/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
eksibitionist
Fra : dat
Vist : 2028 gange
100 point
Dato : 21-11-04 18:35

Hej!
Jeg er eksibitionist, og finder stor glæde i WebCam´s. Men det er svært at "møde" kvinder, der tør og vil give sig til kende. Nogen der har gode eksibitionist-klik på nettet. Helst sider med mulighed for WebCam.
Hilsen Dat.
PS: Lad nu vær´ med at lave sjov med spørgsmålet - det er alvorligt ment!!

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 21-11-04 18:42

Du kan prøve her http://www.virtualdating.dk/

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : dat

Dato : 25-11-04 20:14

Tak for vinket jakjoe.
Men der er ikke ret mange derinde. Det er jo et lidt delikat emne, og kvinderne er lidt sky (hvorfor der i den retning er meget stor foskel på mænd & kvinder, ved jeg ikke), så det jeg leder efter, er et sted hvor (inden man træder ind i på siderne) barrierene er nedbrudt. Så alle er med på hvad der foregår.
Ellers tak for svaret.
dat

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 25-11-04 21:30

Jeg kender ikke stedet. Men kan man ikke starte uden web-cameraet tændt ?

mvh
jakjoe

Accepteret svar
Fra : D9N

Modtaget 100 point
Dato : 28-11-04 22:23

du kan evt prøve www.anywebcam.com www.jmeeting.com www.rolfenstein.dk det er 3 adult camchats

Kommentar
Fra : Jimmyboy

Dato : 05-12-04 23:04

www.scor.dk har da webcams. Der er altid piger online der leger alt muligt med sig selv.

Godkendelse af svar
Fra : dat

Dato : 07-12-04 19:14

Tak for svaret D9N.
Kendte jmeeting.com men ikke de to andre. Tak for tippet!
Go´Jul!!!