/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Hardware Grosister
Fra : luther50
Vist : 539 gange
90 point
Dato : 21-11-04 17:19

Hej

Jeg arbejder i et lille elektronik firma, og vi er gået over til også
at sælge pc udstyr, men vi har et stort problem vi kan ikke rigtig finde en
grossist hvor vi kan købe billigt hardware. Er der nogle der kender et
sted hvor man kan handle, så der en chance for at vi kan være
med på prisen ??

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-11-04 17:23

Zitech sælger også engros som jeg er orienteret.

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 21-11-04 17:59

Der er en del. Mira data Holstebro. Midtdata Viborg. Green data Århus. Jem Data Holstebro. Der findes garanteret mange flere men, det er nok svært at vride prisen ned fordi markedet er præget af hård konkurence for tiden.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-11-04 18:55

Firmaet Deltaco er rent grossistfirma.
http://www.deltaco.dk/

Kommentar
Fra : luther50

Dato : 21-11-04 21:36

Tak for svarene. ja jeg kender de fleste af den og mange gange er de dyrere end de steder
alm. brugere kan købe hardware, også selvom vi er et firma. Jeg kender dog ikke Deltaco så dem vil jeg lige kikke på. Hvis der er nogle der kender andre steder må i meget gerne skrive om dem.
både ind- og udland har indtresse.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 21-11-04 21:58

så vidt jeg ved sælger
http://www.bj-trading.dk/menu.asp
også gennem forhandlere

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 21-11-04 23:03

ja jeg kender det. som en lille forhandler/indkøber er det svært at komme op på tilfredsstillende styktal.

Accepteret svar
Fra : rpje

Modtaget 90 point
Dato : 22-11-04 08:22

I Uk http://ukpc.com/
I DK http://danbit.dk/

Danbit har det du skal bruge.
Men hvis kostprisen skal ned, skal du nok ud i EU og se. Men DanBit er en god start.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : krakgt

Dato : 22-11-04 09:20

Hej
Du kan benytte Tech Data, som er en af de største grossister herhjemme ~ Actebis & Boston følger rigtig godt med

mvh
krakgt

Godkendelse af svar
Fra : luther50

Dato : 22-11-04 20:31

Tak for svaret rpje.