/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
HDD THERMOMETER
Fra : dhmoelsted
Vist : 477 gange
100 point
Dato : 21-11-04 11:20

Jeg har instal. et HDD THERMOMETER til måling af harddisktemp.
den står også fint i proceslinien med tal, men selv om jeg har klikket på register og retur har fået et nr. tilsendt, og jeg skriver navn og det modtagne nr popper der alligevel et skilt med suppoet hdd, nederst register og donate, er der en der ved hvad jeg skal gøre for at slippe for den box, hvergang jeg starter op
mvh
Hans

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 21-11-04 14:08

Hejsa....

Jeg vil mene det er nærliggende at du henvender dig der hvor du har fået oplyst dit registrerings nummer.... De må jo vide hvad der er galt med "deres" program, eller registrering.

VH
mrhan

Kommentar
Fra : acronym

Dato : 21-11-04 14:35

Hej Hans

Afinstaller programmet, og dind et andet. Det programmet beder om er at du donerer nogle penge til deres udviklerer

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 21-11-04 18:43

ok, det er gratis så kan man vel også " leve" med deres reklame ved start, det er på engelsk, jeg vil ikke bruge flere kræfter på det, men et rart lille program er det da
mvh
Hans

Kommentar
Fra : Rantz

Dato : 04-12-04 12:23

Du kan gå ind på mine tips där finndes et verktöj hvor du kan måle alle temperaturer i hele computern men du är nöd til at gå in på messänger og lägge snah31@hotmail.se til dine kompise rantz