/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Logoer og ringetoner
Fra : 888
Vist : 407 gange
50 point
Dato : 19-11-04 22:13

Hvad koster det at hente et farvebillede herinde? http://mobilringetoner.1go.dk/1/245.php

Findes der sider hvor det er gratis?

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 19-11-04 23:42

Det koster 10.-. Prisen kommer til at stå i nederste venstre hjørne, når du klikke på billedet du vil have og klikker på fortsæt.

Jeg kender ingen sider hvor det er gratis...

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 20-11-04 05:10

Hvis at du selv har hjemmeside og din mobil bruger wap/gprs kan du 'nemt' selv lave det ?
Og det er billigt, da det kun koster forbindelsen.
Mvh. Natmaden

Kommentar
Fra : banzon

Dato : 20-11-04 06:24

Prøv f.eks. http://zedge.no/ eller www.mobile9.com

Kommentar
Fra : 888

Dato : 20-11-04 11:31

Hvad gør man så når man får en underlig sms fra dem? På siden står der at man skal gå til den wap-adresse de sender..............??

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 20-11-04 15:09

når du får sms'en, er du nok trukket beløbet,
du går så ind på siden, med wap, når billedet er på din mobil, skal du gemme det, på mobilen.
hvilken mobil, og selskab har du ?

Kommentar
Fra : 888

Dato : 20-11-04 22:35

En 7250 og sonofon....

Kommentar
Fra : banzon

Dato : 22-11-04 17:56

Den adr. de sender er den som du henter billedet på.....

Gå til adr. og hent billedet, det koster kun gprs-takst.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-11-04 05:09

Nemlig, men hvis det er sonofon taletid, understøtter de ikke gprs , men wap til minutpris.
er din telefon opsat til gprs/wap, du kan få hjælp på :
http://www.sonofon.dk/privat/selvbetjening/index.shtml
http://mobilethink.sonofon.dk/spor1/pages/enter_mobile_number.jsp?privat

Mvh. Natmaden

Kommentar
Fra : schmidtkjaer

Dato : 24-11-04 12:55

Prøv www.ringtonenation.com det er gratis at hente ringetoner hvis du går ind under "polyfonic" og under "try our free ringtone section". så kommer der en wap side som du skal taste ind på din mobil og en kode. det er gratis. Og der er flere tusinde. Det er kun top 10 der koster penge. Jeg har hentet utrolig mange...

Venlig hilsen René Schmidt