/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
hvilken telefon?
Fra : Deigaard
Vist : 295 gange
25 point
Dato : 20-11-04 20:10

jeg står og skal have en ny telefon, sprøgsmålet er bare HVILKEN! Det er ret svært at vælge, jeg vil gerne have kamera i, og den må ikke være for dyr, derfor står mit valg imellem Nokia 3200 og Sony Ericsson K500i. Jeg har svært ved at bedømme hvilken som er bedst! Så det er det jeg gerne vil have lidt hjælp til!!!!

Kommentar
Fra : wipo

Dato : 20-11-04 20:47

hej
her er lidt indformation om Nokia 3200
http://www.forbrug.dk/test/testbasen/telefoni/mobiltelefoner/tests/308/18/?testdb_imageid=2&cHash=b52918a5b4

og her om sony erikson K500i
http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=dk&lc=da&ver=4000&template=pp1_loader&php=php1_10176&zone=pp&lm=pp1&pid=10176

har lige selv købt og havde kig på Nokiaen men var ikke glad for tasterne
købte en Siemens C65
hilsen wipo

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-11-04 21:05

Hej Deigaard

Hvorfor er det nødvendigt at ha' kameraet i telefonen? Jeg ved godt at det lyder smart, Men nu har jeg selv en Nokia 6230 med kamera. Jeg har også et godt digitalt kamera. De billeder jeg ta'r med Nokia'en er elendige i forhold til de jeg ta' med mit digitale kamera. Kameraet i telefonen kan KUN blive en erstatning for gode billeder. Og prisen er langt højere. Jeg vil anbefale dig at købe en god tlf. UDEN kamera. Plus et lille kamera ved siden af. Den samlede løsning, bliver langt bedre, måske ikke så smart, men som sagt: Langt bedre, og billigere. Hilsen AJ

Kommentar
Fra : banzon

Dato : 22-11-04 18:18

www.mobildebat.dk der finder du svar på alle spørgsmål ang. mobiltelefoner

Kommentar
Fra : banzon

Dato : 22-11-04 18:20
Kommentar
Fra : anette10

Dato : 03-01-05 22:41

jeg ville vælge k500 eller en k700

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-02-05 10:19

Deigaard - Husk nu at lukke spørgsmålet. Det er længe siden du fik svar.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 28-02-05 14:43

Ved du ikke hvordan, så se her:

Når du går ind på dit eget spørgsmål, vil du se at der over hver enkelt kommentar, helt ude til højre står
Accepter som svar. Du vælger den kommentar du synes har været til størst hjælp for dig. Så klikker du på teksten Accepter som svar. Du får så lov til, dels at angive ved et antal stjerner imellem 1 og 5, hvor godt du synes svaret var, samt at skrive en besked til den der svarede. Derefter trykker du på OK-knappen. Nu er dit spørgsmål lukket, den dygtige svarer har fået sine point, og spørgsmålet er lukket. En af fordelene ved at lukke sine spørgsmål er at andre der vil læse spørgsmålet og svaret, skal betale 10% af point-antallet for at læse det efter at det er lukket. Det betyder at hvis dit spørgsmål var til 100 point, koster det 10 point at åbne det efter at du har lukket det. Du kan dog max. få 50% af dine point tilbage på den måde. Men det betyder også at et 100 point spørgsmål kan ende med kun at have kostet dig 50 point. M.v.h. Arne