/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows XP på dansk????
Fra : Zobbe
Vist : 354 gange
20 point
Dato : 04-08-02 13:05

Hejsa
Jeg har lige fået Windows XP Professionel... men på engelsk.
Er der mulighed for at man kan opgradere til den danske version?
Tak
Mikkel

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 30 point
Dato : 04-08-02 13:11

hvis du har den engelsek version installeret ?? nej

Hvis du mener fra en mindre udgave kræver det det samme sprog som den du opgraderer til.

Kommentar
Fra : kpm10

Dato : 13-08-02 15:00

Nej, men til gengæld er den engelske væsentlig bedre da der hurtigere kommer opdateringere dertil, og det er jo en ret væsentlig ting med XP(den har hårdt brug for det!!!)

For eksempel kan der være store problemer med at køre gta3 på den danske med nvidia grafik kort men med den engelske kan du downloade en patch fra microsoft der løser problemet....bare et eksempel!