/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ang. mit tip omkring piratejere af win x~
Fra : Caine
Vist : 444 gange
1 point
Dato : 04-08-02 13:31

Hej

Det er helt tydeligt at der er mere en, en person som har en ulovlig udgave af Windows XP herinde.... Da jeg har fået hele 4 stjerner for mit tip og over 50 har læst det inden for en dag...
Grunden til at jeg skrev det tip var at understrege at mulighederne er meget mere indskrænket med hensyn til updatering og opgradering....
---------------------------------
Jeg håber der ved dette indlæg vil komme lidt debat omkring dette emne...

Fortsat goddag...

Kommentar
Fra : Gennie

Dato : 04-08-02 17:14

Hmm. Jeg har nu læst den af nysgerrighed. Min version er betalt af min arbejdsplads, men jeg er da altid interreseret i at høre hvilke ting MS finder på for at snuse på min harddisk.

Bye
Gennie

Accepteret svar
Fra : heroine

Modtaget 1 point
Dato : 04-08-02 17:31

Hey Caine,

Jeg har also hørt de rygter, du beskriver i dit tip.
Og ja, de personer der har skrevet inde på astalavista, har jo afprøvet det hele.
Men hvis du følger debatten inde på www.newz.dk , vil du kunne se, at der alligevel måske er tale om en and.
Så indtil servicepacken udkommer, tror jeg bare man skal slå koldt vand i blodet.

For der har før været rygter om grimme ting omkring ms produkter, der senere har vist sig bare at være skræmme effekter.

//hero|ne

Godkendelse af svar
Fra : Caine

Dato : 05-08-02 19:34

Tak for interessen heroine. + jer andre...