommentar hvis du kunne bruge den... c",)

Jon Langberg Rasmussen

Godkendelse af svar
Fra : Kris

Dato : 04-08-02 23:19

Tak for svaret Jon.