/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Lige margen
Fra : KRB
Vist : 439 gange
50 point
Dato : 04-08-02 15:00

Hej

Jeg er ved, at lave en hjemmeside der består af tre frames (Rammer ikke tabeller) Det er kun i den miderste ramme jeg har noget indhold. de andre er der aldrig noget indhold i. Jeg har låst den miderste så den altid har samme størrelse. De 2 andre er ikke låst i størrelse og jeg vil gerne have af disse to er lige stor uanset hvilken skærm man anvender 17" 19" etc. For som det er lige nu er den venstre altid større end højre. så øv øv og atter øv.

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 60 point
Dato : 04-08-02 16:21

det kan du gøre ved at låse denne fast ved at bruge 5 og ikke pixels i rammen, så burde du være udover problemet, da du så anvender en % af rammen lige meget hvilken opløsning vi snakker om.

Kan dette ikke løse det må du ud i noget javascript, hvor du undersøger brugerens skærmopløsning og derudaf tilpasser dine sider

Kommentar
Fra : yoogi

Dato : 05-08-02 12:05

det kan sagtens løses uden brug af javascript, :)

Kommentar
Fra : KRB

Dato : 05-08-02 22:00

Skrive 5 istedet for pixel kan du uddybe det?