/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
video på telefon.
Fra : a_krogsh
Vist : 695 gange
200 point
Dato : 21-11-04 21:12

jeg er blevet den lykkelige ejer af en sony ericsson k 700. men kan ikke få den til at afspille de filmklip jeg ligger over på den fra min pc. tror måske opløsningen er for god. har i nogle gode råd.

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 21-11-04 21:51

Prøv med manualen"afspil video filer"

Kommentar
Fra : banzon

Dato : 22-11-04 17:24

Du skal være sikker på at den fil du ligger over er i et format som den kan afspille, f.eks. MP3, Mp4, 3Gp, Wav. Opløsningen kan ikke være for god, men det får det til at fylde meget.

Ved streaming skal det være 3GPP-kompatible.

Medieafspiller>mere>afspil vidio, og vælg det vivioklip du vil se.

Så skulle det kører

Kommentar
Fra : a_krogsh

Dato : 22-11-04 20:17

okay men når jeg jigger dem ind kommer de til at ligge i den mappe der hedder anden type. filen er en mpeg. kan den ik afspille dem. streaming hvad er det lige det er

Kommentar
Fra : Anduzz

Dato : 22-11-04 20:36
Kommentar
Fra : Anduzz

Dato : 22-11-04 20:37

Håber det virker det gør det ved miiiiig!!!

Kommentar
Fra : banzon

Dato : 22-11-04 20:40

Streaming er at se vidio "live" f.eks. på www.tv2.dk

Her er en komplet guide til hvordan du laver film om så du kan bruge dem på din k700i http://spawnweb.dk/3gp/index.htm

Iøvrigt kan du finde Spawn (forfatteren som ved ALT om film/themaer) til k700i på www.mobildebat.dk opret brugernavn, så kan du spørge og søge på alt til bl.a. k700 og andre mobiltelefoner.
Brug funktionen søg i den blå linie eller opret spørgsmålet i "ny tråd"

Med venlig hilsen

Anders

Kommentar
Fra : banzon

Dato : 22-11-04 20:49
Kommentar
Fra : a_krogsh

Dato : 30-11-04 20:08

hej igen.

de programmer kan jeg ik få til at passe med det der er beskrevet.