/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Atomic bomberman og Dynablaster
Fra : beotry
Vist : 849 gange
100 point
Dato : 19-11-04 21:54

Hej! Jeg har forgæves let efter disse to geniale spil på nettet men det er ikke lykkes at finde en fungerende version endnu. Har også set tidligere tråde men de virker heller ikke. Nogle der ligger inde med dem eller har URL adressen på dem?!? På forhånd tak !!!!

Kommentar
Fra : Tri

Dato : 19-11-04 22:19
Kommentar
Fra : beotry

Dato : 19-11-04 22:42

Er det bare mig der en dum??? Men jeg kan altså ikke finde atomic download på mega-soft og på det første link skal man betale...

Kommentar
Fra : HJV9222

Dato : 19-11-04 23:04
Kommentar
Fra : beotry

Dato : 20-11-04 11:02

Det er bare en dårlig flashudgave... jeg vil helst have det originale dynablaster. Har fundet det en gang men det er forsvundet efter formaterring

Kommentar
Fra : huntermis

Dato : 20-11-04 12:46

er det denne du mangler ?
http://www.geocities.com/Eureka/4979/dyna.zip

http://www.geocities.com/Eureka/4979/

husk der er jo også snydekoder på nettet til den ( hudsonsoft)

eller find en masse af de gode gamle inc. dyna og bomberman her
http://www.alex-soft.net/download/games.asp

se efter: Abandonware games download free (600+ old games

men hvilken søge maskine bruger du da siden at du ikke kan finde det ?

Kommentar
Fra : beotry

Dato : 20-11-04 13:34

Hmm... Har fået downloadet det nu men lyden virker ikke.. ikke fra nogen af dem. Har du nogen ide om hvorfor?